بازداشت ۶۳ دختر و پسر نیمه عریان در جشن تولد

پلیس شیراز خبر داد:
دیگرا بهامی باقی نمانده است که یورش های ادامه دار نیروی انتظامی که به پارتی ها وپارک ها درشهرها می شود کهه مراه با بازداشت فله ای دختران وپسران است نه مبارزه فرهنگی و امنیتی است که دارای اهداف سیاسی است. زیرا که ربط به جنگ قدرت و ثروت باندی ومخالفت با برجام وانتخابات ریاست جمهوری 96 دارد. همچنین ترجمان پیام خمینی به مناسبت نوروزاست که گفته بود به جای برگزاری مراسم جشن نوروز شهروندان ایرانی باید به گورستان ها بروند وبرای کشته شدگان جنگ خانمانسوز فاتحه به خوانند.چون رژیم وارونه ولایت فقیه مقام  جشن و شادی است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری ۶۳ دختر و پسر در دو مراسم پارتی شبانه در شمال شرقی شیراز خبر داد.  
سرهنگ یوسف ملک‌زاده در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به برخورد پلیس با برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های مختلطی که در باغ‌ها و باغ‌تالارهای شیراز برگزار می‌شود اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی به برگزاری دو مراسم پارتی شبانه در مناطق شمال شرقی شیراز، عملیاتی مشترک از سوی پلیس و یکی از سازمان‌ها اجرا شد و در آن 63 دختر و پسر نیمه عریان بازداشت شدند.  
وی گفت: در این دو مهمانی مختلط که شب گذشته برگزار شده بود،دختر و پسر تحت عنوان جشن تولد جمع شده بودند که پس از حضور پلیس، تمامی این افراد بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.  
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با تاکید بر نظارت پلیس بر اماکن، باغ‌ها و باغ‌تالارهای موجود در شمال شرق حوزه استحفاظی خود، خاطرنشان کرد: با توجه به جاذبه باغ‌های اطراف شیراز، پلیس سعی کرده تا نظارت کاملی بر اماکن، باغ‌ها و باغ‌تالارهای موجود در این منطقه داشته باشد و معاونان و روسای پلیس، در بازدیدهای سرزده خود بر این اماکن نظارت دقیقی را اعمال می‌کنند.  
ملک‌زاده بیان کرد: با توجه به فرارسیدن تابستان، نظارت پلیس بر این اماکن بیش از پیش اعمال می‌شود.