نقد وبررسی " اين تابلو قلابي است (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان سه شنبه 28 خرداد- 87
" گفته می شود : آنکس که حقیقت را نمی داند احمق است و آنکس که حقیقت را می داند وانکار می کند جنایتکار است "
یک روز برتولت برشت گفته بود آنکه حقیقت را نمی داند احمق یا نادان است وآنکس که حقیقت را می داند و انکار می کند تبهکار یا خائن یا جنایتکار است . اما اکنون معلوم نیست که می بایست به طلبه پاسدار یادداشت روز نویس چه گفت که چیزی فراتر ر دوبخش جمله برشت نظر داده است و که قلم بر دست و یادداشت روز نویس و تحلیل گرروزنامه ای شده است که مدیر مسئول آن نماینده ی ویژه لوطی جماران است که سابقه ی دیرینه در پاسداری و اطلاعاتی و بولتن نویسی و بازجوئی و شکنجه گری وتواب و سناریو و پرونده سازی و تحریف گری دارد ودر 3 دهه ی گذشته جز وارونه گوئی کردن و تحلیل از موضع چماق و هویج که شیوه ی متداول بازجوئی زندان اوینی می باشد مطلقاً در راستای یک مطبوعه و رسانه ی خبررسانی سالم و آزاد حرکت نکرده است. زیرا که رژیم بربرمنش و تاریک اندیش وقرون وسطائی و ضد مردمی آخوندی که در پرونده ی ننگین نقض سیستاتیک حقوق بشر خود رتبه دار جهانی می باشد وروزی نیست که خبر های اعدام ودار و شلاق زدن در ایران بازتاب داده نشود و یا اینکه در دانشگاهی تحصن واعتراضی صورت نگیرد و فریاد مرگ بر دیکتا تور سر داده نشود و یا دانشجویان فریاد نزنند ما زن ومرد جنگیم به جنگیم تا به جنگیم و یا اینکه دانشجوئی تعقیب و اخراج ویا محاکمه نشود. یا اینکه اخیراً در دانشگاه زنجان جنایتکاری به نام مددی به زور می خواسته تجاوز به دکتردانشجوئی کند که دانشجویان به زور وارد دفتر کار وی شده و دختر دانشجوی اسیر را از دفتر کارش بیرون می کنند ودرگیری لفظی در دفتر کار وی به وجود می آید و ادامه ی آن به اصحنه ی بیرون از دفتر محیط کارش کشیده و ادامه می یابد . البته صحنه ی اعتراض لفظی بافیلم گرفته شده برروی سایت اینترنت گذاشته شده است . در نهایت منجر به گسترده تر شدن اعتراضات دانشجوئی دانشگاه زنجان شده است که هنوز هم ادامه دارد .
از سوی دیگر پس از دو سال که از طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی می گذرد .اکنون به جای اینکه مسئولان حکومتی جوابگوی مطالبات مردم ایران باشند یا لا اقل به کارگران واعتصاب گران ومعترضان کارخانه ی نیشکرهف تپه ی خوزستان پاسخ داده شود که چند هفته است اعتراض شان ادامه دارد و گزارش شده که دو کارگر این کارخانه به دلیل فقر اخیراً جان باخته اند .
همینطور با وجود رکورد داری جهانی نقض مداوم حقوق بشر این دیگر بسیار کمدی و توهین آمیز می باشد در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی بد نام ترین ناقض حقوق در جهان می باشد که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ادعای کمدی کرده که نقض حقوق در ایران ادعای واهی و بی اساس است . زیرا که این خواست آمریکا می باشد که به اروپا و وزیر امور خارجه ی فرانسه تحمیل شده است و برای سفید کردن پرونده ی ننگین حقوق بشر رژیم به اسناد ومدارک نقض حقوق بشردر آمریکا و اروپا اشاره شده است . البته بدون آنکه گفته شود که آخر در کجای جهان نوجوانان را اعدام می کنند که در ایران انجام می گیرد؟ آنهم متهمین که قربانیان دست پروردگان خود رژیم تروریستی می باشند و هر گز هم کارشناسان جرم شناس تحقیق و بررسی و ریشه یابی نکرده اند که دلیل نا هنجاری های و قتل و جنایت ها در جامعه چیست ؟ مهمتر نقش رهبران و مسئولان رژیم تروریستی در این مورد چیست ؟ اصلاً حتی اگر در همه جهان حقوق بشر نایده گرفته و نقض می شود . این هر گز دلیل نمی شود که مسئولان جنایتکار رژیم تروریستی آخوندی در تلاش پاک کردن مسئله و پرونده ی ننگین و سیاه و سنگین و پاک ناشدنی خود برآیند که البته با هیچ رنگی پاک شدنی نمی باشد که یادداشت روز نویس دست به تو جیه کاری و طلبکاری زده است .
