گزیده خبرهای 29 خرداد -92

گزیده خبرهای 29 خرداد -92
شجوني خطاب به اصولگرايان: ضربه اجماع نكردن را خورديد، نوش جانتان
اینگونه نوش جان حواله خودی های مغلوب و مغبون کردن آخوند پالان ساییده و هفت خط شیخ محمد جعفر شجونی یاد آور آن پاک باخته در قمار است که اگر نگوید بدرک که باختم می ترکد ومفجر می شود.
شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در مورد علت پيروز نشدن اصولگرايان در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري به خبرگزاري ايسنا گفت: در اين انتخابات حاميان اصولگرايان بايد به يك اصولگرا راي مي‌دادند ولي ما ديديم كه اين افراد در اين انتخابات به چندين اصولگرا راي دادند و آراي آنها بين كانديداهاي اصولگرا پخش شدحجت‌الاسلام شجوني با بيان اينكه"نمي‌توان گفت كه امروز ريشه اصولگرايي را موش خورده است"، ادامه داد: طيف مقابل اصولگرايان آمدند و تنها به يك كانديدا راي دادند و اين در حالي بود كه اصولگرايان به چندين نفر راي دادند. چنانچه اصولگرايان مي‌خواستند همچون رقيبشان آراي بيشتري كسب كنند بايد با اجماع، به كانديداي واحد مي‌رسيدند و از اين چند نفر بايد در نهايت يك نفر باقي مي‌ماند ولي متاسفانه ما ديديم كه به جز آقاي حدادعادل ديگر اصولگرايان كناره‌گيري نكردند و امروز ضربه اين كار خود را ديدند. من امروز به آنها مي‌گويم كه نوش جانتان.
پروين احمدي نژاد و همسر مرتضوي در انتخابات شوراها چقدر راي آوردند؟ 
به رخ کشیدن این باخت گذشته از ماستمالی کردن باخت 24 خرداد و سرکشی جام زهر خامنه ای است . از طرف دیگر زدن زیرآب آرای گذشته احمدی نژاد وخواهرش  پروین  عضو شورای شهر تهران وبی ا عتبار کردن شان  می باشد که هردو با آرای تقلباتی رئیس جمهور و عضو شرای شهر تهران شدند.
پروين احمدي نژاد و همسر مرتضوي كه هر دو نفرشان در ليست در امتداد مهر (هواداران محمود احمدي نژاد) حضور داشتند، نتوانستند آراء لازم را بدست بياورند و در جمع 43 نفر اول منتخبان تهران (اصلي و علي‌البدل) حاضر باشند. به گزارش انتخاب، پروين احمدي نژاد با 35339 رأي در رتبه 97 و هما فلاح تفتي با 19334 رأي در رتبه 114 جاي گرفتند. رتبه 97 پروين احمدي نژاد در انتخابات چهارمين دوره شوراي شهر درحالي است كه او در دوره سوم شوراي شهر تهران 249549 راي آورد و نفر هشتم فهرست 15 نفره شوراي شهر تهران شد. همچنين نام هما فلاح تفتي تا حضور سعيد مرتضوي در تامين اجتماعي رسانه‌اي نشده بود. اما انتصاب او به سمت مديركلي آموزش و پژوهش سازمان تامين اجتماعي حواشي رسانه‌اي مختلفي به همراه داشت كه باعث چهره شدنش شد. هرچند كه پس از آن گفته شد خانم تفتي پيش از اين در تامين اجتماعي هم سمت‌هايي داشته است

با وجود اینکه  یک فیلم ساز جنبش سبزی  اذعان کرده رئیس جمهور شدن روحانی خون تازه برای رژیم ضد بشر شده است متهم به پادوی خیابانی فتنه سبز شده است .
يک پادوي خياباني فتنه سبز مي‌گويد: انتخاب روحاني به نفع حاکميت بود و مردم يک بار ديگر به يک آخوند راي دادند.«محمد-ن» از عناصر فيلمسازي است که با بند‌بازي‌هاي متعدد پول‌هاي هنگفتي را از بيت‌المال بالا کشيد و سپس در فتنه سبز به خيال اينکه ريل عوض شود، ماهيت منافق خود را بيرون ريخت. او با وجود تقلاي فراوان براي به چشم آمدن و احيانا بازداشت شدن، از سوي مراجع امنيتي و قضايي جدي گرفته نمي‌شود. آقاي «ن» به دويچه‌وله گفته است: انتخاب روحاني يک خون تازه براي نظام بود[!] و متاسفانه در شرايطي که نظام در بن‌بست بود، مردم مجددا به احياي نظام راي دادند و يک‌بار ديگر به يک آخوند و به يک روحاني مضاعف راي دادند.وي اين را هم گفته که «اصلاح‌طلبان مطلقا به اين سمت نخواهند رفت که مطالبات راديکال و تند و تيز از آقاي روحاني داشته باشند. شيوه خاتمي در اين 4 سال که سعي کرد خود را در داخل نظام جاي دهد، شاهد است. فقط مي‌ماند فضاي مجازي که خواسته‌هاي بسيار جلوتري از اصلاح‌طلبان دارند. آقاي روحاني و دوستانشان مطلقا وارد مقوله ولايت‌فقيه نخواهند شد. اين چيزي نيست که بتوان از او توقع داشت»
در شرایطی که نفت تحریم شده است واقتصاد کشور ورشکسته و دولت به شدت با کمبود ارز نیاز دارد .ولی دلالان وواسطه گران همچنان از طریق واردات  مثل میوه مشغول رانت خواری و غارتگری می باشند.
واردات همه ميوه ها جز موز ممنوع است در حاليکه با وجود توليد بسيار ميوه در داخل کشور، بازار مملو از ميوه هاي وارداتي است.حسين مهاجران رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: ميوه هاي خارجي به صورت قاچاق به کشور وارد مي شود و تنها براي واردات موز مجوز صادر مي شود.وي ادامه داد: انبه، زنجبيل، نارگيل، شبرنگ و پرتقال از انواع ميوه هاي قاچاق است که در بازار به فروش مي رسد.مهاجران گفت: در جلسه اي با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مصوب شد تا رديابي، پيگيري مرزها و کشورهاي مبدا در قاچاق ميوه پييگري شود.رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار افزود: در حال حاضر انبه وارداتي از کشور پاکستان با کاهش قيمت، کيلوئي 6 هزار تومان به فروش مي رسد.

