روز نامه ی جمهوری اسلامی شنبه اول تیر ماه سال 1387
فهم ناقص
"آنانی که دچار فهم ناقص نمی باشند بگویند این خطبه ی علی یعنی چه که گفته بود کاخی جائی بر افراشته نمی شود ،مگر اینکه کوخ ها ویران گردند ؟"

گفته می شود آنکس که حقیقت را نمی داند احمق است و آنکس که حقیقت را می داند و انکار می کند جنایتکار است . یا اینکه گفته می شود ناداشتن آگاهی کم ضررتر از دانشتن خرده علم و آگاهی است زیرا که در مرحله ی دومی به مدعی این فرصت و رخصت را می دهد تا که در هر زمینه ای در حد کارشناس خبره اظهارنظر کند . همچنین گفته می شود که اگر می خواهید یک تفکر و اندیشه را نابود کنید یا یک انقلاب را به شکست و جامعه رابه انحراف بکشانید بطور مستقیم لازم نیست که حمله شود ، بلکه کافیست که بد از آن دفاع و تبلیغ شود . درست مشابه همین شیوه که آخوندهای مفتخور و فرصت طلب و متحجر و قرون وسطائی ودین فروش با انقلاب مردم ایران ومکتب ا سلام کرده اند که جامعه را ویران و اخلاقیات و معنویات را آلوده و به فاسد کرده اند و هم اینکه بدترین ضربه را به دین و اندیشه و باورهای مردم زده اند . زیرا که 3 دهه است که همه گونه جنایات ودخیانات و غارتگری وجنگ افروزی و...را زیر پرده ی دین حاکمان دنبال کرده اند و اکنون ملای سرمقاله نویس در بستر جنگ قدرت و ثروتی که اوج گرفته است و پاسداران تلاش می کنند که آخوندهارا از مراکز قدرت وجنگ اندازی بر ثروت پس بزنند تا بقول سعید حجاریان خودشان حکومت فاشیست مستبد لمپیزم راجایگزین آن کنند و ثروت و قدرت را خودشان بطور انحصاری در اختیار خودشان بگیرند .

اما ملای سرمقاله نویس برای دفاع از یکی از آلوده ترین دزدان و غارتگران رفسنجانی می باشد . بنابراین برای حذف رقبا ازفهم ناقص زمینه ی اسلامی دیگران می گوید تا شاید گریزگاهی برای توجیه گری و دفاع امثال رفسنجانی ها به وجود آید .

در صورتیکه با نقل قول کردن یک خطبه از علی که خمینی شیاد هم آنگونه که خودش می خواست یکی دو بار از آن بهره وری و سوء استفاده کرد با بازگوئی و نقل قول کردنش می شود به سادگی زیرآب همه مدعیان دین فروش و عوامفریب امثال رفسنجانی و لوطی جماران و مصباح یزدی و خاتمی و خلاصه همه کله سیاه و سفید های عضو مجمع خبرگان و مصلحت نظام و شورای نگهبان وائمه جماعت ومدرسین حوزه های علمیه و نمایندگان لوطی جماران و خلاصه آانانی که اسامی اشان را عباس پالیز دار در دانشگاه همدان افشا کرد و همچنین ملای مدعی و طلبکار سرمقاله نویس را زد . برای این که این خطبه علی اینگونه است کاخی جائی بر افراشته نمی شود ،مگر اینکه کوخ ها ویران گردند .

اکنون پرسش است از ملای سرمقاله نویس که دچار فهم ناقص نمی باشد که چه کسانی در 3 دهه ی گذشته صاحبان کاخ هاشده اند و کوخ ها چگونه ویران شد واز سوی چه کسانی و با چه بهانه ها ودوز و کلک هائی این ویرانی ها انجام شده است ؟ نقش رفسنجانی در کنار لوطی جماران در 3 دهه ی گذشته در این نظام چه بوده واکنون خود وآقازاده ها واعضای خانواده وی چگونه زندگی می کنند ومردم در مورد اینان چه می گویند؟
آیا مردم ایران که اکنون در بدتر ین شرایططاقت فرسا زندگی می کنند هم دچار بد فهمی می باشند که فراموش کرده اند مبتکر تز مبارزه باارزانی که بود؟

