نقد وبررسی " تفنگ بي فشنگ (يادداشت روز): روزنامه ی کیهان چهار شنبه 29 خرداد ماه سال1387
"چرا یک نظرخواهی آزاد پیرامون پروژه ی هسته ای و مشروعیت نظام و لوطی جماران ونهادهای رژیم برگزاری نمی شود تا که رسوا شود هر که در او غش باشد."

بازی که بازیگران پشت صحنه با ادامه دار کردن سناریوی هستته ای موش و گربه بازی های راه انداخته که دیگر همچون گذشته راه مانور دادن و فرصت سوزی کردن نیست . برای اینکه بازیگر تبدیل به شرایط بکسور ضربه ی سنگین هوک بر روی رینک بکس دریافت کرده و تعادل از دست داده ای می باشد که داور وسط و حتی مربی خودش را به جای حریف اشتباهی گرفته است. زیرا که ضربه ی گیج کننده ی وارده به این روز وادارش کرده است . برای همین است همزمان با ارائه ی نمایش پرده بازی پیشنهادات فرصت سوزان تهیه و تنظیم کردن بسته ای و هسته ای که مدتی است تبدیل به دوره و چرخشی و زنجیره ای شده ولی اکنون مشخص شده است درون بسته ها برای طرفین خالی یا فشار می باشد .

اما این وسط سران رژیم تروریستی که ضربات سنگینی از چند بعد دریافت کرده اند که شامل شکست بازی کردن با حماس و نوار غزه است . شکست توطئه یا طرح کودتای نظامی شکست خورد ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان علیه ی دولت قانونی لبنان است . مهمتر اینکه طرح مخالفت و دشمنی در پروسه ی صلح خاورمیانه نیز با شکسته مواجه شده است برای اینکه دولت سوریه در شرف مذاکره و توافق با اسرائیل برای پس گیری بلندی های جولان از اسرائیل می باشد . از سوی دیگر خیلی وقت است که طرح ارسال سلاح و اعزام تروریست به عراق برای ایجاد جنگ داخلی با شکست مواجه شده است به خصوص اینکه با سناریو سازی و بسیج عوامل خودش در عراق برای ملغی کردن توافق میان دولت عراق با آمریکا نیز با شکست مواجه شده است و این توافقنامه قرار است که مرحله ی پایانی و امضا کردنش تمام شود .

بنابراین با فراخوان دادن به نخست وزیر عراق و هیئت همراهش به تهران وجماران و دیدار با لوطی جماران و پاسداران احمدی نژاد و وزیر بد نام اطلاعات و رئیس مجلس ووزیر دفاع پیرامون مجاهدین که در نهایت این توافق حاصل شد که پس از کنگره ی اخیر در شهر اشرف دست به معرکه گیری و غائله آفرینی در پارلمان عراق زده شود و با تهدید کردن برخی از نمایند گان پارلمان عراق که چرا در این کنگره شرکت کردند و فشار برروی اخراج مجاهدین از عراق شده است که علناً ثابت می شود که گویا پارلمان عراق زائده و حیات خلوت عراق می باشد . البته که برخی که از نمایندگان به دباغ ها و گماشتگان لوطی جماران و سپاه پاسداران وسپاه قدس درپارلمان عراق تو پوزی زدند. برای اینکه به اینان از سوی برخی از نمایندگان پاسخ داده شد که تماس داشتن با مجاهدین که آزارشان حتی به یک عراقی نرسیده است خیلی کمتر از رابطه با وزارت اطلاعات رژیم تروریستی داشتن می باشد . یعنی اینکه سران رژیم درمانده وبحران زده در گل ماند برای انتقام گرفتن از مجاهدین و افشاگری های مستند اهداف پروژه ی هسته ای و نقش دخالت ویرانگر در عراق اکنون از طریق زور زدن آخرین تیر ترکش مهره های نفوذی درون پارلمان عراق طراحی شده است که گذشته از ضعف و زبونی و استیصال رژیم تروریستی در برابر مجاهدین می باشد که نشان از ورشکستگی کامل و بهدر رفتن همه سرمایه گذاری ها در عراق و فلسطین و لبنان می باشد . به ویژه که عراق به عنوان سکوی پرتاب و پرش و صدور تروریسم و بنیادگرائی به خاورمیانه و پیشتوانه باج گیری پروژه ی هسته ای می باشد.

