نمایش تظاهرات کفن پوشان بسیجی با مرگ بر آمریکا و برای نابودی اسرائیل البته با فراخوان حمایتی رئیس مجلس از فلسطین
روزگذشته گزارشگر رونامه ی جمهوری اسلامی گزارش کرده بود که دانشجویان در یک حرکت خود جوش در تهران دست به تظاهرات زدند و به حمایت از حماس و نوار غزه علیه ی اسرائیل شعار سر دادند و و خواهان نابودی اسرائیل شدند . اکنون گزارش شده است که ادامه ی این حرکت از سوی دانشجویان بسیجی یا سرکوبگران حرفه ای و کفن پوشان همه جا حاضر ، صحنه ی مشابه ی حرکت اعتراضی خود جوش خوانده ی دانشجویان معترض روز گذشته تکرار کرده اند واینگونه نمایش داده وتهدید کرده اند" دانشجويان بسيجي در اين تجمع با حمل پرچم عكس شهداي استشهادي فلسطينيان و حمل پلاكاردهايي با عنوان اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود قدس سرزمين مسلمانان و قبله اول آنهاست مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا آماده شهادتيم ما شريك غم مظلومان عالميم سرنوشت فلسطين سرنوشت همه ماست اعتراض خود را اعلام كردند. "البته که بزاری اینگونه نمیشات فرمایشی و برناریزی شده از سوی سپاه پاسداران مشخص است که ناشی از چیست؟ حال بماند که تصاویر بازتاب داده شده ی به حساب دانشجوئی روز گذشته به همه چیز شباهت داشت جز دانشجوبودن!
از سوی دیگربطور زنجیره ای و سیستماتیک برروی صحنه آمدن پاسدار احمدی نژاد وولی فقیه و تنظیم کردن سرمقاله در روزنامه ی جمهوری اسلامی و یادداشت روز روزنامه ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی- پادگانی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمدار ی که هر یک پیرامون دلسوزی کردن برای حماس و مردم فلسطین به خصوص ساکنین نوار غزه و رهبران کشور های عربی و محمود عباس رهبر حکومت خود مختار فلسطین را خائن نامیدن و به اینان توهین واهانت کردن و اسرائیل را به پرتاب موشک تهدید کردن بطور فردی انجام وظیفه کردند . اکنون نوبت رئیس مجلس غلامعی حداد عادل شده است که می بایست برای اجرای نقش واردصحنه شود و اشک تمساح برای حماس و فلسطینیان نوار غزه بریزد. البته از این رئیس مجلس پرسش است که تو اگر بیل زنی چرا باغچه ی خودت را نمی توانی بیل بزنی؟ واگر به عنوان وکیل مدافع تسخیری مردم فلسطین دادخواهی از مردم جهان کرده ای و طلبکارانه با تأسف سئوال کرده ای که چرا در مورد نوار غزه از خودشان واکنش نشان نمی دهند؟ چرا توضیح نداده ای که دلیل بی تفاوتی مردم جهان چیست؟ چرا نگفتی چون همگان می دانند حماس و نوار غزه بازیچه حاکمان تهران وجماران وسپاه پاسداران شده است که مرتبط به بحران هسته ای می باشد .برای همین نسبت به اینگونه فراخوان دادن ها بی تفاوت می باشند. چونکه اهداف نهفته پشت پرده اینگونه فراخوان ها را به خوبی می دهند.
همچنین وقتی که نماینده ی مجلس اعتراف کرده بود که جایگاه مجلس آنقدر افول کرده وبی ارزش شده است و هرروز نسبت به قانونگذاری این نقش ضعیف تر می شود که بودن ونبودن نماینده در مجلس فرقی با هم دیگر ندارد . این رئیس مجلس تشریفاتی از چه جایگاه ومقام و قدرتی به خود ش حق می دهد در امور دالی دیگران فضولی کند و قتی که خودش در مسائل داخلی و حیطه ی مسئولیت و مدیریت خودش همچون نجیب حیوان در گل فرورفته وگیر کرده و داررد دست وپا می زند. بنابراین نیاز دارد که برای انحراف اذهان عمومی و تبلیغات نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم که در سر لیست قرار گرفته است شمشیرش را از رو به بندد و به عنوا ن جاجی و فرشته ی نجت حماس و نوار غزه ارد صنه شوده پیام به مردم جهان بدهد که چرا از ردم فلسطین دفاع نمی کنید ؟ در صورتیکه این رئیس مجلس تشریفاتی مجلس نه اینکه عرضه ی این را نداشت تا که جلوی پاسدار احمدی نژاد را سد کند تا که بطور خود سرانه از خزانه ی دولت بدون مجوز بر داشت نکند و یا اینکه توانان کنترل کردن رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها در جامعه در مجلس را ندارد و حتی نتوانست در این مورد از دولت مدعی عدالت محور سئوال کند تا که حرکتی نکند تا که موجب تشدید وتسریع گرانی و تورم در جامعه نگردد یا اینکه از نمایندگان مجلس دفاع کند که از دولت پرسش کرده بودند دولت با درآمد 170میلیارد دلار نفت چکار کرده و این دلارها کجا رفته اند؟ یا اینکه خود وهیئت رئیسه مجلس به جای اینکه کمک به نمایند گان مجلس کند تا که از دولت و رزای کم کار وبی عرضه در مجلسپرسش کند و نه اینکه مانع از پیگیری اینان بای استیضاح کردن وزرای دولت همچون وزیر آدمکش اطلاعاتی – امنیتی کشور در مجلس شود. در مورد لایحه ی پیشنهادیدولت به مجلس هم آنگونه ضعیف و ناتوان ظاهر شد که نیاز به صدور نامه ی حکومتی ولی فقیه برای پایان دادن به سگ دعواهای مجلس و دولت داشت .
اکنون که نامزدان دوم خردادی ها و از جمله چند نماینده ی مجلس هفتم ررد صلاحیت شده اند و در شورای امتنیت سازمان ملل قطعنامه ی دیگری بر خلاف تصور سران ومسئولان هسته ای رژیم تروریستی که جشن پیروزی هسته ای بر قرار کرده بودند به تصویب رسید و در شرایطی که کمتر از 10 روز به زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم باقی نمانده است . بنابراین این حداد عادل رئیس مجلس تشریفاتی هم منقلی ولی فقیه در جماران خیالاتی و رؤیائی شده و برایرئیس دوباره ی مجلس تشریفاتی و انتصابی مجلس هشتم شود وارد صحنه ی تبلیغاتی شده و با هذیان گوئی وانمود کرده است که مدافع مردم فلسطین است . برای اینکه اینان را خیلی بیشتر از مردم ایران دوست دارد . چونکه رژیم تروریستی آخوندی نیاز دارد با اینان بحران سازی و جنگ افروزی در خاورمیانه دارد تا که بشود ازشرایط بحران های داخلی و بیرونی فرار کرد. البته که شگرد و طرح لو رفته است . برای همین است که دیگر کسی گوش به اینگونه فراخوان های تاکتیکی نمی دهد وتوجه نمی کند . زیرا که قبلاً وزیرآدمربای امور خارجه منوچهر متکی تجربه ی شکست کامل و مفتضح آمیز فراخوان دادن مشابه را تجربه کرده بود
.
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 15 اسفند ماه سال 1386