سردار اشتری: مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد

سردار اشتری:
مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد 10فروردین-97
 اگر رئیس ناجای که درخدمت بیت رهبری و اطلاعات سپاه پاسداران است  تصور می کند که بافیلتر فضای مجازی و مسدود کردن تلگرام وایجاد اختلال در اطلاع وپیام رسانی می شود جامعه ملهتب و فضای انفجاری را کنترل کرد سخت دراشتباه است برای اینکه خیلی سال پیش منتظری گفته بود شکم گرسنه دل وایمون ندارد . بنابراین نمی شود همچنان با سیاست سرکوب وسانسور همچون گذشته صدای معترضان ناراضی خشمگین بیکار وگرسنه را خاموش کرد.
خبرگزاری فارس: مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر ایجاد زیرساخت های استفاده از فضای مجازی در داخل کشور گفت: مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در خصوص فضای مجازی و استفاده از این فضا آنچه مسلم است این است که باید در کشور بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: در جلسات شورای عالی فضای مجازی هم چالش ها، آسیب ها و تهدیدات این حوزه ارائه شده است و امیدواریم با تصمیماتی که در آن جلسات گرفته می‌شود هم جلوگیری از تهدیدات بشود هم از فرصت‌های این فضا استفاده شود.
سردار اشتری گفت: حرف نیروی انتظامی این است که فضای مجازی باید مدیریت بشود و مدیریت آن هم بستگی به این دارد که سرورها و زیر ساخت های این فضا به داخل کشور بیاید و در داخل کشور باشد.
وی ادامه داد: ما باید به سمت اینترنت ملی و شبکه های داخلی برویم و این‌ها را تقویت کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما می گوییم مدیریت بر فضای مجازی باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد و زیر ساخت فضای مجازی را در داخل کشور به صورت کامل داشته باشیم.