پیام نوروزی لوطی جماران در مشهد ادامه پیام نوروزی سال گذشته وجنگ وجدال های باندی وجناجی است که نه کاهش، بلکه فزون تر می شود.
خامنه لوطی جماران یا همان آخوند منبری و منقلی زمان شاه که معروف به علی گدا بود . مدتی ی باشد بنا بر ضرب المثلی که گفته می شود تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان . شانس بر ین سید سابق روضه خوان روی آورد و از منبر روضه خوانی و معرکه گیری و تعزیه گردانی و مداحی گری عروج کردو به اوج پرواز خود ادامه داد تا که بر کرسی خلافت رسید که تاج وتخت شاهی و خلافت اسلامی از نوع طالبانی اش را با هم صاحب شده است و گرد وخاک کردن وتهدید نمودن در کنار بساط دود و دم وآتش راه انداخته است ومدام از دودکش جماران همچون بر پائی آتش زدن قبایل سرخ وستان وآپاچیان، یشان نیز برای منتقل کردن پیام ها وندا دادن حامیان وپیروان خود ، لوطی ماران نیز از دود کش نقل خود در جماران دود سفید برای شان بیرون می دند تا که چگونه آن را به عنوان رهنمود مبارزه با مواد مخدر در جامعه قرار دهند و تا می توانند موجب فراوانی و ارزانی آن در جامعه برای همه گیر شدن کنند . به خصوص میان نسل جوان توزیع کنند . تا اینکه نیروی انتظامی بتواند در پناه سیاست توبره و آخور خوری مبارزه با ارذل و اوباش و فساد اجتماعی و مواد مخدر در از این ابزار سرکوب وارعاب و وحشت واختناق در جامعه استفاده کند. ازسوی دیگر موجب کسب پول بسیار کلان برای باند های مافیائی شود که گزارش شده بود تا بیش از 2 میلیارد دلار در آمد سالیانه است. هم با آلوده کرد جوانان موجب کاهش فشار اجتماعی جوانان ناراضی شوند . هم اینکه خانواده ها را به امید واهی و پوچ سر گرم مبارزه با مواد مخدر راضی و قانع و هراه خود کنند . هم اینکه پول هگفتی از سازمان بین المللی به بهانه مبارزه با مواد مخدر کسب شود . مهمتر اینکه تلاش شود که رقبای خرده پا را مافیای سازمان یافته مواد مخدر در بیت لوطی جماران از صحنه ی رقابت حذف کنند. امااز سوی دیگر لوطی جماران همزمان با مراسم عید نوروز که می شود به زادگاه خودش مشهد می رود تا اینکه مهمان شریک دزد معروف به سلطان خراسان آخوند واعظ طبسی شود .تا اینکه بقول معروف فال و قهوه و زیارت وسیاحت را با هم داشته باشد . یعنی اینکه هم پول های نذری درون صحن امام رضا را به عنوان غبارروئی کردن کش رود و بالا کشد . هم اینکه در صحن امام رضا در مشهد حضور می یابد تا که وانمود کند جمع زواو های حاشیه صحن امام رضا که از اطراف و اکناف ایران برای زیارت و سیاحت به مشهد رفته اند و در اطراف صحن امام رضا تجمع کرده و می باشند را به خود وصل کند . در صورتیکه اینان هیچگونه ارتباطی به لوطی جماران ندارند . بنابراین لوطی جماران فرصت طلبانه هر سال خط و خطوط دیکته شده را پیگیری ودر پیام نورزی خودش بیان و اعلام می کند . شبیه پیام اتحاد ملی و انسجلام سلامی که سال گذشته در مشهد داد که در سه سال پیش ، در پیام نوروزی خود پاسدار رئیس جمهور شدن مدل مورد نظرش را در پیامش با کمی اختلاف مشخص کرد . یعنی به جای سردار پاسدار قالباف پاسدار گماشته عنتر احمدی نژاد شد.
