مردم انتظار برخورد با هرگونه مال‌اندوزی نامشروع در کشور را دارند


علیجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری پاسداران  فارس:
مردم انتظار برخورد با هرگونه مال‌اندوزی نامشروع در کشور را دارند/ اعلام حمایت از کلیات طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» 10 اسفند -96
مردم 40 سال است که درصف انتظار شاهدبودن برخورد با غارتگران بیت المال دررژیم غوطه ور درفساد ولایت فقیه نه باندی که همه جانبه می باشند .زیرا عنصر غیرفاسد صاحب ثروت های بادآورده یکشبه  شده دراین رژیم وجودندارد.
خبرگزاری فارس: مردم انتظار برخورد با هرگونه مال‌اندوزی نامشروع در کشور را دارند/ اعلام حمایت از کلیات طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان»
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه ما به طور قطع از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان حمایت می‌کنیم، گفت: مردم انتظار دارند که با هرگونه مال‌اندوزی نامشروع در هر سطحی در کشور برخورد شود و نظارت لازم صورت گیرد.
محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به طرح نمایندگان درخصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال گفت: ما برای مقابله با تحصیل اموال نامشروع قانون داریم، به عنوان مثال ما قانونی داریم که طبق آن مسئولان قبل و بعد از مسئولیتشان لیست اموالشان را معرفی کنند که ثبت شود اما این قوانین اجرا نمی‌شود.
وی افزود: ما برای قانون‌گذاری در این مورد کمبود نداریم و مشکل ما در اجرای این قوانین است.
عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: البته اصل موضوع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال برای مردم و نمایندگان مهم است و هرگونه  تحصیل مال نامشروعی باید به بیت‌المال بازگردد.
علیجانی خاطرنشان کرد: قطعا ما از این طرح حمایت می‌کنیم اما آنچه لازم به ذکر است این است که مشکل ما در این باره قانون نیست و ما قوانینی در این باره داریم که بتوانیم بر اموال تمام مسئولان نظارت کنیم اما باز هم می‌گویم که ما از طرح نمایندگان در این باره حمایت می‌کنیم.
وی  افزود: مردم انتظار دارند که با هرگونه مال‌اندوزی نامشروع در هر سطحی برخورد شود و نظارت لازم صورت گیرد.
عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: ما از کلیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان حمایت می‌کنیم اما جزییات آن باید مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.