كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 بهمن - 96

كيهان و خوانندگان
  نگرانی شدید ازآینده که پاسداران و حزب الشیطان لبنان خلع سلاح می شوند وکرکره جنگ افروزی پاسداران در برون مرز پایین کشیده می شود . همچنین دکان لغز خوانی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت هم کساد و ورشکسته و بدون مشتری می شود . بنابراین سربازجو شریعت نداری تلاش مذبوحانه  می کند تادردفاع از پاسداران سیاست مخالفت با روحانی وارائه هرگونه لایحه از سوی دولت به مجلس ارتجاع را خنثی کند . برای همین اکنون درپیام های قلابی و ساختگی اوین نامه اش مخالفت شدید با کنوانسیون پالرمو کرده است:

  دولت و مجلس چرا اصرار دارند طرح هايي را تصويب کنند که خسارت زا هستند و بعد از مدتي مردم ايران بايد تاوان آن را بپردازند؟ پالرمو داراي بندهايي است که اصول انقلاب اسلامي و قانون اساسي را زير سوال مي برد و محور مقاومت را نشانه مي گيرد. آيا علت اين رفتار مسئولان و نمايندگاني که به اين لايحه راي مثبت دادند بي اطلاعي بود؟!
    *
سخنگوي دولت يا نجومي بگير را ذخيره نظام معرفي مي کند يا دزدي از صندوق ذخيره فرهنگيان را توجيه مي کند و در همه اين موارد در حال تبرئه کردن مجرمان است اما در تخلف 80 درصدي بودجه 95 توسط دولت انگشت را به سمت ديوان محاسبات مي گيرد و گلايه مي کند که چرا افشاگري کرده است. متاسفم براي دولتي که به عدم شفافيت اصرار دارد ولي آن را انکار مي کند!
    2746021
    *
دولت فقط شفافيت را در جيب و دخل و خرج مردم مي داند و نه در مواردي که به جيب دولت مرتبط مي شود. لذا حتي به گزارش تفريغ بودجه 95 هم معترض مي شود!
    77720938
    *
آقاي نوبخت اگر تمايل داريد به شماره هاي قبل روزنامه کيهان در طي 5 سال گذشته مراجعه کنيد به وفور تخلفات دولت را با اسناد و مدارک معتبر مشاهده مي کنيد. به شما توصيه مي کنم کيهان را حتما بخوانيد.
    91490910
    *
دولت و مجلس چرا اصرار دارند طرح هايي را تصويب کنند که خسارت زا هستند و بعد از مدتي مردم ايران بايد تاوان آن را بپردازند؟ پالرمو داراي بندهايي است که اصول انقلاب اسلامي و قانون اساسي را زير سوال مي برد و محور مقاومت را نشانه مي گيرد. آيا علت اين رفتار مسئولان و نمايندگاني که به اين لايحه راي مثبت دادند بي اطلاعي بود؟!
    3061013
    *
مدت ها است که دشمنان به منظور زمينه سازي براي توافق پالرمو سپاه پاسداران، بسيج، حزب الله و... را مورد حمله رسانه اي و تحريم و تهديد و... قرار مي دهند. سينه چاکان غرب دنبال چه هستند؟
    
بابايي
    *
احمقانه است اگر به کشورهايي که مردم ايران را تروريست مي خوانند و دشمن بشريت و ضد امنيت جهاني مي دانند دست دوستي در مبارزه با تروريسم بدهيم، تعريف غرب از تروريست شامل حافظان امنيت مردم ايران مي شود! آن وقت دولت و مجلس سعي در امضاي توافق پالرمويي را دارند که مستقيم مردم ايران و حافظان امنيت کشورشان را هدف گرفته است.
    91800912
    *
برجام ها همچنان چراغ خاموش در کشور در حال اجرا هستند! تصويب الحاق به «کنوانسيون پالرمو» يکي از مصاديق بين آن است. آقايان نماينده مجلس! بعد از امروز فردايي هم هست! چرا اين طرح هاي ذلت بار را که نه تنها راه حمايت از مقاومت را سد مي کند بلکه عملا ايران را مجبور به برخورد با جريان مقاومت مي کند تصويب مي کنيد؟ اين تذهبون؟!
    
