پیرامون دیدار رفسنجانی با اعضای سابق فدائیان اسلام یا باند مافیائی مؤتلفه عسگر اولادی
آخوند روباه مکار و غارتگر وبساز و بفروش رفسنجانی برای اینکه به حاشیه پرتاب نشود تا که فراموش شود تلاش مذبوحانه می کند که هرطوری شده روزانه دیدار هائی داشته باشد تا که لا اقل مطرح باشد . به خصوص پس از اینکه از سوی عباس پالیزدار افشا شد خیلی بیشتر احساس می کند که باید برروی صحنه باشد تا شاید بتواند پرونده ی بسیارننگین خود راسفید کند . البته بدون نشان دادن کوچکترین واکنشی نسبت به این افشاگری به مسائل دیگری اشاره می کند. با ادا و اطوار ژست هائی به خود می گیرد که گویا یک مصلح اجتماعی بی طرف و بی غرض وسالم وپاک ودلسوز مردم ایران می باشد که اصلاً دارای هیچگونه آلودگی فساد اقتصادی خود و اعضای خانواده نمی باشد .غافل از اینکه دیدار و ملاقات با اعضای خانوادگی باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی و فدائیان اسلام سابق که عسگر اولادی جزو لیست افشا شده ی عباسالیز دار در دانشگاه همدان است خیلی بیشتر لو می دهد که چگونه شرکای دزدان و غارتگران بدنام و مشهور و منفور همچنان با همدیگر می باشند . به ویژه در این شرایط کنونی که افشا شده اند خیلی بیشتر نیاز دارند که از همدیگر حمایت کنند. صحنه ی تصویری دیدار نمایش تصویری دزدان و غارتگران ثابت می کند افشاگری عباس پالیزدارمستند و تأثیر گذار بوده که چنین متهمان دزد و غارتگر و باند های مافیائی را به تکاپو انداخته است. فراموش نشود که در بخش صدای شما همین روزنامه ضمن آشکار کردن تضاد و رقابت و اختلافات باندهای مافیای دزد و غارتگرباهم دیگرکه دارند و بدون آنکه توضیح داده ئشود که چرا این روباه و مکار بساز و بفروش که در سال مرگ خمینی جاخالی داد و تهران را به سوی عربستان ترک کرد . ولی اکنون اینگونه از طریق پیام صدای شما جو سازی و پرسش شده است که چرا صدا و سیماگزارش کامل سفر روباه مکار و حیله گر رفسنجانی به عربستان را پخش نکرده است؟ نامه چنین به نقل از یک خانم معلم که حتماً هم جزو هم سفران یا اینکه زوار در عربستان بوده چنین بازتاب داده است :
يك خانم معلم از تهران : چرا مسئولين صدا و سيما متن كامل سخنان مهم و تاريخي حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني در كنفرانس گفتگوي بين المللي اسلامي را پخش نمي كنند چرا مسئولين سيماي جمهوري اسلامي ديدار حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني و بانوان ايراني از ائمه بقيع را پخش نكردند آيت الله هاشمي رفسنجاني براي ما شيعيان مايه عظمت و افتخار است چرا مسئولين رسانه ملي قدر و منزلت ايشان را نمي دانند.
ایکاش این خانم توضیح می داد که کجا غارتگر بدنام و حرفه و شیاد ومکار بساز و بفروش وکلاهبر دار دینفروش که مایه ننگ و سر شکستگی مردم ایران می باشد می تواند مایه افتخار باشد؟ البته برای کسانی که با دزدی ها وغارتگری ها توانسته صاحبان ثروت های نجمومی و باد آورده شوند حتماً که رفسنجانی باید چیزی ماورای افتخار باشد. ولی باید برای رفع شبهه از 80% مردمی که زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و با غول تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا هادر گیرند و یا کارگران تظاهر کننده ی نزدیک دو ماه کارخانه ی نیشکر هفت تپه ی خوزستانی سئوال کرد و یا ازدانشجویان در حال فریاد مرگ بردیکتاتور هستند هم پرسش نمود که اینان چه نظری دارند؟ آیااینان هم به داشتن چنین شرایطی که رفسنجانی در به وجود آمدن آن نقش کلیدی داشته است که آیا رفسنجانی مایه ننگ و یا افتخار است؟
البته رفسنجانی روباه مکار در این دیدر با شرکای غارتگر و دزدان بازار مؤتلفه ی خود بدون آنکه سخنی از اقدامات فدائیان اسلام درزمان شاه بگوید . یا از نقش سرکوبگری ها ی خود به خصوص آن زمان که افسوس خورده بود که اگر چنانچه ما 200 نفر از زندانیان سیاسی آزاد شده ی زمان شاه را اعدام کرده بودیم دیگر نیاز نبود که هزار هزار اعدام کنیم . یا اینکه از زندانی کردن بیش از 100 نفر از نیروهای موسوم به ملی مذهبی ها در دوران ریاست جمهوری خود به خاطر صدور یک اطلاعیه بگوید . یا از نقش عالی جناب سرخپوش در قتل های زنجیره ای چیزی بگوید . یا اینکه کلامی از دیدار خود در تابستان سال 65 در تهران با مک فارلین نماینده ی ویژه رئیس جمهوری وقت آمریکا و اعدام کردن مهدی هاشمی برادر داماد منتظری بگوید که چرا این دیدار را افشا کرد ویا اینکه اشاره به خطبه ی خود در نماز جمعه ی تهران داشته باشد که خطاب به بوش گفت که اگر ما در اشغال نظامی افغانستان همکاری نکرده بودیم هنوز طالبان در افغانستان حاکم بود . اما اکنون علیه آمریکا گفته و از فعالیت احزاب که البته منظور حزب کار گزاران خودش می باشد در این دیدار گفته است.
هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 29 خرداد ماه سال1387