تصاویری که  در سفرهای انتخاباتی  جلیلی به نمایش گذاشته می شود که جزو استقبال کنندگان  وی هستند و معمولاً از اقشار محروم جامعه اند که از سوی سپاه وزائده اش بسیج گرد آوری می شوند و اینان مطالبات و سفارشاتی دارند که  ازسوی جلیلی  با قلم  یادداشت می شود  و مشابه عریضه نویسان  دوران احمدی نژاد است که برای برآورده شدن مطالبات شان  بدیدار  وی می آیند . از سوی دیگر حالات وقیافه های  جلیلی  موقع روزنامه خوانی درون هواپیما و یا گل بر گردن  و آبمیوه خوری وگپ زدن  با طلبه ها حتی    گاهی مواقع  که بزورمجبور است  پوز خندی بر لب داشته باشد  آنسوی دیگر معادله  است برای  اینکه  وی  نماینده اصلح مصباح یزدی است و در سفر  ساری وگرگان جلیلی دو آخوند کنار وی ایستاده اند که باید  جزو شاگردان مصباح یزدی  باشند چونکه یک شان عضو بازار مکاره و جبهه متحد اصول گرای مصباح یزدی وشاگردی وی بوده  است .  همچنین در میان  ترکمن ها هم برای جلب رأی حضور یافته است .لذادیگر جای سئوال باقی نمی گذارد که اگر وی رئیس جمهور شود داستان بدتر از احمدی نژاد به شیوه ی دراماتیک ترش در پیش است . البته بدین معنا نیست که سایر نامزدان بهتر از جلیلی می باشد که شیاد ودروغگو تر ند.
سفر جلیلی به ساری
سفر جلیلی به گرگان
 
تصاویری که  در سفرهای انتخاباتی  جلیلی به نمایش گذاشته می شود که جزو استقبال کنندگان  وی هستند و معمولاً از اقشار محروم جامعه اند و اینان مطالبات و سفارشاتی دارند که  ازسوی جلیلی  با قلم  یادداشت می شود  مشابه عریضه نویسان  دوران احمدی نژاد است که برای برآورده شدن مطالبات شان  بدیدار  وی می روند . از سوی دیگر حالات وقیافه های  جلیلی که بزور گاهی مواقع مجبور است  پوز خندی بر لب داشته باشد  آنسوی دیگر معادله  است برای  اینکه  وی  نماینده اصلح مصباح یزدی است و در سفر  ساری وگرگان جلیلی دو آخوند کنار وی ایستاده اند که باید  جزو شاگردان مصباح یزدی  باشند چونکه یک شان عضو بازار مکاره و جبهه متحد اصول گرای مصباح یزدی وشاگردی وی بوده  است .  لذادیگر جای سئوال باقی نمی گذارد که اگر وی رئیس جمهور شود داستان بدتر از احمدی نژاد به شیوه ی دراماتیک ترش در پیش است . البته بدین معنا نیست که سایر نامزدان بهتر از جلیلی می باشد که شیاد ودروغگو تر ند.
فراروسعید جلیلی نامزد ریاست جمهوری روز گذشته در قالب سفرهای تبلیغاتی خود به ساری و گرگان سفر کرد و در جمع هوادارن خود به ایراد سخنرانی پرداخت.سعید جلیلی پس از ورود به شهر ساری به زیارت مزار شهدا در گلزار شهدای ساری رفت و بعد از ظهر نیز با آیت‌الله روح‌الله طبرسی نماینده ولی فیقه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردوی که برای اقامه نماز در مسجد جامعه شهرستان میاندرود حضور یافته بود در جمع هواداران خود اظهار کرد: اگر بتوانیم برای هر استان متناسب با ظرفیت‌های منطقه برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم امکانات را به صورت عادلانه توزیع کنیم و مشکلات بیکاری مناطق مختلف کشور را رفع کنیم.این نامزد اصولگرا در ادامه سفر خود در میان استقبال هوادار خود وارد گرگان شد. وی در سخنان خود در جمع گرگانی ها دولت را به مثابه یک ماشین دانست که مردم با سوار شدن بر این ماشین باید به مقصد خود برسند..این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر ماشین دولت با سرعت کند و هزینه زیاد حرکت می‌کند در حالی که ماشین دولت باید هزینه‌ها را کم کند تا بر شتاب و سرعت خود بیفزاید که یکی از راه‌های آن علاوه بر سفرهای استانی سفرهای وزارتخانه‌ای است. وزارتخانه‌ها خود را از زنجیر‌هایی همانند دیوان‌سالاری و بوروکراسی‌ها برهانند و مشکلات مردم را حل کنند. عکس های مهر، ایسنا، تسنیم و فارس از سفر دیروز جلیلی را در زیر می بینید.