نقدو بررسی " در راه فاطمه با خميني (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دوشنبه 13 خردادماه سال 1387
"چگونه پاسدار شریعتمداری در لوای مرثیه و روضه خوانی پیام های تهدید و افشار و تملق وچاپلوسی به مخاطبین خود داده است؟"
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همه ی استعداد تجربه و تخصص دوران طلبگی و پاسداری و بازجوئی و شکنجه گری و هنر پرونده و سناریو سازی خود را فعال و بسیج کرده تادر بسترتحریف گری و کتمان و وارونه گوئی مکمل قلمزنی روزنامه نگاری کند و ت با ترکیب و تلفیق کردن همه را به خدمت خودش گرفته تا که اینکه توانسته است در رثای دو وفات و رحلت بارور سازد تا در نهایت توانسته پیام خاص خود ش را دریک روضه ی مبسوط بیان وبه مخاطبین مورد نظر نتقل کرده باشد. زیرا که مذهب و دین و با فرهنگ عزا و ماتم و جنگ وترور و شیادی و شامورتی بازی و تصویر مارکشی و مار نشان دادن و عوامفریبی کردن با هم ترکیب و تلفیق شده و تبدیل به ایدئولوژی مرگ و نیستی است ودر 3 دهه ی گذشته آنچنان تسمه از گرده ی مردم ایران کشیده است که در شرایط کنونی فقط یک قلم موجود تورم وگرانی لجام گسیخته ی حاکم شده با افزایش قیمت کالا ها در جامعه نفس مردم محروم جعیت 80% ایران را گرفته است . به خصوص در شرایط موجود که هیچ پاسخی هم برای تورم وگرانی وجود ندارد .
از سوی دیگر هر روز بر دامنه ی اختلاف و تضاد و رقابت های باندهای مافیائی افزوده می گردد که اثبات و فاش کننده ی ادعاهای کذب گذشته است که گفته می شد باندهای مافیائی جبهه ی اصولگرائی بر خلاف اداای رقیب دوم خردادی های شیفتگان ی قدرت مدعی قلابی اصلاح طلبی ، اینان دربست عاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشند وهر گز نه اینکه چشم بر قدرت ندوخته اند ، بلکه در راستای وظیفه ی شرعی و مکتبی خود واردمیدان شده اند و هرگز هم کیسه ی گشاد برای انباشت جمع آوری ثروت نه اندوخته اند. همچنین هیچگونه علاقه ای هم ندارند تا که بگویند که چگونه شد این ادعا و شعار ها فراموش شد . همانگونه که سخنی هم در این مورد نمی گویند که ریشه ی رشد تورم و گرانی چیست ودر آمد 200 میلیارد نفت در این 3 ساله کجارفت وچه شد؟
بنابراین بی جهت نمی باشد که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری ترجیح داده است به جای پرداختن به اینگونه مسائل و بررسی و تحلیل کردن که در دوران اصلاح طلبان قلابی خیلی مشتاق پیگیری مجدانه اش بود. اکنون پیرامون سالگرد مرگ خمینی مرثیه خوانی و اشک ریزی کرده است. تا که بهانه ی راه فرارداشته باشد. به خصوص اینکه دو ذوقه خوری کرده است . یعنی سالروز وفات حضرت فاطمه را نیز چاشنی روضه خوانی سال مرگ خمینی و نقل قول کردن از وی کرده است تا توانسته باشد ازهمراهانش یا پا منبریانش اشک گیری کند. البته با نقل قول کردن از ایشان و بسط دادن با زبان استعاره ای و کنانه ای برای اینکه هم پاسخی به سرمقاله نویس روز گذشته ی روزنامه جمهوری اسلامی داده باشد وهم اینکه رفسنجانی و امثالهم را مخاطب قرار داده باشد چنین اینان را بر زیر سئوال برده است :
