تير (گفت و شنود)

تير (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجوی صاحب شلاق وزنجیر؟بهانه کرده روحانی ؛  تا به رقیب دهد گیر
گفت : میگه تیرمژگان تو از عینک پشت ، خورد به قلب بغلی ، اما بنده را کشت
گفت: روزنامه انگليسي فايننشال‌تايمز نوشته است؛ آمريکا و انگليس نبايد از رئيس جمهور جديد ايران انتظار همراهي داشته باشند.
گفتم: خب! راست ميگه، ديگه چي؟!
گفت: نوشته است؛ روحاني چه عملگرا باشد و چه نباشد، ايراني‌ها تسليم آمريکا نمي‌شوند.
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: يک سايت ضد انقلاب هم با اشاره به تحليل فايننشال‌تايمز نوشته است، روحاني در مصاحبه خود، هم آمريکا را نااميد کرد و هم اصلاح‌طلبان را.
گفتم: بايد مدعيان اصلاحات اين بيت را خطاب به دکتر روحاني زمزمه کنند که؛
تير مژگان تو از عينک پشت
خورد به قلب بغلي، بنده رو کشت!
گفت : سربازجوی دکه و پرده  دار ، این روز ها با هجو های مضحک دنباله دار
پاچه گیران و  پارس کنان این حیران ،  میخوادشکست 24 خرداد کنه جبران
از پی حسن روحانی  شده  دوان ، تا بهانه گیر بیاره از  پیر و جوان
 تااین نماینده ویژه ی  رهبر چلاق ،از موضع ضد آمریکایی کنه چماق
کوبد سخت  بر سر رقیب مفلوک  ،آنگونه که کوبیده میشه شلتوک
گفتم : چرا سربازجوی صاحب شلاق وزنجیر؟بهانه کرده روحانی ؛  تا به رقیب دهد گیر
گفت : میگه تیرمژگان تو از عینک پشت ، خورد به قلب بغلی ، اما بنده را کشت