همسر کاشف «معجزه هزار سوم

همسر کاشف «معجزه هزار سوم»، به روزترین مدل «تملق» را ارائه داد؛
آقای  علیرضا یعقوبی
 4 تیر-92
الهام:احمدی نژاد در زمان ظهور امام زمان (عج) با رجعتی دوباره بازخواهد گشت!.
بعد از اینکه احمدی نژاد در مراسم دفن چاورز رئیس جمهور سابق ونزوئلا او را در معیت حضرت مسیح در ظهورش خواند، این قلم مطرح نمود که حتما احمدی نژاد خود را در معیت امام زمان می بیند، و گمان می برد که بنا به احادیث فقه سنتی شیعه، حضرت مسیح در کنار امام زمان ظهور کرده و امام زمان را بلحاظ مقام و جایگاه بر خود مرجح می داند.بنابراین احمدی نژاد هم بر این باور است که می تواند در رکاب امام زمان با استفاده از دلارهای نفتی و ثروت ملت ایران، چاورز و از طریق او حضرت مسیح را تحت تأثیر و حامی سیاستهای خود و رژیم ولایت فقیه قرار دهد. این حماقت ریشه در توهماتی و سفاهتی دارد که یک فرد بی فرهنگ و لمپن را برای حقارت یک ملت در رأس قدرت و بعنوان ریاست جمهوری آنها می گمارد.
چیزی نگذشت که الهام سخنگوی چند کاره دولت احمدی نژاد در به روزترین تملق و چاپلوسی تاریخ اعلام نمود که احمدی نژاد در معیت امام زمان ظهور خواهد کرد و مهر تائیدی بر پیش بینی این قلم گذاشت. تملق و چاپلوسی و بقول آن هنرمند هموطن «پاچه خواری» جز لاینفک از دیکتاتوری بوده و از مشخصات و صفات جدایی ناپذیر آن می باشد.
در ادامه این سلسله از تملق ها و چاپلوسی ها، فردی را که در عکس زیر در حال دستبوسی احمدی نژاد می بینید، او را با گالیله مقایسه نمود و ادعا کرد که احمدی نژاد همچون گالیله چون از زمان خود جلوتر است، مورد هجوم و حمله نااهلان قرار گرفته است.
و این داستان تا روز سرنگونی دیکتاتوری ولایت فقیه همچنان در قالب و اشکال جدید و به روز شده ادامه خواهد داشت چرا که تا این فرهنگ که از اجزای لاینفک دیکتاتوری می باشد، وجود داشته باشد، پیدا کردن احمدی نژادها آنهم با این سطح از آگاهی و شعور بسیار سهل و آسان است!. و از آن سهل تر همانا وجود طفیلی ها و انگل هایی از جنس الهام و همین دستبوس و سایر عمله های دیکتاتوری است.