ننگ افشاگری عباس پالیز دار، هر گز نه اینکه با رنگ پاک شدنی نیست، بلکه هرروز دامن غارتگران بیشتری را می گیرد.
بدون شک دستگاه ضد عدالت وحامی کلان دزدان و غارتگران و تبعیض دستگاه قضائی رژیم تروریستی آخوندی در به وجود آمدن شرایط کنونی رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها در جامعه و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی نقش اساسی و کلیدی داشته است . به خصوص اینکه زمان زیادی از بازداشت عباس پالیز دار نگذشته که اکنون روزنامه جمهوری اسلامی مورخ 26 خرداد امروز اینگونه گزارش داد"
." آزادي سردار زارعي با قرار وثيقه 50 ميليون توماني رئيس كل دادگستري استان تهران با اشاره به تبديل قرار فرمانده سابق نيروي انتظامي استان تهران از آزادي وي با قرار وثيقه 50 ميليون توماني خبر داد.به گزارش خبرگزاري فارس سيدعليرضا آوايي افزود : عمده اتهامات فرمانده سابق نيروي انتظامي استان تهران مربوط به اتهام هاي كيفري و اخلاقي بود كه مدارك و مستنداتي كه از سوي وي ارائه شد براي قضات از تعداد دليلي كه در پرونده براي محكوم كردن وي بود كفايت نمي كرد. وي افزود : اين فرد چند ماهي است تحت قرار بازداشت بود ولي در روزهاي اخير با تبديل قرار وي و سپردن وثيقه 50 ميليون توماني آزاد شده است . آوايي گفت : رسيدگي به اين پرونده كماكان ادامه دارد. رئيس كل دادگستري استان كل تهران همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه اراذل و اوباشي كه در طرح اخير نيروي انتظامي بازداشت شده اند آيا حكم اعدام صادر شده است يا خير گفت : سه مورد از اين افراد كه تجاوز به عنف داشتند دادگاه حكم اعدام صادر كرده است و براي بعضي از پرونده ها نيز كه بناي به عنف اثبات نشده بود دادگاه كيفري استان موضوع را به دادگاه جزايي ارسال كرده است."
همچنین گزارشگر همین روزنامه در تحولی دیگر در مورد بازادشتی ها ی اخیر نزاع در شهرستان ورامین متهم به اراذل و اوباش نیز اینگونه گزارش خبر ی داد"
دستگيري 10 نفر اراذل و اوباش در پيشوا ورامينورامين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در يك عمليات تعقيب و گريز ده نفر از اراذل و اوباش كه قصد درگيري و نزاع داشتند در پيشوا دستگير شدند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس شهرستان ورامين راننده يكدستگاه خودرو نيسان به نام (جعفر ـ س ) جمعي از اراذل و اوباش را در منزل شخصي به هويت (رضا ـ ع ) گردهم آورده بود و قصد درگيري و نزاع را در منطقه پيشوا داشت . در ادامه اين گزارش آمده است ماموران كلانتري هفده پيشوا به محض آگاهي از موضوع در خيابانهاي اطراف اقدام به گشت زني هاي مكرر نموده تا اينكه خودرو مذكور را شناسايي و راننده خودرو با مشاهده پليس به سمت بازار اصلي شهر پيشوا متواري گرديدند. اين گزارش مي افزايد با هوشياري ماموران در يك عمليات تعقيب و گريز خودرو متوقف و ده نفر از اراذل و اوباش به همراه (15 ) عدد چوب و ميلگرد و ميله آهني (5 قبضه قمه و 7 عدد چاقو و يك پنجه بوكس ) دستگير شدند