اماسال گذشته برای بیشتر جراحی رقبای دوم خردادی ها وبرخی و خراطی کردن از آخوند ها پیام حساب شده اتحاد ملی و انسجام ملی را اعلام کرد که در پایان سال به بیشتر یک دست شدن نظام وقدرت گیری سپاه پاسداران انجامید و در بعد انسجام اسلامی این پیام هم مخالفت جدی با پروسه ی صلح خاورمیانه شد و هم اینکه غائله ی ضد انسانی در نوار غزه برپا شد . در لبنان هم دخالت گری گسترده شد ومانع از برگزیدن رئبس جمهور از سوی پارلمان این کشور شد . للبته هدف از طریق سوریه و حزب الله لبنان دنبال شد . در عراق که ماهیت اانحرافی انسجام ملی با سفر پاسدار کوتوله ی سیاسی وعنتر لوطی جماران به عراق عریان وعیان شد که چگونه رژیم تروریستی آخوند و لوطی جماران و پاسدار احمدی نژاد و سپاه پاسداران عاملین اصلی نا آرامی و اقدامات تروریسستی در این کشور می باشند. بنا براین چون لوطی جماران می داند که سال جدید را که سال نوآوری و شوفائی و پیشرفت وعدالت نامیده است و افزوده نتیجه ی عملکرد 3 دهه ی گذشته می باشد.
بنا بر این با در دست بودن تجربه ی صدور فرمان 8 ماده ای و سال عدالت امام علی 7 سال پیش که قرار بود مبارزه با تبعیض و فقر و رانتخواری و رشوه و بیکاری گردد که درست در برابر طرح توسعه ی سیاسی دوران اصلاح طلبان مطرح شد تا اینکه بهانه ای بود که از زاویه ی اقصادی به دولت اصلاح طلبان تهاجم شد که دستأورد هر 9 روز یک بحران برای دوره ی اول ریاست جمهوری خاتمی بود . در ادامه منجر به قبضه ی مجلس هفتم با اهداف و برنامه های اقتصادی تعقیب گردید. در ادامه ی طرح سیاست حرکت چراغ خاموش پاسداران که از طریق پاسدار محمد باقر ذوالقدر طراحی و هدایت گری شد منجر شد تا که ریاست جمهوری دوه ی نهم هم قبضه شد . در ادامه با پیام اتحاد ملی و انسجام اسلامی خواندن سال 86 در پیام نوروزی لوطی جماران در سال گذشته در مشهد بیان شد منتهی به رد صلاحیت فله ای نامزدان دوم خردادی ها و قبضه ی مجلس هشتم از سوی پاسداران در پایان سال شد و این مجلس هشتم پاسداریزه یا میلیتاریزه شد .
اماچون یکی از اهداف اصلی اقدام کودتای خاموش خزنده ی سپاه پاسداران تسلط بر ذخایر و منابع نفتی و گازی و اقتصادی و دسترسی به ثروت های کلان بوده ات . البته که مکمل آن تسلط کامل یافتن بر تأسیسات هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای هم مد نظر بوده است تا که تضمین کننده ی بقای نظام و قبضه کردن قدرت و ثروت از سوی سپاه پاسداران باشد . بخشی از این تسلط بر منابع و ذخایر گازی و نفتی و اقتصادی محقق شده است . ولی بخش عمده ی آن که شامل 2000 میلیارد اموال دولتی می باشد که شامل مؤسست و بانک ها و بنگاه ها و شرکت ها دولتی می باشد که می بایست در پوشش طرح توزیع سهام عدالت به پاسداران وبسیجیان وبخش جزئی به ارتشیان واگذار