لبخند

لبخند. 6 تیر -92
در این وانفسای قحطی خنده ونوبری شادی که سانسور همزاد سرکوب شده و می تازه وبیداد میکنه ،  دم دوستی گرم که لطف نمود این رو برای من فرستاد تا  لبم  باز بشه و بقول خودش لبخند بزنم . خوندم وکمی خندیدم .منم ردش می کنم یا بازتابش میدم تا شماهم بخندین .شما هم  بخیل نباشین هر طوری که خودتوت بلدین همین کارو بکنین تا دیگران هم بخندند . البته اگر براتون وبراشون جالبه و خنده دارباشه.خیرش را ببی نین
یکی از فامیلامون رفته بود هند تو مهمونی از خاطرات هند رفتنش داشت واسه ما میگفت:
تو هند خیلی به ما احترام میذاشتن، بعضیاشون انگار داشتن ما رو می پرستیدن
 یهو لامصـــب وسط خاطره گفتنش پدر بزرگم گفت : آره هندیا اکثریتشون گاو پرستن :))))
  
آیا می دانید تاثیر جمله
«این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد»
به مراتب بیشتر از جمله
«عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید»است
  
با این وضع خراب اقتصادی
.
.
.
.
.
.
.
.
دیگه حالی به آدم میمونه ؟ نه والا
احوالی به آدم میمونه ؟ نه بلا
آاااااااهان بيا وسط ;)))

ببین داداش، ما رو از اینترنت ملی نترسون، ما بچه های کانکشنهای ۲کیلو بایتیم،
با همین سرعتا عاشق شدیم، عصبانی هم شدیم، وبلاگ هم داشتیم، دانشجو هم بودیم.
آره داداش. اینترنت، نفت نیست ملی بشه بخوریدش!!

یکی این پستو گذاشته:کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه ...بعد یهو ولش کنین!
اینترنت با فشار میاد تو مودمتون حالشو می برید
تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه، بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه!!!!!!!!!
بعد یه احمقی هم این کامنتو زیرش نوشته:
اینترنت من خیلی سرعتش کمه من 15 دقیقست کابلو خم کردم ولی اینترنتم هنوز جم نشده، حالا چیکارش کنم؟
من :
O!!!
کابل مودم :|
اینترنت :|
سرعت :|
ملت :))))
کسی که کامنتو گذاشته :-؟

  
پیرزنه به بسیجیه میگه: ننه ازدواج کردی؟

بسیجیه (با بد اخلاقی): نه! پیرزن: آفرین ننه، ازدواج نکن که به امید خدا نسلتون منقرض شه!!!