نقد وبررسی " بورس برگ هاي سوخته (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 5 تیرماه سال 1387
"سیاست شتر گاو لنگی ووارونه گوئی و بزرگ و قدرت نمائی وتدارک و آماده سازی جنگ خانماز بر انداز دیگر در راستای تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای "
ادعائی که پاسدار یادداشت روزنویس در مورد اسرائیل کرده است می بایست سئوال کرد یا اینکه تو ضیح دادآن زمان در طول جنگ ضد ملی و ضد میهنی میان ایران و عراق شروع وادامه داشت گذشته از اینکه جرقه ی جنگ چگونه زده شد. ولی آنچه مهم است 7 سال آن را خمینی و رفسنجانی و پاسداران ادامه دادند تا به بها و هزینه ی بسیار سنگین همچون ویران شدن ایران و عراق و میلیون نفر کشته و مجروح و بی خانمان از طرفین بر جای گذاشت تا اینکه جای پای قدرت اینان برای جنگ اندازی و انباشت هر چه بیشتر ثروت در آینده تضمین و تثبیت گردد . درست شبیه همین شرایط کنونی که جنگ گرگ های هار و درنده بر ای انحصاری کردن قدرت وثروت ادامه دارد . از سوی دیگر تلاش برای تدارک جنگ خانمان بر انداز نعمت الهی دیگر می شود . البته درآ ن شرایط با اینکه امکانات پیشرفته و مدرن نظامی به خصوص در بخش نیروی هوائی که موجود بود . ولی در مجموع سیستم پدافندی ایران آنقدر ضعیف بود که هر روز هواپیما و جنگنده های عراقی تا عمق آسمان و خاک ایران و درسطح ارتفاع پائین با خیال راحت به پرواز در می آمدند وروزانه عملیات نظامی انجام می داادند و سالم به پایگاه های خود باز می گشتند . البته که اکنون که و ضعیت جای خود دارد که هر گز جنگنده های مدرن اسرائیلی با آنچه رژیم تروریستی آخوندی در اختیار خود دارد قابل مقایسه نمی باشد که هرروز یک گزمه و پاسدار و آخوندی در نماز جمعه از موضع فرار به جلو کرکری و لغز خوانی می کند وتهدید های آنچنانی می کند که اگر اسرائیل یا آمریکا کوچکترین حرکت یا تهاجمی نظامی کند آنچنان واکنش نشان خواهیم داد که مهاجمان از کرده و عملکرد خودشان پشیمان شوند . در صورتیکه همه آوازه خوانی ها شبیه آن یارو ترسیده در شب تاریک است که صدایش را از ترس بلند کرده بود
بهر حال حاکمان ایران فقط به امید این دوخته اند که صاحب سلاح هسته ای شوند که از هم اکنون برای هم زمان قدرت نمائی می شود که می بایست جای خلاء کمبود ها و همچنین دفاع از همه امکانات نظامی از کشور را پر کند. تازه داشتن سلاح هسته ای در بربر امکانات اسرائیل اینهم موضع برترنمی باشد . برای اینکه فی البداهه اسرائیل که خیلی سال و بیشتر و پیشرفته تر سلاح ها با کلاهک های اتمی اش را دارد.
