همسویی جبهه های گشوده شده اتهامی وتهدیدی علیه ی مجاهدین

در آستانه ی برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد  که فضای جامعه ملتهب و آبستن وقایع غیر مترقبه  وقابل پیش بینی  می باشد . همچنین گردهمآیی بزرگ مراسم  22 ژوئن ویلیپن پاریس در پیش روی است. اما برای پاک کردن صورت مسأله و توپ را از توی زمین ولی فقیه توی زمین مجاهدین  انداختن  سیاست شیطان سازی  وتوطئه همراه با فشار وتهدید واتهام زدن های همه جانبه  به مجاهدین از سوی حاکمان ایران درد ستور کار قرار گرفته است . طوریکه هم پیمانانش در عراق و سوریه با مارتین کوبلر  هم بطور همآهنگ در این مورد وارد کار ساز تبلیغاتی شیطان  سازی علیه ی مجاهدین شده اند . برای همین دولت نخست وزیر دست نشانده و مزدور نوری مالکی طرح اشغال ومصادره اموال مجاهدین اشرف را دنبال می کند. برای اینکه پايگاه اطلاع رساني هابيليان  وابسته به وزارت بدنام  اطلاعات  به نقل از يک قاضي دادگاه استان دياله عراق گزارش داده با صدور حکمي  منافقين را به پرداخت 450 ميليون دينار عراق (معادل 391 هزار و 644 دلار) به دليل تصرف غيرقانوني زمين مورد استفاده براي پادگان اشرف محکوم کرد   . همچنین مار تین کوبلر در پارلمان اتحادیه اروپا  سیاست الگو برداری شده از پیش کسوت خود گوبلز دروغ  گفتن آشکار  وبزرگ علیه ی مجاهدان لیبرتی را همسو با حاکمان ایران به پیش برده است . اکنون نیز از خبر گزاری دروغ پرداز فارس به نقل از مهره های اعزامی به پاریس و نفوذی در روزنامه فیگارو  خبر از  چند عنصر مجاهدین خلق (منافقین)  بی نام ونشان در ادلب در شرق سوریه بازتاب  داده است که اینان یک حدود ماه پیش کشته شده‌ بودند و  افزوده این عناصر کشته شده هنوز به همراه نیروهای مسلح تروریست در جنگ علیه حکومت سوریه حضور دارند. دلیل این اتهام واکنشی از موضع فرافکنی هم مشخص است برای اینکه سیمای آزادی  پیوسته اخبار حضور حزب الله لبنان وسپاه قدس در سوریه را پخش می نماید . البته جبهه مشترک ایرج مصداقی- محمد جعفری – اسماعیل وفا یغمایی وایرج شکری هم  بطور همسو وهمزمان هم علیه مجاهدین به ویژه مسعود رجوی وشورای ملی مقاومت گشده و فعال شده اند.
حضور منافقین در ادلب سوریه
روزنامه فرانسوی فیگارو از حضور عناصر گروهک تروریستی منافقین در ادلب سوریه و شرکت در اقدامات نظامی ضدحکومت سوریه خبر داد.به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرانسوی «فیگارو»، به نقل از یک مقام اروپایی گزارش داد که عناصر گروهک تروریستی منافقین در سوریه حضور دارند و در اقدامات نظامی علیه حکومت سوریه مشارکت می‌کنند.این روزنامه افزود: چند عنصر مجاهدین خلق (منافقین) حدود یک ماه گذشته در ادلب در شرق سوریه کشته شده‌ بودند و این عناصر به همراه نیروهای مسلح تروریست در جنگ علیه حکومت سوریه حضور دارند.فیگارو ادامه داد: سازمان‌های اطلاعاتی عربی و غربی از مجاهدین خلق (منافقین) علیه منافع ایران و همپیمانانش مانند «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه استفاده می‌کنند.با توجه به اینکه این گروهک در فهرست گروه‌های تروریستی فرانسه قرار دارد اما پایگاه‌هایی نیز در حومه پاریس دارد.سران منافقین سال گذشته با امضای توافقنامه‌ای با مقامات عراقی، آمریکایی و سازمان ملل با خروج نیروهای خود از کمپ اشرف موافقت کردند اما مسئله خروج کامل از عراق را نپذیرفتند.رهبران منافقان که خود در پاریس مستقر هستند، به نیرو‌های خود اجازه همکاری با مقامات سازمان ملل را نیز نمی‌دهند.آنها اعلام کردند حاضر نیستند اعضای این گروه به صورت پراکنده به کشور‌های دیگر منتقل شده و تنها درصورتی که به صورت واحد به کشور‌های اروپایی و یا آمریکا منتقل شوند، عراق را ترک خواهند کرد.سازمان ملل ابراز امیدواری کرده بتواند شرایط را برای خروج 3 هزار و 100 عنصر منافقین از عراق و انتقال آنها به کشور‌های اروپایی را فراهم کند.

دروغ نامه ی کیهان : گروهک تروريستي منافقين به پرداخت ??? هزار دلار به دليل تصرف غيرقانوني زمين پادگان اشرف در غرب بغداد محکوم شد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، يک قاضي دادگاه استان دياله عراق با صدور حکمي، منافقين را به پرداخت 450 ميليون دينار عراق (معادل 391 هزار و 644 دلار) به دليل تصرف غيرقانوني زمين مورد استفاده براي پادگان اشرف محکوم کرد.اين حکم قضايي پس از شکايت شماري از اتباع عراقي صادر شد. شاکيان معتقد بودند که گروهک تروريستي منافقين با غصب زمين‌هاي آنها، اين قطعات زمين را در اختيار گرفته‌اند.پادگان اشرف در استان دياله عراق و در 80 کيلومتري مرز ايران قرار دارد. اشرف به عنوان مرکز اصلي استقرار گروهک تروريستي منافقين با حمايت صدام، رئيس جمهور وقت عراق در سال 1365 شمسي تاسيس شد.اين پايگاه تا قبل از تخليه شدن در سپتامبر 2012 ميلادي، بيش از 3 هزار نفر از اعضاي منافقين را در خود جاي داده بود.