مسابقه! (گفت و شنود)

مسابقه! (گفت و شنود)
گفتم : چرا رقیب میکنه تناقض گویی ، تا سر بازجو  کنه نغز گویی با بهانه جویی
گفت : یارو که دزدی را می کرد دنبال  ،وقتی از دزد زد جلو ازش  شدسئوال
چرا بهش رسیدی، نگرفتیش زدی جلو؟گفت قراربودبادزدمسابقه بدم توپیاده رو
گفت: چه خبر؟!
گفتم: ديروز روزنامه‌هاي زنجيره‌اي در يک حرکت هماهنگ به پايين آمدن نرخ ارز اعتراض کرده بودند.
گفت: خيلي عجيبه؟! همين‌ها تا قبل از انتخابات آنهمه سر‌و‌صدا و هياهو راه انداخته بودند که چرا قيمت دلار بالا رفته؟! حالا چي شده که به کاهش قيمت آن اعتراض مي‌کنند؟!
گفتم: خب! مدعيان اصلاحات قبل از انتخابات از اينکه مافياي اقتصادي قيمت دلار را افزايش داده و اصلاح‌طلبان مي‌توانند سياه‌نمايي کنند، کلي ذوق‌زده بودند.
گفت: ولي حالا که ديگر بايد از کاهش نرخ ارز خوشحال باشند،‌ پس چرا هنوز هم با مافياي اقتصادي همراهي مي‌کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! يارو دنبال دزد کرده بود، وقتي بهش رسيد از او جلو زد. پرسيدند؛ چرا دزد را نگرفتي؟! گفت؛ مگه قرار نبود باهاش مسابقه بديم؟!
گفت: سربازجو با  شیوه ردگیری ، از مطبوعات رقیب کرده مچ گیری
گفتم :  سربازجوبرای چه زده زور؟ مچ گیری کرده برای چه منظور؟
گفت : روزنامه ی  وابسته به رقیب ،  با دقت اینان را کرده است تعقیب
فاش ساخته می کشیدند تیغ ، علیه گرانی ارز می کردند تبلیغ
حال کمی قیمت ارز داره کاهش ، ناگهان اینان فتاده اند به خارش
تحلیل می دهند بطور نغز ،  چراکاهش یاقت قیمت ارز؟
گفتم : چرا رقیب میکنه تناقض گویی ، تا سر بازجو  کنه نغز گویی با بهانه جویی
گفت : یارو که دزدی را می کرد دنبال  ،وقتی از دزد زد جلو ازش  شدسئوال
چرا بهش رسیدی، نگرفتیش زدی جلو؟گفت قراربودبادزدمسابقه بدم توپیاده رو