دروغ نامه ی کیهان 16 بهمن -95
گفت و شنود
كجا ميري؟!
سربازجوشریعت نداری می گوید هرموقع نشئه می شود قاطی می کند طوریکه مجلس عزای درون خانه با مجلس بیرون خانه را اشتباه می گیرد.
كجا ميري؟!
سربازجوشریعت نداری می گوید هرموقع نشئه می شود قاطی می کند طوریکه مجلس عزای درون خانه با مجلس بیرون خانه را اشتباه می گیرد.
گفت:
ترامپ ايران را تهديد کرده و گفته است «همه گزينه ها روي ميز است»!
گفتم: غلط زيادي کرده! همه روساي جمهور آمريکا از کارتر تا ترامپ و از دموکرات تا جمهوريخواه از اين قمپزها در کرده اند و تا حالاهيچ غلطي نتوانسته اند بکنند.
گفت: ترامپ مي گويد «من مثل اوباما مهربان نيستم»!
گفتم: مردم ايران هم مثل بعضي ها اهل نرمش و کوتاه آمدن نيستند. ترامپ بايد مردم ايران را از جنگ تحميلي، جنگ 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوريه و يمن و مقابله با داعش و... بشناسد و نه از ميز مذاکرات هسته اي.
گفت: خود ترامپ گفته بود؛ «ايالات متحده در حال فروپاشي است، ما هزينه ساخت يک مدرسه را نداريم» و «15 سال در خاورميانه درگير جنگ بوديم و 6 هزار ميليارد دلار هزينه کرده ايم که با آن مي توانستيم آمريکا را دوباره از نو بسازيم» و «شيکاگو مانند افغانستان شده و هر روز تعدادي در آن کشته مي شوند» و... حالامعلوم نيست چرا باز هم رجز مي خواند؟!
گفتم: يارو داشت از خونه مي رفت بيرون، همسرش پرسيد؛ کجا ميري؟ جواب داد؛ ميرم مجلس عزا. پرسيد؛ فکري براي لباس و غذا و اجاره خونه و هزينه درمان بر و بچه ها کرده اي؟ گفت؛ پولم کجا بود؟ همسرش گفت؛ مردک کجا ميري؟ عزاي واقعي همين جا توي خونه خودته!
گفتم: غلط زيادي کرده! همه روساي جمهور آمريکا از کارتر تا ترامپ و از دموکرات تا جمهوريخواه از اين قمپزها در کرده اند و تا حالاهيچ غلطي نتوانسته اند بکنند.
گفت: ترامپ مي گويد «من مثل اوباما مهربان نيستم»!
گفتم: مردم ايران هم مثل بعضي ها اهل نرمش و کوتاه آمدن نيستند. ترامپ بايد مردم ايران را از جنگ تحميلي، جنگ 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوريه و يمن و مقابله با داعش و... بشناسد و نه از ميز مذاکرات هسته اي.
گفت: خود ترامپ گفته بود؛ «ايالات متحده در حال فروپاشي است، ما هزينه ساخت يک مدرسه را نداريم» و «15 سال در خاورميانه درگير جنگ بوديم و 6 هزار ميليارد دلار هزينه کرده ايم که با آن مي توانستيم آمريکا را دوباره از نو بسازيم» و «شيکاگو مانند افغانستان شده و هر روز تعدادي در آن کشته مي شوند» و... حالامعلوم نيست چرا باز هم رجز مي خواند؟!
گفتم: يارو داشت از خونه مي رفت بيرون، همسرش پرسيد؛ کجا ميري؟ جواب داد؛ ميرم مجلس عزا. پرسيد؛ فکري براي لباس و غذا و اجاره خونه و هزينه درمان بر و بچه ها کرده اي؟ گفت؛ پولم کجا بود؟ همسرش گفت؛ مردک کجا ميري؟ عزاي واقعي همين جا توي خونه خودته!