پ رامون بیانیه حزب مشارکت اسلامی مرتبط با تورم و گرانی و روز های سخت اقتصادی
البته مشخص است که چرا تنظیم کنندگان بیانیه ی تحلیلی حزب مشارکت چرا شهامت برخورد و نام بردن این را نداشته اند تا که به عامل اصلی شتاب بخشیدن به تورم و گرانی در جامعه اشاره و اعتراف کند که واقعیت چیست و به جز ساختار آلوده به فساد و رشوه و رانتخواری نظام که از رأس تا ذیل نظام را در بر گرفته است . دلیل سرعت یافتن روند تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها در دوسه سال اخیر درجامعه چیست ؟ و دست اندرکاران اصلی پشت پرده کیستند ؟ چرا بصورت ریشه ای توضح داده نمی شود که چرا بر خلاف اینکه قیمت نفت همچنان سیر صعودی قیمت داشته است ولی سهمیه ی اقتصاد کشور و مردم محروم ایران تورم و گرانی شده است؟ البته قابل فهم است که سمبه ی قدر ت و فشار و تهدید ارگان فاشیستی سپاه پاسداران آنقدر زیاد است که اجازه نمی دهد تا که تنظیم کنندگان بیانیه حزب مشارکت نام این ارگان فاشیستی را ببرند که این ارگان نه پاسدار احمدی نژاد ر ا ر ئیس جمهورکرد وکنترلش می کند . یعنی در حقیقت این غلامک سپاه پاسداران احمدی نژاد رئیس جمهور شد تا که اجرا کننده ی اهداف این ارگان فاشیستی و ضد مردمی ضد پاسداران باشد ، بلکه این ارگان فاشیستی لوطی جماران را نیز در چنگ خود دارد تا که خواست هایش در ظاهر قضیه برای عادی جلوه دادن از طریق وی اعمال ودنبال می شود.
بلی برای چه در بیانیه گفته نشده است چرا زمانیکه فرمانده ی کل سپاه پاسداران که به دلیل بی اعتنائی کردن نامه و تأکید خمینی وارد میدان تبلیغاتی و فضای سیاسی تبلیغات انخاباتی – انتصاباتی مجلس هشتم شد و پاسدار محمد علی جعفری رئیس گزمکان سپاه پاسداران در جمع دانشجویان بسیجی هم از حکومت اسلامی بدون جمهوریت گفت و دفاع کرد . هم اینکه بطور جانبدارانه از پاسدار احمدی نژاد و دولت وی دفاع کرد. وهم اینکه رقبا را به همگام با دشمنان بیگانه نظام همچون لوطی جماران متهم کرد. سپس مورد انتقاد حزب مشارکت واقع شد که گفت چرا بر خلاف نظر خمینی اقدام شده است ؟ آنگاه این ارگان فاشیستی از موضع تهدید به حزب سیاسی منتقد پاسخ داد که این نهاد فاشیستی فقط به لوطی جماران پاسخگو می باشد ولا غیر.
همچنین چرا در این بیانیه به بستن قرار داد های 9 میلیارد دلاری دولت با سپاه پاسداران با بسیج و سپاه پاسداران اشاره نشده است؟ چرا به مفقود شدن رقم 6 میلیون دلاری در وزارت نفت در زمان چند ماه بی وزیر و سرپرست بودن وزارت نفت اشاره نشده است؟چرا به برداشت های غیر قانونی دولت و رئیس جمهور پاسدار از خزانه ی کشور و ذخایر ارزی انتقا دنشده است ؟
مهم تراینکه چرا به ریشه ی آلت دست بودن مجلس هفتم و نمایشی بودن آن پرداخته نشده است که چرا این مجلس آنقدر آلت دست و وکیل الدوله بود که در تعامل آشکار با دولت تا آنجا پیش رفت که اکنون مسبب تورم و گرانی شناخته شده است؟ چرا اصلاً توضیح داده نشده است که چگونه شد که این مجلس هفتم جای مجلس مدعی اصلاح طلبان ششم را گرفت و پاسدر احمدی نژاد بر جای سید خندان خاتمی تکیه زد که اکنون سید خندان می بایست به عنوان حکیم باشی دراز شود .زیرا که گفته می شود عامل قتل های زنجیره ای و کوی دانشگاه بوده است؟
آری چرا در این بیانیه گفته نشده است که اشکال اساسی و ریشه ای برگشت اوضاع بر شرایط بد تراز قبل از دوم خرداد سال 76 برای چیست؟ در صورتیکه در دوران مدعیان اصلاح طلبی تأکید می شد که هرگز شرایط به قبل ازدوم خرداد سال 76 باز نخواهد گشت؟
بالاخره اینکه چرا زمانیکه مشخص بود که مجلس انتصابی هشتم انتصابی جائی برای اینان نیست و یک دست تر از مجلس هفتم با عملکردی بدتر از آ ن خواد شد. چرا به جای اتخاذ تصمیم اصولی تحریم وجداکردن خودش از سهمی شدن درغارتگریا و سر کوبگری ها اخیر فراخوان حضور و شرکت در این نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم داده شد؟ بدتر از اینکه چند نماینده ی بی بو وبی خاصیت جریان دوم خردادی که در مجلس انتصابی پاسداریزه شده که حضوردارند. چرا به پاسدارعلی لاریانی رأی دادند که رئیس مجلس کمدی انتصابی هشم شد که بطور آشکار با پاسدار احمدی نژاد در پشت پرده زد و بند کرد تا اینکه حداد عادل هم منقلی لوطی جماران رئیس مجلس کمدی هشتم انتصابی نشود. در نهایت اینکه این همسوئی آشکاربا دولت چگونه با انتقاد از تورم وگرانی و روزهای سخت اقتصادی در پیش رو که در بیانیه ابراز نگرانی شده این تناقض علنی چگونه توجیه می شود؟
هوشنگ – بهداد
خرداد11 ماه سال 1387