كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان 9 اردیبهشت -96
كيهان و خوانندگان
* سربازجوشریعت نداری دراوین نامه اش به عنوان نامزد هفتم  شوی تلویزیونی ریاست جمهوری ظاهرشده است تادردفاع از دژخیم رئیسی وپاسدار دزد قالیباف  شعارهای انتقادی شان که قبلاً ازسوی همین اوین نامه به دفعات بازتاب داده شده بودرا بازتولید کند . چون پیام های قلابی وساختگی اش علیه روحانی وجهانگیری  است . برای اینکه  اینان درشوی تلویزیونی به انتقادات ودروغ های قالیباف جواب دادند:

 آقاي روحاني در مناظره از اخلاق سخن گفتند. آيا ادب يک سياستمدار اجازه مي دهد در ميان سخنان فرد ديگري سخني بگويد؟ آقاي روحاني چگونه مي خواهد مردم به ادعاهاي بي عمل اين دولت راي دهند؟    
    *
ده ها کارخانه در دولت يازدهم تعطيل شدند معاون وزيرصنعت هم به راحتي مي گويد دليلي ندارد بنگاه هاي اقتصادي تا ابدالدهر فعال باشند! پس تکليف افراد بيکار شده و خانواده آنان و صنعتي که از خط توليد خارج شده است، چه مي شود؟
    17000936
    *
در همين چهار سال گذشته اکثر توافقات خارجي امضا شده در دولت براي کشور زيان آور بود. واي به آن زماني که 4 سال ديگر بخواهد اين وضعيت تمديد شود. آن وقت ديگر اثري از توليد و اشتغال نخواهد بود.
    3250021
    *
آقاي روحاني، وعده هاي جديد را به پشتوانه کدام برجام ديگري مي دهيد؟ همان برجام که با تعامل و گفت وگو، بر سر برنامه هسته اي قرار بود اقتصاد را شکوفا کند ولي خودشان گفتند که تقريبا هيچ بود؟
    3758021
    *
اميدوارم دولت بعدي، دولتي خدمتگزار به مردم باشد و کليد راه حل مشکلات کشور را در تحقق اقتصاد مقاومتي ببيند، انتخابات مهم ترين رويداد است و مردم در آن قدرت خود را نشان خواهند داد.
    0883031
    *
آمارهاي دست کاري شده دولت به جاي اين که مورد توجه جامعه قرار گيرد، موجب شده بي اعتمادي به دولت شدت گيرد.
    77720938
    *
دولت ده ها امتياز به غرب داد تا يک امتياز بگيرد که در آن هم ناکام ماند و يا چهره پليد دشمنان را با حمايت رسانه هاي زنجيره اي بزک کرد که با ادامه تحريم ها در پسابرجام آن هم رنگ باخت و... حالا با وجود اين همه ناکامي در دولت، مرکز آمار به ياري دولت آمد تا با دستکاري آمار گذشته شايد بتواند براي دولت در تبليغات، اعتمادي در جامعه ايجاد کند اما بصيرت انقلابي مردم قضاوت ديگري دارد.
    29140912
    *
غرب زدگان در 29 ارديبهشت خواهند شنيد که مردم به «ما مي توانيم» راي خواهند داد و به وابستگي و امتياز دادن به دشمنان و وعده هاي معلق مشابه گذشته «نه» خواهند گفت.
    
کرمي زاده
    *
آقاي جهانگيري و آقاي روحاني لطفا قاعده مناظره را با قاعده عقده گشايي اشتباه نگيرند. اين نحوه حمله ور شدن به ديگران در مناظره هاي تلويزيوني که اکثريت مردم بيننده آن هستند فقط واقعيت ها را بيشتر از گذشته نمايان مي کند.
    21410901
    *
آقاي جهانگيري به جاي اين که مثل کانديداها به برنامه ها بپردازد بيشتر همانند يک وکيل مدافع مافوق خود رفتار مي کرد! مردم وقتي فردي را به عنوان کانديدا مي شناسند انتظار دارند برنامه هاي فرد را بشنوند نه تزيين عملکرد نازيباي دولت محرمانه ها را.
    0882021
    *
دو قسط به مبلغ 500 هزار تومان به تاخير افتاد اما بانک مربوطه با ارسال نامه به ضامن و هشدارهاي پي در پي، آبروي بنده را بردند اما به مسئولان در بانک ها عرض مي کنم که وقتي حقوق بنده را با چند ماه تاخير و مبلغ حداقلي واريز مي کنند بنده از کجا مي توانم جوابگوي پرداخت اقساطم باشم و يا آيا با بدهکاران کلان بانکي هم همين رفتار را مي کنند؟
    1115021
    *
آقاي روحاني اگر براي جمع آوري راي به مناظره ها نيامده ايد پس علت آوردن کانديداي ضربه گير و پوششي چيست؟ چرا آقاي جهانگيري براي دفاع از دولت بي کارنامه يازدهم سعي در فرار به جلو و حمله به ديگر نامزدها را داشت؟
    12100910
    *
آقاي روحاني در مناظره از اخلاق سخن گفتند. آيا ادب يک سياستمدار اجازه مي دهد در ميان سخنان فرد ديگري سخني بگويد؟ آقاي روحاني چگونه مي خواهد مردم به ادعاهاي بي عمل اين دولت راي دهند؟
    6929021
    *
آقاي روحاني وعده وام هاي چند ده ميليوني مي دهند. وقتي بانک ها وام ازدواج را با تاخيرهاي طولاني پرداخت مي کنند، آقاي روحاني چگونه به خود اجازه مي دهد که از آنها دم بزند؟
    4336021
    *
دولت روحاني وعده هاي نجومي و نسيه را به مردم داد و حقوق هاي نجومي را به مديراني که اشرافي گري پيشه کرده بودند!
    7472021
    *
در موارد متعددي پرداخت وام هاي بسيار کلان به چند فرد داده شده و بازپرداخت نشده است. آقاي روحاني به مردم پاسخ دهد که با اين فساد در نظام بانکي چه کرده است؟ نکند به سرنوشت حقوق هاي نجومي منتهي شده است؟!
    