چگونه است که این مطالبات دانش آموزان در پایان دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد تقدیم وی شده تا پیگیری شود؟!
اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان به دنبال مطالبات دانش‌آموزان است.اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در پي حضور باشکوه دانش‌آموزان راي اولي در خلق حماسه 24 خرداد اطلاعيه‌اي صادر کرد.در اين اطلاعيه آمده است: انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي، حقانيت و مظلوميت نظام اسلامي را براي چندمين بار ثابت کرد و نشان داد ادعاي واهي و دروغ‌پردازي فتنه‌گران و منحرفان، در اتهام مهندسي آراء و تقلب چيزي جز ظلم بزرگ و نابخشودني در حق نظام اسلامي و رهبري حکيم و مردم هوشمند آن نيست.تبريک ويژه‌مان تقديم «راي اولي»‌هاست که طعم شيرين ايفاي نقش موثرشان در سرنوشت جامعه اسلامي چشيدند و در بيست و چهارم خردادماه 92، آيين شکوهمند «جشن تکليف سياسي‌مان» را برگزار کردند.به رئيس‌جمهور منتخب ملت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي شيخ‌حسن روحاني به واسطه جلب اعتماد مردم تبريک گفته و براي ايشان آرزوي توفيق و سربلندي در خدمت به نظام اسلامي و مردم شريف ايران اسلامي را تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي داريم.اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در بخش ديگري از اين اطلاعيه آورده است که در اولين فرصت مناسب مطالبات به حق دانش‌آموزان ايراني را تقديم رياست‌جمهوري خواهد کرد.
جنگ گرگ های هار در صدر رژیم آلوده به فساد در  همه سطوح و تهاجم گرگ های گرسنه  به دامدارن در ییلاقات سبلان که نشان از ناامنی در کشور مدعی امن ترین کشور جهان می باشد.
اردبيل- خبرنگار کيهان:در اثر حمله گرگ‌هاي گرسنه در ييلاقات سبلان، 150 رأس گوسفند تلف شده و خساراتي به دامداران وارد شد.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس اردبيل، در اين حمله عصرگاهي چند گرگ گرسنه که در منطقه الوارس سرعين پرسه مي‌زدند از خواب چوپان استفاده کرده و با حمله‌اي زيرکانه بيش از 150 گوسفند، بز و بره را دريده و بالغ بر 500 ميليون ريال خسارت به دامداران وارد کردند.در اين حادثه چوپان به همراه سگ خود دنبال يک گرگ متواري شده از منطقه حرکت مي‌کند که به يکباره متوجه مي‌شود چندين گرگ گرسنه از نقطه ديگر به گله گوسفندان حمله‌ور شده و چندين رأس گوسفند را تلف کرده و با خود مي‌برد که در اين اوضاع و احوال چوپان تنها با صدا کردن مردم براي کمک، اهالي ييلاقات متوجه مي‌شوند که در حمله‌اي عجيب گرگ‌هاي گرسنه گوسفندان اين عشاير را دريده و آنها را تلف کرده‌اند.
مورد دیگری از عدم امنیت در کشوری که رهبر ومسئولانش مدعی اند ایران  امن وآزاد ترین کشور جهان می باشد.

در جريان سرقت از يک دامداري چوپان مياندرودي در استان مازندران به قتل رسيد.به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان مياندرود اهالي روستاي محمدآباد گفتند، اين اتفاق ساعات اوليه بامداد ديروز در اين روستا رخ داد. سارق يا سارقان با قتل چوپان که مالک دامداري بود چند راس گوسفند را به سرقت بردند.اين دامداري از نوع سنتي بود که ديواره‌هاي آن از حصار چوبي ساخته شده بود. اهالي روستاي محمدآباد از وقوع يک فقره سرقت از همين دامداري در سال گذشته خبر دادند.پرونده اين قتل همراه با سرقت توسط ماموران نيروي انتظامي تحت رسيدگي قرار دارد.