جهت اطلاع

جهت اطلاع
دو گزیده خبر رقم سازی دروغین  و تبلیغات غیر قانونی ریاست جمهوری .
 27 خرداد -92
رقم حمایت 500 عضو به جای 290 عضو!
این مچ گیری یا روشنگری  سایت تابناک محسن رضایی خیلی جالب است . چون به شیوه سر پل خر بگیری است . ازسوی دیگر داعی کننده ی داستان بر سر شاخ نشستن وبن بریدن است . برای اینکه موجب زدن زیرآب باند بازی  ها شده  است .همچنین  نه مهر تأیید بر بی  اعتباری بازار مکاره و رقم سازی های کیلویی ودیمی اعضایش  زده شده است ، بلکه موجب لو دادن شیوه آمار سازی های حماسی تقلباتی دروغین شده است  . زیرا که با حساب سر انگشتی 500 عضو اعضای حمایتی بازار مکاره به جای 290 عضو ساخته شده است !
سايت تابناك، نزديك به آقاي محسن رضايي، نوشت: "جريان اصول گرايي بايد بداند كه نمايندگان مجلس اصول‌گرايي در انتخابات اخير، 140 تن از آنان از قاليباف حمايت كرده بود و 160 تن از آنان از ولايتي و نزديكي همين تعداد هم از جليلي، درحالي كه تعداد نمايندگان مجلس فعلي كمتر از 290 نفر است،‌ اما حدوداً پانصد امضا از اين مجلس براي حمايت از كانديداهاي رياست جمهوري جمع مي‌شود!!" و سايت عصر ايران، هم در مطلبي تحت عنوان "مجلسي‌ها با موكلان تان همسو شويد" نوشت: "اين نشان مي‌دهد برخي نمايندگان همزمان با بيش از يك كانديدا همبستگي داشته‌اند." و در ادامه خاطرنشان ساخته: "زمان آن فرا رسيده كه نمايندگان مجلس در همراهي و هم رأيي با مردم، اصلاحاتي را انجام دهند و صداي واقعي مطالبات و منويات موكلان شان باشند." اين انتخابات براي همه مردم و گروهها و حتي بيگانگان درس‌هاي عبرت آموزي داشت كه اميد است همه از آنها درس بگيريم.
 تبلیغات خلاف قانون
این گزارش هم موجب توپوزی کردن قاضی سراج آلت دست  دستگاه فاسد قضاییه است که مدعی شده است هیچگونه شکایاتی از تخلفات نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری گزارش نشده است .  ولی اکنون  گزارش شده  است در آستانه انتخابات رياست جمهوري نشریه ای در اصفهان که از پستان بیت المال شیر می خورد  با تمجيدهاي مبالغه آميز از يك كانديداي خاص، به 7 نامزد ديگر انتخابات رياست جمهوري مطالب خلافي نسبت داد كه با قانون انتخابات و معيارهاي شرعي و اخلاقي در تضاد بود. در صورتیکه خامنه ای مدعیست آزادترین انتخابات جهان در ایران بر گزار می شود و رفسنجانی هم ادعا کرده است نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد دمکراتیک ترین انتخابات بود!

 * يك نشريه وابسته به جريان افراطي كه از اصفهان منتشر مي‌شود و از پستان بيت‌المال شير مي‌خورد، در چند شماره پياپي خود در آستانه انتخابات رياست جمهوري با تمجيدهاي مبالغه آميز از يك كانديداي خاص، به 7 نامزد ديگر انتخابات رياست جمهوري مطالب خلافي نسبت داد كه با قانون انتخابات و معيارهاي شرعي و اخلاقي در تضاد بود. اين نشريه در آخرين شماره قبل از انتخابات 24 خرداد با چاپ طرحي كه حاوي يك عكس از نامزد مورد نظر خود و يك عكس از آقاي دكتر حسن روحاني است، نامزد مورد نظر خود را مظهر "حماسه مقاومت" و دكتر روحاني را نماد "تراژدي سازش" معرفي كرده است! اكنون كه مردم با آراء قاطع خود دكتر روحاني را به رياست جمهوري برگزيده‌اند و رهبر انقلاب نيز اين انتخابات را تبريك گفته‌اند، وقت آنست كه دست اندركاران اين نشريه در روش افراطي خود تجديدنظر كنند و با مردم همراه شوند.