از سوی دیگر اگر حاکمان جنگ افروز و عوامفریب به امید این خوشباوری نشسته اند که مردم ایران همچون اوایل انقلاب می باشند که تا جنگ شد آمادگی این را دارند که به عنوان گوشت دم گلوله عازم جبهه های جنگ شوند . باید گفت آن سبو بشکست و آن پیمنه ریخت . برای اینکه آن زمان مردم ساد دل و ساده اندیش ماهیت پلید و کثیف و خائن و جنایتکار و عوامفریب و جنگ افروز حاکمان آخوند و شرکای پاسدارشان برای شان مشخص نشده بود که اینان چکاره می باشند و برای چه جنگ افروزی می کنند وچه اهدافی در پس این چنگ ضد ملی و ضد میهنی خود نهفته دارند؟؟ ولی اکنون که مردم در فقر مطلق به سر می برند و تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها در جامعه غوغا و بیداد می کند و آخوندها و آقازاده های شان صاحب کاخ ها و ثروت های باد آورده نجومی شده اند به خصوص لیست اسامی غارتگران و مافیای اقتصادی که از درون خود رژیم از سوی عباس پالیزدار د بیر هیئت تحقیق و تفحص قضائی مجلس در دانشگاه همدان افشا کرد . دیگر جای هیچگونه شک و ابهامی در اذهان عمومی باقی نگذاشته است که جنگ کنونی قدرت و ثروت ادامه ی همان جنگ ضد ملی و ضد مردمی میان ایران و عراق می باشد که اکنون منتهی به جنگ باندهای مافیائی و غارتگران میان خودشان شده است . مشروط بر اینکه پاسداران کنونی که اکنون از طریق طرح سیاست چراغ خاموش دست به کودتای خاموش و خزنده زده اند و قدرت را عملاً در اختیار خود دارند و تلاش می کنند بقول سعید حجاریان حکومت لمپنیزم فاشیست استبدادی را رسماً اعلام کنند و با توجه به اینکه سرمایه گذاری بسیاری کلانی اینان در شیخ نشینان منطقه ی خلیج فارس کرده اند مشص است که اینان آن پاسداران و بسیجیان یک بار مصرفا عاشقان شهادت و مین پاک کنان میادین جبهه ی جنگ ضدملی و ضد مذهبی سال 59 نمی باشند و نه اینکه نمی خواهند به میرند ، بلکه بر عکس تلاش می کنند که چگونه با راه اندازی جنگ و ویران کردن ایران راه فرار خودشان باز شود تا با ثروت های کلان و نجومی غارت کرده به سوی غرب یا جای دیگری که می توانند فرار کنند یا به گریزند. بنابراین اینگونه که سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس جیغ بنفش ضد اسرائیلی کشیده است . برای منحرف کردن اذهان عمومی از شرایط خاص و خطری کنونی و تلاش برای بحران سازی و جنگ افروزی در خاورمیانه برای صدور بحران به خصوص راه برون رفت از بحران هسته ای می باشد . اگر نه شاهد بودیم که تا چه اندازه شعار های سقوط قریب الوقوع اسرائیل و فاتحه خونی اش در روند جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل دروغ و پوچ و جنگ بزرگ نمائی تبلیغاتی بود.
همینطور مشخص نیست که این چگونه دیپلماسی شتر گاو پلنگی می باشد که چین و روسیه یک روز دوست و هم پیمان استراتژیک رژیم تروریستی آخوندی هستند و روز دیگر دشمن و هم پیمان غرب می باشند. مهمتر اینکه ادعا شده که چون همگی اینان توان رو در روئیا در برابر رژیم از دست داده اند. بنابراین اینان برای تست و شارژ کردن بیشتر به اسرائیل می گویند که دست به نمایش مانور نظامی هوائی بر فراز دریای مدیترانه بزند؟ در د نباله قلم بر دست پاسدار یادداشت روز نویس نتیجه گیری کرده است که چون پیشنهاد بسته ی هسته ای اروپا چیزی در آن نبود و خواهان تعلیق غنی سازی در دوران مذاکره شد . بنابراین چون شرایط ذیرفته نشد . زیرا که نمی شود از خط سرخ ترسیم شده عدم تلیق عبور کرد . پس در نهایت منجر به شکست شد و افزوده است از طرف دیگر چون اروپا توان درک و فهم شرایط ایران را ندارد برای همین در دام آمریکا افتاد و به جای اینکه تحریم ها را لغو کند ولی دست به اقدامات بیشتر تحریم های اقتصادی زد.
عجیب است که همه اشتباه می کنند و خطاکار هستند به جز حاکمان دین فروش و قلم بر دستان خود فروش و متملق و چاپلوس و کتمان کننده حقایق وواقعیت ها که همگی اشان هم ادعا ی کمدی دارند که علامه ی دهر نه فقط در سطح ایران و منطقه که در سح جهان جهان می باشند و تحلیل و نظرات شان هم همچون آیه های نازل شده ی آسمانی می باشد که مو درزش نمی رود . در صوریکه و ضعیت اسف بار زندگی مردم ایران روز به روز بدتر از گذشته می شود و حاکمان دزد و غارتگر و عوامفریب و خود خواه و مغرور که حتی نه عرضه ی راست گفتن به مردم ایران را ندارند، بلکه کنترل و مهار تورم و گرانی در جامعه را نیز ندارند آنگاه ادعا می کنند که قدرت اول جهان می باشند و می خواهند ساختار مدیریت جهان را تغییر دهند و آن را اصلاح کنند و در سازمان ملل دارای کرسی حق وتو شوند تا که بتوانند از این طریق زود تر به سلاح هسته ای دست یابند. همینطور به خاطر دسترسی به سلاح هسته ای تدارک و آماده سازی جنگ خانمان برانداز دیگر شده است
.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 5 تیرماه سال 1387