شود . ولی در سال 86 به دلیل مشکل و موانع که میان مجلس و دولت وجود داشت . همچنین از طرف دیگر اختلافی که و دولت با مجمع مصلحت نظام وجود داشت این طرح واگذاری سهام عدالت یا اگذاری به بخش خصوصی یا خصوصی سازی طبق اصل 44 قانون اساسی مؤسسات و شرکت ها وبانک ها و بنگاه های دولتی موفقیت آمیز نبود. زیرا که رفسنجانی زیر بار آنگونه عنتر لوطی جماران می خواست در مجمع مصلحت زیر بار نرفت ودست به مقاومت و سنگ اندازی زد . برای همبن بود که به لوطی جماران خط داده شد تا با آدرس وارونه دادن و بر روی دشمن شناسی تأکید کردن ومانور دادن ،، زمیه ی رد صلاحیت فله ای نامزدان دوم خردادی ها و تلاش برای عدم ورود نامزدان ونمایندگان اینانه به مجلس هشتم به عنوان نمایندگان دشمن بیگانه سخنرانی شود و مانع از حضور نمایندکگان دوم خردادی ها به مجلس شود و مجلس هشتم را پاسداریزه کند تا در کنار دولت قرار گیرد و بطور مشترک فشار گاز انبری بر مجمع مصلحت نظام آورند تا که در واگذار کردن مبلغ 2000 میلیارد دلار سرمایه ی دولتی به بخش خصوصی یا بسیجیان وپاسداران نتواند مقاومت و مخالفت کند .
بنابراین این سال نوآوری و شکوفائی خوانده شده و بر پیشترفت وعدالت تأکید کردن هدفش همبن است گه گفته شد . بنابراین از حال به بعد در مجلس انتصابی هشتم ومطبوعات معرکه گردان این پیام لوطی جماران تبدیل به سناریو و یا طرح برنامه ریزی شده می شود و به عنوان دستآویز برای پیشبرد اهداف مشخص و افشا شده مورد استفاده واقع خواهد شد تا اینکه عاقبت تبدیل به ابزاری گردد که کاربرد مشابه ومشترک ومکمل پیام اتحاد ملی و انسجام اسلامی داشته باشد که لوطی عوامفریبتنه آن را اینگونه وارونه بیان کرده است:
". ورود به دهه چهارم حيات پربركت خود است كه لازمه ورود به دهه چهارم ، برطرف كردن كمبودها و حركت با شتابي بيشتر از حد متعارف براي جبران عقب ماندگي‌هاي تاريخي و رسيدن به اهداف و آرمانهاي تعيين شده است." اماهمانگونه که پس از اجلاس دو روزه 5 تا اسفند مجمع خبرگان ابتدا در گیری لفظی و سپس آشتی کنان میان رئیس دولت پاسدار احمدی نژاد و رفسنجانی خاتمه یافت . در پایان در جماران به حضور ولی فقیه یا لوطی جماران رفتند که لوطی به رفسنجانی بد جوری نیش زد زیرا با فاکت آوردن از حضلت حضرت علی گفت که مسئولین نظام می بایست طرز زندگی خودشان شبیه مردمان زیر کنترل حکومتی باشد اگر می خواهند مورد مقبول آنان واقع شوند . بنابراین اکنون که اینگونه تأئید بر عدالت کرده و افزود که بدون پيشرفت منجر به برابري در فقر خواهد شد و ادامه داده و گفته يشرفت بدون عدالت هم هرگز مطلوب نخواهد بود. زيرا در كنار رفاه و پيشرفت جامعه بايد فواصل طبقاتي كم شود و همه كساني كه استعداد تحرك، كار و توليد دارند از فرصت‌هاي برابر برخوردار شوند.