ميناوند
    *
نتيجه ديپلماسي انفعالي دولت در برجام اين است که سخنگوي وزارت خارجه آمريکا به ايران هشدار مي دهد که در صورت نقض «روح برجام» از سوي کشورمان به آن پاسخ مناسبي خواهند داد. در حالي که تاکنون اين آمريکا بوده که برجام را مکرراً نقض کرده است و حتي کشورهاي ديگر طرف برجام از ترس کدخدا به تعهداتشان عمل نمي کنند!
    5997081
    *
رئيس ستاد انتخاباتي آقاي روحاني در ايلام به ساحت مقدس امام رضا(ع) اهانت کرده است! مردم انقلابي بايد بزرگ ترين تودهني را به اين جماعت، در روز 29 ارديبهشت بزنند.
    5898021
    *
آيا برجامي که از سوي غرب هر روز به نوعي نقض مي شود سايه جنگ را از سر کشور دور کرده است يا حضور جوانان مدافع حرم در آن سوي مرزها که امنيت اين روزهاي کشور مديون آنهاست. جوانان عاشورايي هستند که حافظ امنيت کشورند.
    4519083
    *
رفتار غير حرفه اي مرکز آمار در انتشار جوابيه اي براي بزک کردن کارنامه ضعيف دولت در موضوع اشتغالزايي، در خور نظام اسلامي نبود. اين آمارها اگر واقعيت داشت، مردم آن را در توليد و رفاه اجتماعي احساس مي کردند و نيازي به جوابيه و حمايت مرکز آمار از دولت فعلي نبود.
    
خوبرو- تهران
    *
دولت آقاي روحاني 4 سال به تخريب دولت سابق پرداخت اما دريغ از اين که در کنار هر انتقادي که مي کرد يک عمل مثبت داشته باشد و حالا به جاي اين که کارنامه عملکردش را به رخ رقبا بکشد مجدداً به اتهام زني ادامه مي دهد.
    2811021
    *
آشوب و آتش زدن شهر توسط فتنه گران، براي تسلط آمريکا بر ما بود و حالا زمينه سازي براي حضور همان افراد در شوراي شهر تلاش براي ادامه همان فتنه خواهد بود.
    0882021
    *
دولت بي دستاورد دوباره وعده 100 روزه داد اما چند روز قبل بود که وعده 100 روزه 4 سال قبل را انکار کرد! جامعه به خوبي به ياد دارد که دولت به قول هايي که قبلاً داده اصلاً پايبند نبوده و محرومين فراموش شده اين دولت بوده اند.
    61440919
    *
دولت يازدهم در حالي به انتهاي عمرش نزديک مي شود که در حمايت از باغداران آسيب ديده از سرما و خشکسالي، هيچ اقدام موثري نکرد. اميدوارم آقاي روحاني قبل از دادن وعده هاي جديد، چاره اي هم براي وعده هاي بر زمين مانده دولت بکند.
    
شعباني
    *
زماني که هيچ سخني از مترو مشهد مقدس و اصفهان و شيراز نبود ساخت مترو استان البرز (کرج) مطرح بود. ولي همين الان هنوز هيچ خبري از افتتاح مترو شهر کرج نيست. چند انتخابات ديگر و قول افراد براي افتتاح مترو کرج لازم است؟! واقعاً کلانشهر کرج پاسخگوي ترافيک و شلوغي شهر نيست.
    
جمعي از ساکنان کرج و هشتگرد
    *
از مسئولين وزارت بهداشت درخواست مي شود به مشکلات بهداشتي بيمارستان مسلمين شيراز رسيدگي کنند. اين بيمارستان با آن همه سابقه و بيمار از تعداد محدودي سرويس بهداشتي و آن هم نامناسب برخوردار است.
    82690917
    *
خيابان انقلاب اهواز حدفاصل چهار راه شيخ بهاء تا ميدان انقلاب کماکان در شب تاريک مي باشد ضمن اينکه مدتي است بلوار نيز جهت تعمير تخريب شده و ليکن اقدامي صورت نگرفته، مسئولين لطفاً به فکر باشند.
    
حميدان- اهواز
    *
دخترم در دانشگاه گناباد پذيرفته شده است. با پيگيري هاي متعدد و دستور وزير علوم با توجه به اشتغال همسرم در دانشگاه صنعتي اصفهان و درخواست استاندار و امام جمعه اصفهان مبني بر انتقال دخترم به اين دانشگاه ولي رئيس دانشگاه گناباد با انتقال دخترم به اصفهان مخالفت مي کنند؟! واقعاً چرا؟! اين چه دولت تدبيري است که رئيس يک دانشگاه شهرستان به راحتي دستور وزير را ناديده مي گيرد؟
    
سيد محمد وزيري