كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 9 بهمن - 96
كيهان و خوانندگان
دیگ به دیگ گفته رویت سیاه . برای اینکه عضو  منفور اطلاعات پاسداران  که نه در مورد میزان دریافتی و هزینه های خودش و ارگان فاشیستی پاسداران و سایر نهادهای وابسته به خامنه ای سخنی نمی گوید که حتی اجازه نمی دهد کسی در این مورد سئوال کند . اما اکنون دراوین نامه و پیام قلابی و ساختگی اش این چنین یقه دولت را گرفته که چراآمار دقیقی از مخارج خودش نمی دهد؟
چرا دولت آمار دقيقي از مخارج خودش به مردم ارائه نمي کند تا مردم هم بدانند دخل و خرج دولت در طول يک سال چقدر است؟ البته مخارجي که فقط مرتبط به هزينه هاي دولت است بايد شفاف سازي شود نه مواردي که با ماده و تبصره به دخل و خرج مردم پيوند زده شده اند.

    
    * 
آثار سوء برجام بدفرجام کم بود که پيمان شيطاني پالرمو هم به آن اضافه شد؟ چرا مسئولان امر نسبت به مصالح و منافع ملي کشور تا اين حد غافل بايد باشند.
    0563 0915
    * 
همان طورکه قابل پيش بيني بود مجلس، لايحه الحاق ايران به کنوانسيون پالرمو را مثل برجام، تصويب کرد. چه موقع بدهي مجلس به اصلاح طلبان تمام مي شود که با اين شتاب در مسير آنها گام 
    
برمي دارد؟
    3104 0912
    * 
جناب آقاي نوبخت! خاطر مبارک هست که در دولت قبل وقتي گزارش تفريغ بودجه در مجلس قرائت مي شد چه کف و سوتي مي زديد! چرا امروز براي قرائت همين گزارش برآشفتيد؟!
    
دولابي - قم
    * 
از اقدامات خداپسندانه امام جمعه محترم تبريز در رسيدگي به امور محرومان، سرکشي از جانبازان، و حضور در جمع جوانان و ... که يادآور شهداي محراب است تشکر مي کنم. انشاءالله رويه ايشان در تمام استان ها و شهرستان ها توسعه يابد.
    
جانباز دفاع مقدس - قم 
    * 
دولت مستکبر و خبيث آمريکا هر حکومت وکشوري را که مزاحم خوي استکباري خود مي داند، با حربه تحريم، تهديد مي کند. متاسفانه دولت محترم ما نيز هر نهاد و سازماني را که ذره اي بوي انتقاد دلسوزانه مي دهد، با حربه قطع بودجه، تهديد مي کند!
    1793 0912
    * 
چقدر خوب بود که آقاي رئيس جمهور در مصاحبه اخير خود اعتراف به سهم عناصر دولتي در امر قاچاق کالا مي کردند. کاش دولتي ها با مردم خود صادق بودند و سوءمديريت خويش را توجيه نمي کردند.
    
يک پيام
    * 
طبق اعلام مسئولان و ارائه آمار در رسانه ها، متاسفانه در فروشگاه هاي سطح کشور کالاهاي خارجي بر کالاهاي داخلي احاطه دارد. درحالي که تعداد هم وطنان داراي استعدادهاي درخشان و مستعد در توليد انواع کالاها در کشور کم نيستند ... با اين روند چگونه قرار است توليد داخلي رونق بگيرد و کشور از رکود خارج شود؟!
    6263 0938
    * 
براي آقاي رئيس جمهور آن هم در لباس مقدس روحانيت که لباس تواضع و زندگي زاهدانه است خيلي زشت بود که با تشبيه خانه هاي مسکن مهر به قوطي خدمات گذشتگان و نيز سکونت گاه ميليون ها نفر را مسخره کند. همه يک روز بايد در محضر الهي حساب پس بدهيم. آيا غافلند که اگر همين تعداد مسکن هم ساخته نمي شد آن همه متقاضي مسکن و مستاجر گرفتار چه مشکلاتي بودند؟
    8497 0911 
و 6029 0912
    * 
چرا دولت آمار دقيقي از مخارج خودش به مردم ارائه نمي کند تا مردم هم بدانند دخل و خرج دولت در طول يک سال چقدر است؟ البته مخارجي که فقط مرتبط به هزينه هاي دولت است بايد شفاف سازي شود نه مواردي که با ماده و تبصره به دخل و خرج مردم پيوند زده شده اند.
    3767 0919
    * 
دکتر منافي وزير اسبق بهداشت که پدر شهيد هم هستند در يک مستند مي گفت دغدغه ما راحتي کم درآمدها، بي درآمدها و کساني بود که مشکل مالي داشتند و تلاش مي کرديم گره زندگي اينها را باز کنيم. ولي دغدغه دولتمردان کنوني چيست؟ خريد خودرو پورشه شاسي بلند، افزايش درآمد پزشکان و ...! ببين تفاوت ره از کجا تا به کجاست؟
    
