تجمع دانشجويان انقلابي دانشگاه تهران در اعتراض به سياست هاي اقتصادي

تجمع دانشجويان انقلابي دانشگاه تهران در اعتراض به سياست هاي اقتصادي 11 دی -96
منظور از دانشجویان انقلابی همان آتش به اختیاران بسیجی  اند که در خدمت  اهداف پاسداران دردانشگاه تهران و سایر دانشگاه های کشور  می باسند.

اعضاي تشکل هاي دانشجويي و دانشجويان انقلابي دانشگاه تهران عصر ديروز در اعتراض به وضع اقتصادي و همچنين حمايت از انقلاب اسلامي تجمع کردند.
    به گزارش فارس، دانشجويان دانشگاه تهران ضمن حضور پرشور در نماز ظهر در مسجد دانشگاه تهران، تجمع خود را نسبت به سياست هاي غلط اقتصادي آغاز کردند.

    همچنين دانشجويان با سر دادن شعارهايي حمايت خود را از ولايت فقيه و اصل انقلاب اعلام کردند.

    دانشجويان در اين تجمع شعار دادند: «دانشجو بيدار است؛ از فتنه گر بيزار است»، « اختلاس ها حل بشه گروني ها حل ميشه» و « اين است صداي ملت، نه اختلاس نه ذلت

    وحيد جليلي عضو جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي در اين تجمع با تاکيد بر اينکه پيرو آن اماميم که شعارش نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي بود، گفت: اين صداي اعتراض فرزندان معنوي خميني و خامنه اي است که در مقابل امپرياليسم ايستاده اند.

    وي افزود: اين جوانان زوزه هاي سرسپرده هاي امپرياليسم در خيابان هاي تهران را درک مي کنند، ملت انقلابي پشت دشمنان را بارها به خاک ماليده اند و مطمئناً فتنه گراني که قصد سوءاستفاده دارند را از خيابان ها جمع خواهند کرد.