سردار باقرزاده: فعالیت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است

سردار باقرزاده:
فعالیت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است 10فروردین-97
 4 دهه است که آتش به اختیاران بی ترمز ودنده عقب کنده شدگان که درخدمت سیاست سرکوب وجنگ افروزی پاسداران  بوده اند کشوررا نابود واقتصاد را ورشکسته و بحرانی کرده  وموجب رشد فقر وبیکاری و شکاف طبقاتی شده اند.
خبرگزاری فارس: فعالیت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است
فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمانی که دستگاه‌های سیستم‌رسان در بخش‌های عمرانی، درمانی و... خوب به وظایف خود عمل نکنند، جوانان در اقدامی آتش به اختیار مشغول فعالیت می‌شوند و حرکت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، شب گذشته آئین افتتاح یک مدرسه چند کلاسه در بخش اندیکا در اندیمشک با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
ساخت این مدرسه توسط نیروهای جوان جهادگر اعزام شده به استان خوزستان انجام شد.
سردار سید محمد باقرزاده در رابطه با اقدامات جهادی این جهادگران در اندیمشک، اظهار کرد: فعالیت‌های جهادی توسط جهادگران و جوانان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و درمانی انجام می‌شود.
وی افزود: زمانی که دستگاه‌های سیستم‌رسان در بخش‌های عمرانی، درمانی و... خوب به وظایف خود عمل نکنند، جوانان در اقدامی آتش به اختیار مشغول فعالیت می‌شوند و حرکت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است.
فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کار جهادی علاوه بر خوزستان در استان‌های دیگر نیز در حال انجام است و باید از این حرکت‌ها حمایت شود.
وی عنوان کرد: فعالیت جهادی جوانان به عنوان ورود به قلمرو انبیاء تحت عنوان دلسوزی است و این حرکت‌ها الگوی خوبی برای جوانان به حساب می‌آید.