گفت و شنود كجا ميري؟!

 دروغ نامه ی کیهان 16 بهمن -95
گفت و شنود 
كجا ميري؟!
سربازجوشریعت نداری می گوید هرموقع نشئه می شود قاطی می کند طوریکه  مجلس عزای درون خانه  با مجلس بیرون خانه  را اشتباه می گیرد.

گفت: ترامپ ايران را تهديد کرده و گفته است «همه گزينه ها روي ميز است»!
    گفتم: غلط زيادي کرده! همه روساي جمهور آمريکا از کارتر تا ترامپ و از دموکرات تا جمهوريخواه از اين قمپزها در کرده اند و تا حالاهيچ غلطي نتوانسته اند بکنند.

    گفت: ترامپ مي گويد «من مثل اوباما مهربان نيستم»!

    گفتم: مردم ايران هم مثل بعضي ها اهل نرمش و کوتاه آمدن نيستند. ترامپ بايد مردم ايران را از جنگ تحميلي، جنگ 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوريه و يمن و مقابله با داعش و... بشناسد و نه از ميز مذاکرات هسته اي.

    گفت: خود ترامپ گفته بود؛ «ايالات متحده در حال فروپاشي است، ما هزينه ساخت يک مدرسه را نداريم» و «15 سال در خاورميانه درگير جنگ بوديم و 6 هزار ميليارد دلار هزينه کرده ايم که با آن مي توانستيم آمريکا را دوباره از نو بسازيم» و «شيکاگو مانند افغانستان شده و هر روز تعدادي در آن کشته مي شوند» و... حالامعلوم نيست چرا باز هم رجز مي خواند؟!

    گفتم: يارو داشت از خونه مي رفت بيرون، همسرش پرسيد؛ کجا ميري؟ جواب داد؛ ميرم مجلس عزا. پرسيد؛ فکري براي لباس و غذا و اجاره خونه و هزينه درمان بر و بچه ها کرده اي؟ گفت؛ پولم کجا بود؟ همسرش گفت؛ مردک کجا ميري؟ عزاي واقعي همين جا توي خونه خودته!