آری خیلی عجیب و مسخره است که طلبه پاسدار وارونه گو بدون آنکه بگوید در 3 دهه گذشته ته در ایران چه گذشته است واز 30 خرداد سال 60 تا تابستان خونین سال 67 که قتل عام زندانیان سیاسی در ایران اتفاق افتاد در زندان های ایران چه گذشت؟ چه تعداد زنان بار دار تیر باران شدند؟ به چه تعداد دختران باکره قبل از تیرباران مورد تجاوز اجباری واقع شدند تا که به حساب بهه بهشت نروند؟ با رهبران مسیحی ربوده شده چگونه برخورد شد و چرا مثله شدند ولی این جنایت به مخالفین نسبت داده شد؟
پس از اشغل نظامی عراق از طریق اعزا م تروریست ها و سلاح و عوامل داخی دسته به چه جنایات و اقدامات تروریستی زده شده است ؟ چه تعداد زندان مخفی دائر شد و چه تعدادی ربوده و شکنجه و مثله وکشته شده اند که این روش ضد انسانی هنوز هم ادامه دارد؟
داستان قتل های زنجیره ای و ترور مخالفین در برون مرز که جای خود دارد . همانگونه که پرونده ی محکومیت تروریستی رهبران رژیم تروریستی آخوندی در آلمان که متهم به ترور مخالفین می باشند فراموش نشده است . مگر می توان جنایات 3 دهه ی گذشته را لیست کرد که بخش بسیار کوچکی فقط از عملکرد 3 دهه ی گذشته در سخنرانی افشاگر عباس پا لیز دار در دانشگاه همدان عیان شد و مشخص شد که چه پرونده ی ننگین و سنگینی مافیای غارتگران حاکم بر ایران دارند که همه ی این جنایات و عوامفریبی و غارتگری ها زیر پرده ی دین و سوء استفاده از آن دنبال کرده اند .
در خاتمه اینکه عجیب است که همه ی کشورها دارای پرونده ی نقض حقوق بشرمی باشند به جز رژیم تروریستی آخوندی که رکوردار نقض جهانی حقوق بشر می باشد و رتبه دار فرار مغز و سرمایه می باشد . همچنین پیشتاز جهانی در مرگ و میر و تصادفات و تصادمات و مجروحین در جهان هم می باشد و کوچکتری عملکرد مثبتی در 3 دهه ی گذشته به نفع مردم ایران انجام نداده است . زیرا که رشد گرانی و تور م افسار گسیخته با افزایش قیمت کالا ها و زمین و مسکن و اجاره خانه و رشد فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی می گوید که شرایط زندگی مردم ایران چگونه است؟ بدتر اینکه چگونه است که چرا طلبه پاسدار یادداشت روز نویس طلبکار که از موضع قاضی جهانی همه را به محاکمه کشانیده ولی نگفته است که چرا افزایش قیمت نفت درست نتیجه ی معکوس برروی زندگی مردم ایران در چند سال گذشته بر جای گذاشته است و چرا دبیر اجرائی هیئت تحقیق و تفحص قضائی مجلس عباس پالیزدار در دانشگاه همدان پرونده ی 44 مفسد و مافیا و غارتگر اقتصادی را رو وافشا کرد . سپس پاسدار طلبه یدداشت روز نویس از موضع طلبکارانه و فرر به جلو به نقض حقوق بشر در سایر کشورهای جهان به پردازد؟
هوشنگ - بهداد سه شنبه 28 خرداد- 87