طاهرعلي- طبايي- فرخ
    *
برجام، سند 2030، FATF و... تا به حال کدام به سود مردم بوده است؟ و حالا آقايان از الحاق به توافق نامه پالرمو سخن مي گويند! اين خودزني ها تا کي قرار است ادامه داشته باشد؟ تا کي مجلس هم مي خواهد دولت را در اين خطاهاي غيرقابل جبران و نابخشودني همراهي کند؟
    01650938
    *
برف تهران هرچند که باعث خوشحالي مردم شده بود اما باعث نارضايتي مردم از نبود مديريتي هوشمند و کارآمد در مواقع حساس و ضروري هم بود، اميدوارم مسئولين در شهرداري به خصوص آقاي نجفي پاسخگوي کوتاهي شهرداري در خدمات رساني به مردم باشند.
    9715021
    *
اتوبوسراني تعطيل، نظافت خيابان ها و معابر تعطيل، احترام به حقوق شهروندي تعطيل، تاکسيراني تعطيل و... اينها واقعياتي بود که مردم در روز يکشنبه ديده اند و غير قابل انکار يا توجيه است. وقتي نتوانند در بارش برف، اوضاع را مديريت کنند واي به حال مواقع بحراني که مردم تنها مي مانند.
    83970912
    *
در هر خيابان تهران 10-20 درخت بر اثر سنگيني برف شکستند چون مانند دوره مديريت قبلي شهرداري ماموراني در خيابان ها به انجام وظيفه مشغول تکان دادن درختان گمارده نشده بودند. کاش شهردار تهران ضمن پاسخگويي و عذرخواهي از مردم، چند ماه را به گذراندن دوره کارورزي نزد دکتر قاليباف سپري کنند تا مردم که خودروهاي خود را در معابر پارک کرده اند بر اثر يک بارش برف اين همه آسيب نبينند. متاسفانه 137 نيز پاسخگو نبود.
    6929021
و جمعي از ساکنان منطقه 18(توکلي- طاهري- حيدري و...)
    *
مردم بيش از 9 ساعت در اتوبان قم- تهران (96/11/8) سرگردان بودند و کسي از آنها سراغي نگرفت... لابد اينجا هم مقصر دولت قبل است؟ خداوند چطور نشان دهد که وزير راه و شهرسازي توان مديريت ندارد؟!
    00490911
    *
آقاي نوبخت لطفا به هوش مردم احترام بگذاريد. چطور در سفر رهبر معظم و معزز به مناطق زلزله زده غرب جا بود که ايشان در بين مردم حضور يابند ولي براي رئيس جمهور جا نبود؟ مگر چند ميليون نفر در سرپل ذهاب و... تجمع کرده بودند؟! لابد آقاي جهانگيري به علت ازدحام با کفش وارد چادرها شد!
    95900914
    *
وزير نفت مي گويد که از دو تابعيتي هاي وزارت نفت مطلع نيست... عرض مي کنم بسياري از آنها توسط دستگاه قضايي و امنيتي شناسايي شده اند، شما هم بررسي کنيد و با آنها برخورد کنيد.
    
دشتي
    *
شرکت آتيه سازان سال 82 از متقاضيان پول گرفت تا سال 85 واحد مسکوني را تحويل دهد اما بعد از 11 سال تازه نامه داده اند که مي توانيد خانه را تحويل بگيريد. از بنده امضا خواستند تا از قسمت اعظم خسارت ديرکرد گذشت کنيد و تعهد بدهيد که حق هيچ اعتراضي نداريد تا واحد را به شما تحويل دهيم.
    2191026
    *
مدت 8 ماه است در زندان لاهيجان به دليل عدم پرداخت مهريه زنداني هستم و قاضي پرونده به دلايل نامعلومي از پيگيري پرونده بنده ممانعت مي کند. 8 ماه است که خانواده ام، فرزندم و... را نديده ام و بلاتکليف هستم، از کيهان تقاضا دارم کمک کند تا مسئولين در قوه قضائيه تکليف بنده را مشخص کنند.
    
سيدحسين ابراهيمي- زندان لاهيجان
    *
قشر ضعيف جامعه از عهده پرداخت 35 هزار تومان هزينه تعويض کارت ملي خود برنمي آيد. دولت با مقداري جلوگيري از حيف و ميل بيت المال مي تواند مشکل اين دسته از هم وطنان را حل کند.
    02100915
    *
بيمارستان شهيد آيت تهران واقع در خيابان شهيد زلفي شهرک شريعتي همه روزه از زوج هاي جوان آزمايش خون قبل از عقد مي گيرد. کلاس هاي آموزشي هم در اين زمينه جزء برنامه است ولي به رغم اخذ هزينه، بي دليل اين کلاس ها را در پنج شنبه حذف کرده اند. چرا؟!
    81320936
    *
در چند روز اخير با حذف خط اتوبوس پايانه شهيد بهشتي به بلوار ارتش، پاسداران با وجود مراکز متعدد درماني، آموزشي، اداري، تجاري از ضرابخانه تا چهارراه پاسداران اين مسير فاقد خط اتوبوسراني شده است. اتوبوسراني اعلام نموده بنا به درخواست پليس راهور و براي کاهش حجم ترافيک اين خط حذف شده است. اين سخن باعث تعجب و سوال براي ساکنين محل شده است چرا که اين کار، موجب افزايش تردد خودروهاي شخصي و تشديد ترافيک مي شود. لطفا مسئولان امر پاسخ منطقي در اين موضوع به مردم بدهند.
    54240912
    *
فرمانداران منطقه سيستان براي اشتغال جوانان جوياي کار، از سيستاني هاي متمکن و دلسوز مقيم استان هاي ديگر که وضعيت مالي خوبي دارند دعوت کنند که به منظور اشتغال هم اقليم هاي خود با احداث کارخانه و... باري از مشکلات جوانان بيکار استان زادگاه شان بردارند.
    16480915
    *
پزشکان بيمارستان 520 ارتش واقع در کرمانشاه مدت 10 ماه است که کارانه شان را دريافت نکرده اند، خدمات ارزشمند اين پزشکان نبايد با بي مهري مسئولان پاسخ داده شود.
    56430918