دوستان و یاران،

دوستان و یاران،
آقای علیرضا یعقوبی
3 تیر-92
درود بر شما، تازه از مراسم کهکشان در ویلپنت برگشته ایم. بار دیگر حماسه ملی و میهنی در ابعادی بسا فراتر از سالهای پیشین در ویلپنت پاریس شکل گرفت. یاران مقاومت پرشورتر از همیشه و در فرازی بسا بالا و بلندتر، باردیگر حمایت و همبستگی پرشور خود را با مقاومت ظفرنمون خلق قهرمان ایران در مسیر سرنگونی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران اعلام داشتند.
این قلم از وصف صحنه های شکل گرفته عاجز است. تک تک یارانی که در این مراسم حضور بهم رسانیده بودند با عبور از کوران مختلف مبارزاتی و با پشت سر گذراندن بلیه ها و مصائب یک مقاومت حماسی ۳۴ ساله و بالاخص با پشت سر گذراندن توطئه های اخیر وزارت اطلاعات رژیم فاشیستی علیه مقاومت ایران، متحدتر و یکپارچه تر از همیشه و با ایمان و یقین به پیروزی محتوم خلق و مقاومت ایران در نبرد نهایی با رژیم ضد بشری، با شعارها و ابراز احساسات پرشور ملی و میهنی عزم جزم خود را برای پیمودن راه باقیمانده تا نابودی تمام عیار بیت العنکبوت ولی فقیه تهران اعلام داشتند. آنها با دیگر با شهیدان، با قهرمان لیبرتی و اشرف و با رهبری پاکباز مقاومت ایران پیمان بستند که تا آخرین نفس و تا آخرین عسس راه عزیزان در خون خفته خود را ادامه دهند و با صلابت تر از همیشه تمامی توطئه ها و دسائس دشمن و افراد در واداده و آلت دست و فعل دشمن شده را در هم شکنند.
براستی که از نسل به خون تطهیر شده انقلاب چیزی جز این انتظار نیست. با تمامی سختی ها و شدائد با تمامی دنائت ها و خیانت ها و مصائب، این نسل مصمم است تا آنکه آخرین خشت از حاکمیت فاشیسم مذهبی حاکم بر وطن اسیرمان ایران را فرو نریزد، از پای ننشیند. نسلی که زخمها از جنگ بی امان دشمن و اذناب و عمله و مزدورانش از یک سو و بی وفایی و نامرادی و در نهایت خیانت به آرمانهای مقاومت از سوی واداده ها و گسسته ها از خانواده انقلاب و مقاومت بر قلب و روح و بر جسم و جان خود دارد، اما با درک شرایط خطیر حاضر و با اشراف به رسالت خود، مصمم است که تا رقم زدن به آینده ای پرشکوه برای خلق محبوب خویش از پای ننشیند و استوارتر از همیشه و منسجم تر از هر زمانی، سرفراز بیرون آمده از آزمایشات و ابتلائات، گام نهایی را بهمراه عزیزانش در ارتش آزادی و رهایی بردارد و طرحی نو در اندازد. پاسخ کوبنده «حاضر، حاضر، حاضر» در برابر اعلام خواست مقاومت ایران توسط رئیس جمهور برگزیده آن، بیانگر این واقعیت و عزم و اراده سترگ بود.
با درود بر روان پاک تمامی شهیدان سرفراز مقاومت از اشرف و موسی تا آخرین شهیدی که در خاک وطن و در سیاهچال های رژیم جنایتکار حاضر به شهادت رسید، با تک تک آنها پیمان می بندییم که راهشان تا قله پیروزی، بی امان و سر از پا نشناخته، با شور و احساسات عمیق و با ایمان به پیروزی محتوم، ادامه داده و در این مسیر بازهم ابتلائالت و آزمایشات گریزناپذیر را بجان خریده و برای درهم شکستن توطئه ها و دسائس قابل فهم و درک دشمن ایران و ایرانی و عمله ها و مزدورانش و واداده ها و گسسته ها و همچنین مزدوران سابق و جدید الاستخدامش، پیشاپیش اعلام آمادگی می کنیم.
تاریخ معاصر ایران در حل ورق خوردن است. دشمن ضد بشری و شخص ولی فقیه در ضعف مفرط و در انزوای فزاینده داخلی و بین المللی راهی جز تن در دادن به تقسیم قدرت با رقبا نداشته و ندارد. این اقدام که در گریز از سقوط محتوم رژیم صورت گرفته، مسلما در کوتاه مدت عوارض گریزناپذیری برای رژیم و شخص ولی فقیه آن بهمراه خواهد داشت وگرنه هیچ دلیلی برای ادامه «خمپاره اندازی» به سوی ساکنان خلع سلاح شده و بیدفاع و محصور شده در اسارتگاه لیبرتی نبود. اگر «حماسه حضور» آنچنان که ولی فقیه و جناحهای مختلف جنایتکار آن مدعی اش هستند شکل گرفته و دنیا را در برابر آن به اعجاز و تحسین واداشته چه نیازی به خریدن بی آبرویی مجدد بود؟.
یاران مقاومت ایران با درک عمیق از بحرانها و مشکلات و چالش های فزاینده رژیم، با اشراف به عدم رفرم پذیری آن، عزم جزم خود را برای سرنگونی این رژیم در ویلپنت پاریس اعلام داشتند. این عزم برگرفته از رنج و شکنج و خون و شهادت یارانمان در زندانها و از مبارزه بی امان سی و چهارساله سازمان رزم و فدای مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی ایران و آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران است لذا مسلم است که سرزمینها و شهرها و دشتها و کوهها را پیموده و در اقصی نقاط سرزمینمان طنین انداز و تکثیر و بازتکثیر شده و از آنجائی که برخاسته از خواست و اراده اکثریت قاطع ملت ایران است، علیرغم تمامی توطئه ها و جنگ روانی دشمن و اذناب و عمله ها و لابی رسوایش در داخل و خارج از کشور، شفافیت و اصالت خود را به ثبوت رسانده و در نهایت راه به پیروزی محتومی خواهد برد که در پی آنهمه جانفشانی و مبارزه و خنثی سازی دسیسه ها و جنایات، شایسته آن است.

آری ملت ایران شایستگی خود را برای برخوردار بودن از دمکراسی و آزادی و استفاده برابر از فرصت ها در مسیر تحقق عدالت اجتماعی را به ثبوت رسانده اند. بهترین فرزندان آنها و نمایندگانش در لیبرتی با فریادی که در تمامی ایران طنین انداز بوده یعنی با شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» بر این خواست ملی و میهنی پای فشردند. پس بر صبح صادق است که بردمد و بر موانع و سدها است که فرو ریزند، بر دشمن است که به خفت و خواری ابدی و سرنگونی محتوم تن در دهد و بر سرنوشت است که تغییر کند و بر آزادی و رهایی ایرانزمین است که فرا رسد. این خواست و اراده ای است که تمامی آنها را در ویلپنت متبلور یافتیم. با آرزوی پیروزی نهایی و برگزاری جشن پزشکوه پیروزی در میدان آزادی.