گزیده خبرهای 3 تیر-92 . قسمت – 3

گزیده خبرهای 3 تیر-92 . قسمت – 3
احمدي نژاد و مشايي"بنياد بهار"را تاسيس مي‌كنند
مگر احمدی نژاد و مرده بهاری رحیم مشایی چه از خاتمی تدارکاتچی  کم دارد که بنیاد باران دائر نمود . به ویژه اینکه گفته می شود وصف العیش نصف العیش می باشد . اما اینان نمی توانند تا  در این 4 سال با این بنیاد فعالیت کند تا پس از 4 سال موقع بهره برداری از مرده بهاری فرار سد .
شنيده شد تجربه بنياد باران (موسسه‌اي است كه رئيس دولت اصلاحات، پس از پايان دوره دوم رياست‌جمهوري با همكاري چند نفر از وزيران و استانداران راه‌اندازي كرد)، محمود احمدي‌نژاد و دوستان را به فكر ايجاد، موسسه‌اي مشابه، اما با نام بنياد بهار انداخته است به گزارش تابناك،.بنيادي كه به نظر مي‌رسد بناست محل گردهمايي رئيس‌جمهور كنوني و دوستان نزديك وي در دوراني باشد كه آنان قدرت را ترك مي‌كنند. اطلاعات چنداني درباره حوزه فعاليت بنياد احتمالي بهار در دسترس نيست اما شنيده شده كه براي اين بنياد ساختماني چهار طبقه در خيابان وليعصر هم تهيه شده و امكانات لازم هم براي فعاليت بنياد بهار فراهم شده است
 71 تن از منافقين به آلباني منتقل شدند
ضمن برجسته کردن دشمن اصلی و فراموش ناشدنی بازهم  با آویزان شدن به مارتین کوبلر مأمور لو رفته وسوخته شده چند جانبه  ی تهران – بغداد- سازمان ملل و واشنگتن  مانور تبلیغاتی علیه ی مجاهدین لیبرتی داده شده است.
سازمان ملل روز شنبه اعلام كرد كه 71 عضو گروهك تروريستي منافقين مستقر در اردوگاهي در نزديكي بغداد به آلباني منتقل شدند.به گزارش ايسنا، روزنامه ديلي استار گزارش داد: مارتين كوبلر، نماينده ويژه سازمان ملل در بيانيه‌اي اعلام كرد كه "در مجموع 71 مرد و زن در ايمني به آلباني رسيده‌اند و از پيشنهاد دولت آلباني براي پذيرش 210 عضو اين اردوگاه بهره برده‌اند."كوبلر گفت كه آلمان نيز پيشنهاد كرده‌ است حدود 100 تن از اين افراد را بپذيرد
 باهنر: روحانی یک هفته قبل از انتخابات به رهبری نامه نوشت و روی آرمان‌های نظام تأکید کرد
با وجود اینکه باهنر فاش ساخته است که حسن روحانی نامه به خامنه ای نوشته وتعهد داده است که وی از سایر نامزدان مدعی اصول گرا بیشتر سر سپرده و ذوب شده در ولایت می باشد . با این وجود خامنه ای راهی جز دعوت کردن از مخالفان برای رأی دادن یا سرکشی جام زهر نداشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز (شنبه) جامعه اسلامی مهندسین گفت : حسن روحانی ذاتاً فرد فراجناحی است و سعی می‌کند از هر جناحی به‌جز افراد تندرو و رادیکال برای پیشبرد کارهای خود استفاده کند.باهنر ادامه داد: روحانی آدمی نیست که از سیاست‌های اساسی نظام تخطی کند، قطعاً وی کسی نیست که به‌دنبال حاشیه‌ها و حرف‌های تند باشد. وی حتی 7-8 روز قبل از انتخابات نامه‌ای به رهبری نوشته و روی آرمان‌های نظام تأکید کرد و بیان کرد که همیشه همراه نظام بوده و در حال حاضر نیز همراه نظام است.وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب برای ایجاد همدلی بعد از انتخابات خاطرنشان کرد: در پیام رهبری هم این موضوع وجود داشت که باید بعد از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل کنیم. در حال حاضر کار اجرایی بسیار سخت است و همان‌طور که رهبری بیان کردند کار اجرایی مانند ماشینی می‌ماند که در سربالایی به‌سختی حرکت می‌کند لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد کارهای اجرایی بهره ببریم.نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در زمان انتخابات خیلی استرس داشتیم که آرای روحانی بیش از 50 درصد شود و در عددی مانند 49 درصد نماند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود و شائبه تقلب در انتخابات به وجود آید اما امانت‌داری نظام جمهوری اسلامی که حتی چند درصد را هم به‌خوبی حساب کرد، این شائبه را به‌کلی از بین برد.
احمد عسگری روزنامه نگار و فعال دانشجویی بازداشت شد
اینگونه بازداشت ها که آنسوی کشتن افشین اسانلو در زندان ودار زدن ها و حکم قطع دست می باشد . چون قرار است تا  پیام به ذوق زدگان داخلی رأی دهنده به روحانی و حامیان برون مرزی شان  داده شود که متوجه شوند چیزی تغییر نکرده است .

احمد عسگری روزنامه نگار، فعال دانشجویی و از دانشجویان دانشگاه تهران مرکز بازداشت شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، احمد عسگری فعال دانشجویی و از دانشجویان رشته روابط بین الملل دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز، شب پنج‌شنبه ۳۰ خرداد ماه در پارک فدک تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.مامورین امنیتی پس از بازداشت این فعال دانشجویی را به منزلش برده و ضمن تفتیش منزل، لوازم شخصی وی را ضبط کرده و با خود میبرند.یکی از نزدیکان این فعال دانشجویی به گزارشگر هرانا گفت: "وی را به همراه وسایلش به زندان اوین منتقل کرده اند."گفتنی است، احمد عسگری که در روزنامه های کارون و مردم سالاری فعالیت کرده، سابقه بازداشت در سال ۱۳۸۸ را نیز داشته است.