دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی»

سخنگوی جبهه آزادی‌بخش فلسطین در گفت‌وگو با فارس:
دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی» در راستای منافع آمریکا و رژیم‌های مرتجع بود 14 مرداد – 95
اولاً فلسطینیان نه خیلی وقت است سوریه را ترک کرده اند که بشار اسد جنایتکار را حمایت نمی کنند تاچه رسد به اینکه سخنگوی رسمی  درد مشق داشته باشند . دوماٌ این چگونه سخنگوی رسمی جبهه آزادیبخش فلسطین است که نه موضع گیری علیه رهبر فلسطین کرده که همسو با خامنه ای وپاسداران علیه محمود عباس رهبر فلسطین  موضع گیری کرده است. سوماً چرا این مدعی سخنگوی رسمی جبهه آزادیبخش فلسطین دفاع از آواران فلسطین یرموک اطراف دمشق نکرده است که در مدت جنگ داخلی سوریه چندین بارمورد تهاجم نیروهای اسد جنایتکار واقع شده وزن و کودک و پیر وجوان  فلسطینی به خاک وخون کشیده شدند واین مدعی  تهاجم و حشیانه اسد را چرا محکوم نکرده است . بالاخره اگر چنانچه عضو حماس حامی خامنه ای وپاسداران است .چرا لباس فرم پاسداران سپاه قدس را  نپوشیده است چون هیچ اختلافی در موضع گیری اش با پاسداران نیست .؟
خبرگزاری فارس: دیدار «محمود عباس» با «مریم رجوی» در راستای منافع آمریکا و رژیم‌های مرتجع بود
سخنگوی رسمی جبهه آزادی‌بخش فلسطین دیدار اخیر رئیس تشکیلات خودگردان با سرکره منافقین را در راستای منافع آمریکا و مزدوران مرتجع آن خواند و گفت: محمود عباس باید در گزینه‌های سیاسی خود تجدید نظر کند.
«علی عزیز»، سخنگوی رسمی جبهه آزادی‌بخش فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی»، سرکرده گروهک منافقین را مردود خواند.
وی افزود: چنین رفتارهایی در راستای منافع آمریکا و مزدوران مرتجع آن است که با کوبیدن بر طبل جنگ‌ها و فتنه انگیزی طائفه‌ای و مذهبی به دنبال تقسیم و تجزیه منطقه هستند تا رژیم صهیونیستی را به قدرت منطقه‌ای بزرگی در بین کشورهای کوچک و ضعیف طائفه‌ای مبدل کنند.
سخنگوی رسمی جبهه آزادی بخش فلسطین در ادامه پرسید: مصلحت واقعی چنین دیدارهایی که به نفع ملت فلسطین نبوده و به مساله فلسطین زیان می‌زند چیست؟ بخصوص که جمهوری اسلامی ایران در سطح رهبری و ملت همواره حامی مساله فلسطین و مقاومت بوده است.
وی افزود: ملت فلسطین از رابطه راهبردی با کشور و ملت ایران برخوردار است و در انتفاضه خود بر این موضع دائمی تکیه دارد.
عزیز از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست ضمن تجدید نظر جامع در گزینه‌های سیاسی و محاسبات خود دست از خیال‌پردازی در این مسیر بردارد.

وی تاکید کرد: فلسطینی‌ها برای مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی باید به بسیج همه قوای خود و مقاومت پرداخته و این اقدام تنها از طریق نزدیکی و همکاری با ایران که هم‌پیمان واقعی حامی برای تحقق آرمانمان آزادی قدس است ، امکان‌پذیر می‌شود.