همچنین اکنون چرا تورم وگرانی وافزایش قیمت کالا ها وزمین ومسکن که در جامعه فراگیر شده است پاسخ دادن به این سئوال ساده و همه کس فهم که نیاز به علامه دهر بودن و قرن ها در حجره ها وحوزه ها ندارد که ناظر صحنه ی متفکران اهل فقاهت باشند که به بینند که متفکران بحث اول مرغ بود یا نه تخم آن بود چه می گویند؟ ولی چون ملای سرمقاله نویس نمی خواهد به این سئول ساده جواب دهد ترجیح می دهد با فراموش کردن علت به معلول به حاشیه برود وبه آن پردازد . زیرا که می داند اگر جواب دهد دیگر نمی تواند ز رفسنجانی و فتنه گری و اختلاف و تشتت برای سیاه کردن مردم بگوید و از وضع خود خواهی و برج عاج نشینی به عنوان فهم ناقص گریز به صحرای کربلا بزند و تلاش مذبوانه کند که می بایست طوری رهنمود دهد که توصیه کند به دزدان و غارتگران با دامن زدن به رقابت و حسادت ها و زیاده خواهی کردن ها اینقدر به جان همدیگر نیفتند و اسیر بد فهمی نشوند و بر سر شاخه ای که خود نشسته اند مشغول بریدن آن نشوند و یا اینکه کشتی که خودشان سر نشین آن می باشند مشغول سوراخ کردنش نباشد به این نیت که آب وارد کشتی شده فقط رقیب را باخودش می برد و غرق می کند وترکش آن به فتنه گر و کج فهم اصابت نمی کند . چونکه فتنه گری و ایجاد اتلاف انداختن کار ضد اسلام ودشمن آن می باشد و اگر چنانچه کسان دیگری اینگونه کنند خود تبدیل به دشمن اسلام شده اند .
بهر صورت ملای سرمقاله نویس در دنباله خوارج و گروه فرقان و انجمن حجتیه را در ردیف تقسیم بندی فهم ناقص از اسلام خطاب کرده است که گروه نوظهور در مشهد را نیز ضمیمه کرده و افزوده مشابه همان جریان مهدویت است . بالاخره در پایان اخطار کرده است که اگر چنانجه اهل حوزه علمیه ی قم به خود نیاید واقدامی دربرابر کج فهمان نکند و خط امام محور برای پیروانش نباشد عاقبت چنین خواهد شد .
"خط امام را آنگونه كه بود و نه آنگونه كه مطابق تمايلات نفساني يا توجيه گرانه تفسير مي شود بفهمند و براساس آن عمل كنند. غير از اين هر راهي كه طي شود حداقل عارضه آن التقاط است كه منشا پيدايش نفاق در جامعه ما شد و يك جريان تروريستي برانداز را در برابر امام و انقلاب و نظام اسلامي قرار داد. "

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس با التماس و لابه از غارتگران و دزدان و مافیای اقتصادی افشاشده به خصوص آخوندهای صاحب و مالک مکتب اسلام که گوئی اسلام پشت قباله مادرشان می باشد توصیه کرده که بهتر است که به خود آیند و زیر نام خمینی خیمه بزنند و همچنان با دین فروشی و سوء استفاده از اسلام به غارتگری های خودتان مشغول شوید و ادامه دهید و توی سر وکول هم دیگر نزنید چونکه دشمن هشیار در همه صحنه ها حاضرو آماده است که در نهایت در صورت ادامه ی شرایط کنونی و به خصوص افشا شدن رفسنجانی و شرکای غارتگر وی موجب می شود که این وسط دشمن سر رسد وکلک همه شما دزدان را بکند.. یعنی اینکه خط داده است همانگونه از کابینه عراق علیه ی مجاهدین از طریق نفوذی های اعزام شده در کابینه ی عراق در ایران هم می بایست در ایران نیز به جای افشا کردن همدیگر این سیاست علیه ی دشمن پیگیری شود .
هوشنگ � بهداد
شنبه اول تیر ماهسال 1387