خس و خاشاك نفاق در شما پديدار گشته، لباس دين در ميانتان كهنه گرديده، سردسته گمراهان در ميان شما به سخن ايستاده، فرومايگان سربرداشته، كبك باطل، خواندن آغاز كرده و در خانه هايتان به گردش درآمده، شيطان از مخفيگاه خود به ميان شما سرك كشيده و مي بيند كه ندايش را پاسخ مي دهيد و براي ديدن چهره فريبنده اش آماده شده ايد. بر شتري داغ نهاديد كه متعلق به شما نبود و در آبشخوري گام زديد كه از آن شما نيست. چرا با گروهي كه پيمان خود را شكسته و آهنگ بيرون راندن رسول خدا(ص) را كرده اند، ستيزه نمي كنيد؟... آيا از آنها بيم داريد؟ و حال آن كه بايد از خدا انديشه كنيد... چرا پس از ايمان، حيران گشته ايد و بعد از پيشتازي عقب نشسته ايد؟فاطمه(س) يك سينه سخن داشت ولي گوشي براي شنيدن آن نمي يافت.انسان گمان مي كند سعادتش به اين است كه چند تا باغ داشته باشد، چند تا ده داشته باشد. لكن ما وقتي كه ملاحظه مي كنيم و سعادت ها را سنجش مي كنيم، مي بينيم كه سعادتمندها آنهايي بودند كه در كوخ ها بودند... ما يك كوخ چهار پنج نفره در صدر اسلام داشتيم و آن كوخ فاطمه زهرا سلام الله عليها است. بركات اين كوخ چند نفري آن قدر است كه عالم را پر كرده است از نورانيت�. صحيفه امام، ج17، ص.373
اما یادداشت روز سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری این مداح مرثیه خوان و مجیزگوی لوطی جماران هرچند که بدون علنی نام بردن از رفسنجانی ولی موضع افشاگرایانه ی اتخاذ کرده و ضمن اعتراف و تأئید صدور تروریسم وبنیادگرائی که در کدامین کشور ها صادر شده و مشغول فعالیت و اقدامات تروریستی می باشند اینگونه حضورشان در کشورها را لیست کرده که چگونه آماده به فرمان لوطی جماران برای اقدامات تروریستی یا انتحاری می باشند:
اگر امروز بودي كه هستي، مي ديدي و مي بيني، ميليون ها ميليون جوان كمر به خدمت بسته داري، در ايران، در لبنان، در فلسطين، در عراق، در يمن، در حجاز در... چه سخت بود آن روزها كه با پاي خسته به در خانه خواص پيمان شكن مي رفتي و عهدي را كه با رسول خدا(ص) بسته و شكسته بودند به يادشان مي آوردي، اما، امروز، از فرزندت خامنه اي به يك اشاره است و از خيل عاشقانت به سر دويدن و ديروز از فرزند ديگرت خميني اينگونه بود... ما بر اين باوريم كه آن روزها فرشته وحي از فدائيان تو در اين روزها خبر داده بود... فاطمه عزيز! ما در عصر خميني به راهي مي رويم كه تو مي پسندي، راهي كه به ظهور مهدي تو مي رسد. آيا راضي هستي زهراي عزيز!
در خامه اینکه فراموش نشود که این روضه ومرثیه خوانده شده پیش درآمد تبلیغاتی تابلوی ترسیم شده در روز نمایش هنرنمائی معرکه گیری و عربده کشی و تهدید نمودن دیگران بر سر قبر خمینی است که در بستر اهداف ترسیم شده ی مشخص برنامه ریزان پشت پرده کودتاگران خاموش خزنده است که مشتریان و مهمانانش از کشورهائی می باشند و حضور دارند که در یادداشت روز اشاره به آن شد که کدامین کشورهامی باشند و مشغول چه نوع فعالیت هائی می باشند همانگونه که قید هم شده است که اینان منتظردستور لوطی جماران می باشند تاکه با چاشنی دلاری های نفتی ضمیمه و هدیه شده واردصحنه شوند ودست به اقدامات تروریستی بزنند. در صورتیکه خیلی وقت است که حتی در حد سخن و شعار هیچگونه نام ونشانی ازمردم و مطالبات آنان نیست ، یادداشت روز ها تبدیل یا به دفاع از پروژه ی هسته ای و حزب الله لبنان وحماس فلسطین دخالت گری در عراق شده است و یا اینکه بازتاب جنگ قدرت وخط و نشان برای رقیب کشیدن که چگونه می شود این رقیب مغلوب شده را بطورکلی ازصحنه حذف و صدای انتقادی ش به دولت خاموش کرد وقدرت و چنگ اندازی بر ثروت و غارتگری را نحصاری کرد.

هوشنگ -بهداد
دوشنبه 13 خردادماه سال 1387