احمدزاده
     * 
روزنامه اعتماد از صداوسيما انتقاد کرده که چرا نقطه قوت رژيم طاغوت را به تصوير نمي کشد! ادعاي وجود نقطه قوت در آن رژيم جهنمي بهتر است در نشريات مدعي اصلاح طلبي چاپ تا بازخورد و پاسخ آن را هم دريافت کند. اسناد مدارک متعدد و غيرقابل انکاري از غارت اموال ملي، قتل مردم، فساد اخلاقي و ... موجود است. حال بايد پرسيد که به نظر روزنامه اعتماد کدام يک از آنها نقطه قوت آن رژيم بوده است؟!
    2065 011
    * 
چرا کيهان آرام سر جاي خود نمي نشيند که آقاي رئيس جمهور از اين روزنامه شکايت نکند. شما هم رويه روزنامه هاي زنجيره اي را در پيش بگيريد و مديحه سراي دولت و دولتي ها باشيد، تا از شکايت دولت در امان باشيد!
    
زينعلي زاده
    * 
چند روز است که ريزگردها امان مردم اهواز و آبادان را بريده و هيچ حرکتي از دولت به ويژه رئيس محيط زيست کشور ديده نمي شود. تکليف مردم چيست؟ 
    
حيدري
    * 
يکي از افراد مدعو در شبکه افق درخصوص حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسکو به مطلب مهمي اشاره کرد و آن مطلب اين بود که اگر مسئولان امر به اندازه اي که دنبال کشف مقصر حادثه هستند به فکر خدمت به مردم باشند تمام مشکلات حل مي شود. 5 سال از دولت آقاي روحاني گذشته هنوز مشکلاتي را که خودشان به وجود آورده اند به گردن دولت قبل از خود مي اندازند.
    7345 0912
    * 
درحالي که وزير اطلاعات خبر از کشف بمب هاي سفارش داده شده عربستان در داخل مرزهاي کشورمان مي دهد آقاي ظريف وزير خارجه تفاهم نامه با آل سعود را دنبال مي کند! حداقل با هم هماهنگ بکنند که چه کار مي کنند
    049 - 0911
    * 
در مراکز آموزش کشور کساني متولي تعليم و تربيت فرزندان دانش آموز ما شده اند که بعضي شان معتقدند و گفته اند به زيارت شهدا بردن دانش آموزان موجب افسردگي آنان مي شود. با اين حساب تکليف شناخت و احترام به قهرمانان ملي کشور چه مي شود؟
    99150914
    * 
کساني که طرفدار اجراي سند 2030 هستند پاسخ بدهند آيا با اجراي آن در کشورهاي غربي آمار جرم و جنايت کاهش يافته است يا افزايش؟
    39490912
    * 
واقعا جاي بسي تاسف است که سيماي جمهوري اسلامي (شبکه شما) در برنامه زنده خانم بازيگر (بهرام) بگويد به جاي فرزند دو تا گربه دارم!
    
سليمي- زنجان
    * 
کانون وکلا در سنوات گذشته قانون خدمات رساني به ايثارگران را رعايت و اجرا نکرده و در نتيجه حقوق بسياري از ايثارگران ضايع شده است. آيا راهي براي احقاق حقوق اين قشر وجود دارد؟
    84950911
    * 
بازنشسته هستم. از 160 هزار توماني که براي تهيه عينک طبي هزينه کرده ام بيمه فقط 20 هزار تومان پرداخت مي کند!
    10440918
    * 
در حاشيه مطلبي تحت عنوان «واردات گل و گياه خسارت بار است» چاپ شده در کيهان شماره 21817 اضافه مي کنم واردات بي محاباي اقلام کشاورزي از خارج انواع و اقسام بيماري ها و امراض گياهي، حيواني و حتي انساني به دنبال دارد. چرا مسئولان دروازه اين کشور را بر روي هر چيزي باز کرده اند و نسبت به امنيت و سلامت هم وطنان خود بي تفاوت شده اند؟
    
عزت الله فهيم فاش
    * 
فرزندم که در 96/9/4 در بيمارستان کودکان [...] تهران بستري شده بود بعد از مدتي به دليل نبود اتاق ايزوله در اين مرکز از بيماران هم اتاقي خود قارچ ريه گرفت و فوت کرد. متاسفانه با وجود همه مدارک مسئولان بيمارستان نمي خواهند قصور خود را در اين حادثه بپذيرند.
    
هداوند
    
کيهان: نام بيمارستان براي پيگيري مسئولان ذي ربط در دفتر روزنامه محفوظ است.