بنابراین چون بازداشت عباس پالیز دار که گزارش شده بود که اشان اهل ورامین می باشد ودر ظآنجا لبنیاتی داشته و ماه گذشته در دانشگاه همدان و شیراز دست به افشاگری غارتگران بیت المال ومافیای اقتصادی زد و پس از بازداشت وی اکنون خبر آزادی سردار فرمانده انتظمی تهران رضا زارعی با قرار وثیقه آزاد بازتاب داده شد و باتوجه به اینکه وی در خانه ی فساد در کنار 6 زن مفسده بازداشت شد. ولی اکنون ادعا شده است که مدارک مستند ارائه شده در مورد این سردار تجاوز گر گفایت نمی کند. در صورتیکه گفته شد که حکم اعدام برای 3 نفر به اتهام تجاوز ب عنف صادر شد . لذا در رابطهبا زد و بندهای کثیف پشت پرده می توانست حدس زد که همان دستانی که عباس پالیزدار را بازداشت کرد . رضا زارعی را نیز آزاد کردند و به احتمال زیاد بعید نیست که خبر بازداشت 10 نفر اراذل و اوباش در ورامین که از سوی کلانتری پیشوا بازداشت شدند جزواعضای خانواده و آشنایان عباس پالیز در باشند که به عنوان تلافی کردن باز داشت شده باشند .
اما پیرامون پرونده ی عبال پالیز دار روزنامه ی سرمایه ی مور خ 25 خرداد اینگونه خبر داد "سازمان بازرسي كشور كلاين پاليزدار همان پاليزدار است " در این مورد افشاگری پالیزدار گفته شده بود که توپی که عباس پالیزدار وارد زمین دستگاه قضائی و مافیای اقتصادی و غارتگران کرد. دیگر به آسانی قابل پاسکاری و شوت کردن وبه داخل زمین رقیب شوت کردن بدون هزینه ی سنگین نمی باشد . یعنی اینکه جمع وجور کردنش امکان پذیر نمی باشد . زیرا که نام اسامی افشا شدگان و غارتگران بیت المال آنقدر منفور و در غارتگری مشهور می باشند که همچون شلوار و خشتک پاره شده و وصله و پینه دوزی شده می باشد که با وصله کردن و رفو کردن بخشی از آن سریع بخش دیگرش جر می خورد و پاره می شود و از هم می پاشد . یعنی اینکه اقدام عجولنه و سر ا سیمه دستگاه قضائی برای بازداشت پالیزدار انجام گرفت . آنهم از سوی یکی از بد نام وآلوده ترین مهره های قضائی که قاتل خانم زهرا کاظمی است و این بد نام سعید مرتضوی به ا قصاب مطبوعات معروف و مشهور است که گذشته از سابقه زدی و صاحب ثروت باد آورده کلان در یزد شدن ،عضود باند افیائی انگلیسی و غارتگر عسگر اولادی می باشد که اکنون در دفاع از غارتگران به خصوص عسگر اولادی که در غارتگری در بازار و اتاق اصناف بازرگانی و بنیاد 15 خرداد اظهر المن الشمس است که بازداشت پالیز دار از سوی سعد مرتضوی به خوبی اثبات می کند که دامنه ی وحشت و ضریب آلودگی و نفوذ غارتگران اقتصادی درون دستگاه ضد عدالتقضائی تا کجاست؟
به خصوص پس از این بازداشت اکنون سازمان باز رسی کل کشور هم وارد میدان شد تا که از موضع فرار به جلو نقش اجرا کند . غافل از اینکه ابتدا خودش را لو داده و دستش را رو کرده است که چرا نواشدارو پس از مرگ سهراب شده است ؟ چرا پس از اینکه پالیز دار افشا گری کرد یادش ا فتاد که وی دارای پرونده ی وام بدهکاری تأخیری به بانک می باشد که حتی مبلغ این وام به اندازه ی پول یک خودرو اروپائی یکی از آقازادهای 20 ساله در تهران نمی شود که خبرگزاری فرانسه هفته گذشته از تهران گزارش آن را کرده بود؟

اصلاً گیرم که واقعیت داشته باشد و دارای چنین پرونده ای هم پالیز دار باشد و با افشاگری خود به حساب خواسته باشد که نوعی باج گیری کرده باشد یا اینکه خط باند خاصی را دنبال کرده باشد . مهم این است آنچه که گفته و افشا کرده و اقعیت دارد ومردم ایران خودشان بهتر می دانند که داستان چیست؟ . یا حداقل در حوزه و حیطه و مکان محل سکونت این غارتگران اینان را می شناسند که خود و اعضای خانواده اشان چه داشته وچه شده اند و چگونه زندگی می کنند؟ و برای شان مشخص است که این افشاگری پالیزدار فقط بخشی از واقعیت است و یا نه بقول آخوند کاشانی بهتان زدن به افراد مؤمن است ؟ بلی مردم خودشان بطور دقیق اشراف و آگاهی دارند که این افراد نامبرده و افشا شده در 3 دهه ی پیش چه داشته و اکنون چه دارند و زنگی اینان و آقازاده های شان چگونه است وچه فرقی با سایرین دارند وچرا؟ همانگونه که خوب هم می دانند که معنی شیاد گری و توجیه گری و ادعای بهتان زدن و مؤمن بودن کذاب و بازار دینفروشی و سرکیسه کردن مردم ایران در 3 دهه ی گذشته یعنی چه؟ و مسبب سیاه روزی اشان کیست و چیست؟
مشروط بر اینکه دستگاه قضائی و سازمان بازرسی کل کشور هم شدیداً زیر سئوال می باشد که چرا قبل از افشاگری عباس پالیزدار اقدام برای گشودن پرونده ی و بازداشت وی نکردند؟!

بنابراین همانگونه که تذکر داده شده بودهرگونه بازی کردن با این پرونده به خصوص برای ماستمالی کردن پرونده ی سیاه و ننگین غارتگران منفور و مشهور و تابلو وگاوان پیشانی سیاهانی همچون رفسنانی و و اعظ طبسی و عسگر اولادی وناطق نوری و شیخ محمد یزدی که حتی جانشین شیخ محمد یزدی آخوند عراقی شاهرودی گفت که از وی یک کاخ مخروبه تحویل گرفت که ویرانه ترش کرده است که هر گز ننگ اینان که رنگ پاک شدنی نمی باشد . جز اینکه هر کس در این مورد تلاش کند که پرونده را ماستمالی کند . نا خواسته ثابت می کند که خودش هم آلوده به فساد و از قماش باند مافیائی غارتگران اقتصادی افشا شده می باشد.
هوشنگ � بهداد
شنبه 25 خرداد ماه سال 1387