اگر اینگونه یادداشت روزها که از سوی پاسدار و طلبه و بازجویان تنظیم شده که همه تکراری می باشد که گویا نویسنده یکی می باشد که بقیه از روی نسخه ی اصلی تقلب و رونویسی کرده اند . یک صدم این حساسیت پیرامون مطالبات مردم ایران می شد کلی از مشکلات کنونی اشان حل شده بود . ولی نه این که ادعای پوشالی می شودکه پروژه ی هسته ای از سوی مردم ایران حمایت می شود. ولی مشخص یست که چرا مردم ایران هیچگونه خواست ونیاز و مطالبات دیگری جز حمایت کردن از این پروژه ی هسته ای ندارند که به خاطرش چندین سال است که مردم ایران سرکار گذاشته شده اند ؟ اخیراً هم سولانا حاوی بسته ی پیشنهاد جدید بود که در این مورد یکبار گفته می شود که بسته ی پیشنهادی خالی است و داخل آن چیزی نمی باشد . یکبار گفته می شود که چون تأکید بر تعلیق شده است برای اینکه از خط قرمز عبور شده است . پس بستهی پیشنهادی قابل بحث و قبول نیست و شکست خورده است . از سوی دیگر گفته می شود که راه تعامل مذاکره بسته نشده است . اکنون گفته می شود که همزمان که سولانا ایران بود بوش گفته است که این بسته ی پیشنهادی از سوی رژیم رد شده پس بوش از قبل از این نظر خودش را گرفته است . در صورتیکه نقل قول شده که بوش به نقل از رد شدن از سوی رژیم گفته است. مسخره تر اینکه در دنباله تأکید شده است که هیچ مشوقی نمی تواند جای اقتدار سران رژیم ت وریستی که مردم و منافع ایران خوانده شده است را بگیرد .

بالاخره پاسدار سربازجو در دنباله بازهم با داشتن کلاهک هسته ای اسرائیل اشاره شده است و به عنوان نماینده و سخنگوی مردم فلسطین دلسوز اینان شده واز شرکت بوش در شصتمین سال تشکیل دولت اسرائیل انتقاد کرده است .

در خاتمه اینکه بون آنکه کوچکترین سمپاتی نسبت به مردم نشان داده شود که در شرایط رشد روز افزون تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه و با دو رقمی شدن درصد بیکاری و گسترش وحشتناک شکاف عمق طبقاتی و خاموشی برق و کمبود آب این جمعیت 80% کشور که برزیر خط فقر اقتصادی قرار دارند چگونه زندگی می کنند و ی اا ینکه بدون آنکه کوچکترین کلامی پیرامون افشاگری غارتگران ومافیای قتصادی افشا شده ا ز سوی عباس پالیز دار گفته شود که اینان در بستر کدام رابطه و مناسبات پشت پرده توانسته اند اینگونه صاحبان ثروت های کلان و نجومی و باد آورده شوند . ولی با وارونه گوئی و کتمان حقایق ادعا شده است که تمام تهديدهاي نظامي و تحريم هايي كه عليه ايران به كار بسته شده است و افزوده شده مذاكرات، مادامي كه با سياست هويج و چماق پيش مي رود، یعنی همان کد وحرفه و تخصص یادداشت روز نویس در زندان اوین هيچكدام در عزم راسخ مردم و مسئولان امر در دستيابي به فناوري هسته اي، كوچكترين شكافي ايجاد نخواهد كرد و تهديدهاي آمريكا را نشانه روي با تفنگ بي فشنگ مي داند. واقعاً که خیلی دریدگی و پرروئی می خواهد که گذشته از شرایط طاقت فرسای زندگی که مردم ایران در گیر آن می باشند و اعتراضات گسترده وادامه دار دانشجویان همچنین نزدیک دوماه است که اعتصاب و اعتراض کارگران کارخانه ی نیشکر هفت تپه ی خوزستان و رشد تضاد ورقابت و رو کردن پرونده های غارتگری دانه درشت های حکومتی همه از سوی سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس نادیده گرفته شده است و ادعای کمدی وتوهین آمیز شده اسا که مردمایران در کنار مسئولان رژیم ضد بشری دزد و غارتگر و عوامفریب و جنگ افروز قرار دارند و تحریم ها وتهدید ا موجب نشده که کوکترین شکافی میان مردم ومسئولان به وجود آید چونکه تهدید ها و تحریم تفنگ بدون فشنگ می باشد .در نهایت برای رفع شبهه و رو کردن پوچی ادعاهای مضحک و معکوس گفت چرا یک نظرخواهی آزاد پیرامون پروژه ی هسته ای و مشروعیت نظام و لوطی جماران ونهادهای رژیم برگزاری نمی شود تا که رسوا شود هر که در او غش باشد.
هوشنگ �بهداد
چهار شنبه 29 خرداد ماه سال1387