پیام هماگونه که توضیح داده شد روشن است . زیرا که سیاست ادامه ی همان سیاست معرفی خائنین وجاسوسان هسته ای است که در سخنرانی عنتر لوطی جماران در میدان آزادی در 22 بهمن علیه ی رفسنجانی ایراد شده بود که اکنون قرار است از موضع دفاع از فقرا و پیشرفت و عدالت دنبال شود تا که همانگونه که گفته شد در توزیع سهام عدالت سرمایه های دولتی به بسیجیان وپاسداران، ر فسنجانی مجمع مصلحت نظام مقاومت ومخالفت نکند. در دنباله لوطی جماران بیشتر پیرامون سال نوآوری و شکوفائی و پیشرفت عدالت مانور داده است و علیه آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان ملت ایران نام برده است . اما مشخص است همانطوریکه که پاسدار محمد علی جعفری رئیس گزمکان سپاه پاسداران در سخنرانی خود در جمع دانشجویان بسیجیان از حکومت اسلامی بدون جمهوریت یاد و دفاع کرده بود و تأکید کرده بود که مجلس کنونی و دولت اصول گرا می باشند وبطور علنی از پاسدار احمدی نژاد گماشته ی لوطی جماران دفاع کرد و قوه ی قضائیه را خارج از اصول گرائی خطا نمود کرد و افزود می بایست به مرور این نهاد هم دچار تحول اصول گرائی شود تا همگام مجلس و دولت حرکت کند لوطی جماران هم بنابر دستور دیکته شده از سوی پاسداران همینگونه ادعا را به زبان دیگری در مورد قوه قضائیه چنین ترجمه و برگردان و بیان کرده است:

"مطالبه مردم از مسئولان در دولت ، مجلس و قوه قضائيه همواره بايد پيشرفت كشوردربخشهاي مختلف اعم از توليد ثروت و افزايش بهره وري، عزم و اراده ملي، اتحاد ملي، دستاوردهاي علمي و فناوري، اخلاق و معنويت، كم كردن فاصله طبقاتي، رفاه عمومي، انضباط اجتماعي، وجدان كاري، امنيت اخلاقي، آگاهي و رشد سياسي، و اعتماد به نفس ملي باشد و رسيدن به اين پيشرفتها نيز تنها در سايه تامين عدالت امكان پذير است:"
در خاتمه اینکه بازی شیادانه و عوامفریبانه با اصطلاحات عزم اراده ملی و اتحاد ملی و کم کردن فاصله ی طبقاتی و رفاه عمومی و انضباط اجتماعی و وجدان کاری و امنیت اخلاقی و.... رد گم کردن ودجال بازی فلسفه مار کشی و مار نشان دادن و داستان هذیان گوئی و سیاست توبره و آخور خوری آخوندی پاسداری می باشد که تجربه ی 3 دهه دارد و همانگونه که تذکر داده شد لوطی جماران سابقه صدور منشور 8 ماده ای خیلی غلیظ تر از این شعار ها و قول دادن ها دارد که معکوس عمل کرد ولی همچون شرایط کنونی ماهیت رژیم تروریستی آخوندی افشا و رسوا نشده بود . برای اینکه هم خانه از پای بست ویران است و هماز رأس تا ذیل این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و دزد و غارتگر آلوده به فساد می باشد . واینگونه نمایش و مانور دادن ها و بازی با لغات و اصطلاات کردن فقط در راستای پیشرد کامل حذف رقیب و به تسلیم کشاندن آخوند بساز بفروش رفسنجانی در مجمع مصلحت نظام و واگذار کردن کامل سرمایه های دولتی به نهاد فاشیسی نظامی شبه نظامی می باشد که کیسه ی گشاد برایش دوخته شده است. ولی بدون ابهام تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها و بیکاری و فقر همچنان رو به رشد خواهد بود وهر گز هم چیزی به نفع محرومان منتظر دریافت نان تغییر نخواهد کرد. از سوی دیگر دامنه ی اختلافات باندی و جناحی و اندی ههم نه اینکه کاهش نمی یا بد، بلکه همون سال گذشته بیش از گذشته خواهد شد و تا فرا رسیدن برگزاری خیمه شب بازی خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوه ی دهم رشد و سمت وسوی صعدی به خود خواهد گرفت.
هوشنگ – بهداد
اول فروردین ماه سال 1387