140 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح خوزستان کشف شد

در عملیات‌های پلیسی یک هفته گذشته
140 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح خوزستان کشف شد 10فروردین-97
 این ادعای کشف  140 قبضه سلاح غیر مجاز در سطح خورستان بهانه وتوجیه گری  برای سرکوب کارگران معترض نیشکر  هفت  تپه و معترضان عربز بان اهوازی می باشد.
خبرگزاری فارس: 140 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح خوزستان کشف شد
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 140 قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات‌های پلیس خوزستان در هفته اخیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبر پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینهٔ برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.
وی افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی‌وقفه در مرکز استان (اهواز) و شهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در هفت روز گذشته طی چندین عملیات پی‌درپی موفق به شناسایی و دستگیری 82 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان تعداد 125 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی، جمعاً تعداد 140 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.
عباس‌زاده در پایان گفت: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد. دستگیری و کشفیات سلاح‌های غیرمجاز در طول یک هفته مؤید عزم جدی پلیس است. این روند تا پایان سال با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.