گفت و شنود آلو خشك!


دروغ نامه ی کیهان 27 اسفند -96
گفت و شنود 
آلو خشك!
گفت: تازه چه خبر؟
    
گفتم: آلمان و فرانسه و انگليس تحريم هاي جديدي را عليه ايران تدارک ديده و به اتحاديه اروپا پيشنهاد کرده اند!
    
گفت: مگر قرار نبود اروپايي ها با تصميم ترامپ براي خروج از برجام مخالفت کنند؟!
    
گفتم: مگر ترامپ مغز خر خورده است که از برجام خارج شود و اين معاهده را که براي آمريکا طلايي و براي ما خسارت محض است کنار بگذارد؟
    
گفت: اما مسئولان هسته اي کشورمان که مي گفتند اروپايي ها قول داده اند مانع تصميم ترامپ براي وضع تحريم هاي جديد عليه ايران شوند پس چرا خودشان دنبال تحريم جديد هستند؟!
    
گفتم: اي عوام! از کي تا حالا اروپايي ها با ما خاله و خواهر زاده شده اند؟! و در کدام کينه توزي عليه کشورمان با آمريکا همراه نبوده اند؟
    
گفت: چرا مسئولان هسته اي کشورمان از مواضع قبلي اروپا متوجه کلک آنها نشده اند؟
    
گفتم: چه عرض کنم؟! آقا معلم به دانش آموزي گفت؛ مگه نگفتم که سر کلاس نبايد چيزي بخوري؟ چي توي دهنته؟ دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟ آلو خشکه، گذاشتم توي دهنم خيس بخوره که زنگ تفريح بخورم!