دو گزیده خبر 4 تیر -92

اصلاح‌طلبان موسوي را به بيرون نظام پرت کردند(خبر ويژه)
مشخص است  رقابت و جنگ میان مدعیان اصول گرایا واصلاح طلب یا عاشقات خدمت و شیفتگان قدرت البته  اصطلاح اولی پوشش عوامفریبی برای شعار دومی است بر سر کسب قدرت و انباشت بیشتر ثروت بوده است . بنابراین از اینکه اشاره شده موسوی و کروبی برای 4 سال دیگر فراموش می شوند بی ربط گفته نشده است . چونکه این دو نفر قبل از پیروزی  مقام ریاست جمهوری مصرف داشتند . برای اینکه بهانه تبلیغاتی تحریک کننده ی سیاهی لشکر  و کشانیدن شان به پای صندوق یا جبعبه های مارگیری بوده است.
سردبير نشريه توقيف شده آدينه مي‌گويد: سران متوهم جنبش سبز که به حاشيه پرتاب شده بودند، با انتخابات اخير موضوعيت خود را کاملاً از دست داده‌اند.فرج سرکوهي همکار بي‌بي‌سي و دويچه‌وله که اکنون در آلمان اقامت دارد، درباره وضعيت فتنه سبز و سران آن پس از انتخابات اخير گفته است: آقاي موسوي بااين توهم که با تظاهرات خياباني محدود به تهران و محدود به لايه‌هاي مشخصي از جامعه مي‌توان خواست خود رابه حکومت تحميل کرد، با همراهي با اعتراض‌هاي خياباني و با اميد توهمي به وادار کردن جمهوري اسلامي به عقب‌نشيني، ناخواسته و به تدريج از درون نظام و از بافت قدرت به بيرون از نظام پرتاب شد.وي اضافه مي‌کند: جنبش سبز در اعتراض به تقلب در انتخابات برپا شد و با انتخاباتي بدون تقلب و با شرکت فعال مردم دليل وجودي خود را از دست داد.وي همچنين با هجو مواضع برخي حاميان ويژه فتنه سبز گفته است: بخشي از اين افراد در شعارهاي جشن شادي، خيال آقاي موسوي را راحت کردند و پس از پيروزي تيم ملي فوتبال ايران بر کره جنوبي با شعار «ميرحسين، روحاني، رفتيم جام جهاني» از موسوي دستکم تا پايان مسابقه‌هاي جام جهاني برزيل، خداحافظي کردند. آقاي روحاني «اصول‌گراي معتدل» است و زندان آقايان موسوي و کروبي را به تلويزيون، گيرنده و ديش ماهواره‌اي مجهز خواهد کرد و اين دو نيز، که قرار بود در جنبش هواداران «وفادار» خود آزاد شوند، در پرتو فتح بزرگ همين هواداران پابرجا، مسابقه‌هاي فوتبال جام جهاني برزيل را، زنده از فرستنده‌هاي ماهواره‌اي خواهند ديد. در شعار جام جهاني، جاي «شيخ سابق اصلاحات»، آقاي کروبي، خالي است اما به ياري نقش معجزه‌آساي «قافيه»، مشکل حل شدني است. اگر در انتخابات 88 به آقاي کروبي رأي داديد، مي‌توانيد نام او را نيز به اين شعار اضافه کنيد و خيالتان راحت باشد که به دليل شمار هجاها و حرف آخر در سه واژه کروبي و جهاني و روحاني، ‌قافيه شعار به هم نمي‌خورد، مبارک است!
بیچاره احمدی نژاد شکست خورده و رحیم مشایی بهاری ناکام مانده به جای اینکه جشن پیروزی ریاست جمهوری را نتوانستند داشته باشند مجبور شدند به 8 سال پیش بر گردند.تاغلامحسین الهام قول دهد احمدی نژادباامام زمان برمی گرددچون نوکروی بوده است .همچنین حامیانش پلاکارد بردست گرفتند که برروی آن نوشته شده بود مارا هم محاکمه کنید چون ما همه  احمدی نژاد هستیم .

مراسم بزرگداشت حماسه سوم تير و تجليل از محمود احمدي‌نژاد همزمان با نيمه شعبان در سالن سيد‌الشهدا با حضور تعدادي از هواداران رييس جمهور برگزار شد. در مراسم بزرگداشت حماسه سوم تير که علاوه بر رييس جمهور غلامحسين الهام سخنگوي دولت، اسفنديار رحيم مشايي مشاور رييس جمهور، زريبافان رييس بنياد شهيد، جوانفکر مشاور رييس جمهور، رامين، طالب‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي و همچنين قائم‌مقامي در آن حضور داشتند از سوي تعدادي شرکت‌کنندگان اين مراسم شعارهايي چون «احمدي‌زنده باد، مشايي پاينده باد»، «احمدي احمدي حمايتت مي‌کنيم»، «احمدي و مشايي دو ياور الهي»، «توپ، تانک اهانت ديگر اثر ندارد»، «چپ، راست، کارگزار عليه خدمتگزار و... از سوي حاضران سر داده مي‌شد. به گزارش ايسنا، در اين مراسم برخي از شرکت‌کنندگان همچنين عکس‌هايي از احمدي‌نژاد و مشايي در دست داشتند و شعارهايي در حمايت از مشايي و احمدي‌نژاد سر مي‌دادند. همچنين غلامحسين الهام سخنگوي دولت و معاون منابع انساني رئيس‌جمهور در اين مراسم، با اشاره به اينکه حکومت مهدوي در جامعه‌اي رشد يافته و کمال‌پذير تحقق خواهد يافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدي همگي از جلوه‌هاي علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسير معرفت و کمال مي‌گذرد.سخنگوي دولت با اشاره به اينکه امروز سوم تيرماه است و ما شاهد تقارن ميمون اين روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستيم‌، گفت: ‌در سوم تيرماه حادثه‌اي روي داد و دولت احمدي‌نژاد سر کار آمد و اميد را به همه دلها نشاند.وي با اشاره به اينکه احمدي‌نژاد توانست در جامعه جهاني مهدويت را معرفي کند، اظهار داشت: متاسفانه برخي‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبير کردند و تمام تلاش احمدي‌نژاد در مسير استقرار حکومت علوي را تنها به يک بشقاب خالي محدود کردند.الهام ادامه داد: متاسفانه در چنين ديدگاهي ساده‌زيستي تبديل به نگاهي عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.به نوشته فارس، وي در ادامه با اشاره به اينکه دولت احمدي‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدويت به کار برده است، در اظهار نظري قابل تامل گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدي نژاد نيز رجعتي دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود!!