كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 27 اسفند -96
كيهان و خوانندگان
به دلیل عملکرد 4 دهه ابزاری کردن دین که موجب رایج شدن دین گریزی نسل جوان وتنفربه  شدیذ  نسبت صدا و سیمای خامنه ای شده است .برای همین صدا وسیما مجبور است برای جلب توجه سریال هایی پخش  کند که مورد انتقاد سربازجو شریعت نداری واقع شود چون درپیام قلابی  اش این چنین انتقاد به صدا وسیما کرده است:
 وبرخي از سريال ها و فيلم هاي تلويزيون زندگي اشرافي، تجمل گرايي، ازدواج سفيد (زندگي بدون ازدواج رسمي) و... را ترويج و تبليغ مي کنند بايد امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم تا اصلاح صورت بگيرد.
    * آغاز بهار سال 1397 شمسي را به حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، ملت شهيدپرور و امت حزب الله و تمامي دلدادگان آل ا...، که مقارن با شهادت امام هادي(ع) و ميلاد اميرالمومنين(ع) و بعثت حضرت ختمي مرتبت(ص) است تبريک و تسليت عرض مي کنم. انشاءالله ملت قهرمان کشورمان با تاسي از معصومين(ع) و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب کشور و منطقه را از لوث منافقين و کفار پاک نمايد و کشورمان را به جايگاه اولين قدرت منطقه در علم، تکنولوژي، صنعت، پيشرفت، توليد و ... برساند و انشاءالله سال آينده سال رونق اقتصادي و خروج از رکود، حل مشکلات بيکاري، ازدواج جوانان و ... باشد.
    
طاهري
    * 
روز اول فروردين با روز شهادت امام هادي(ع) مصادف شده است، چه زيباست اين روز را با احاديثي از آن حضرت آغاز کنيم و براي مظلوميت و شهادت اين امام بزرگوار دل هاي ما هم سوگوار باشد.
    5060 021
    * 
پيشاپيش عيد را به مردم انقلابي و ولايتمدار ايران اسلامي تبريک عرض مي کنم و براي چرخيدن چرخ زندگي همه مردم و اقتصاد کشور به درگاه پروردگار مهربان دعا مي کنم.
    
محمدتقي.ص
    * 
اگر نظام پولي و بانکي کشور به سرويس هاي غربي به هر نحوي متصل شود آن وقت است که حتي با خريد چند تخم مرغ با کارت بانکي اطلاعات غرب به طور لحظه به لحظه از افراد و اقتصاد کشور به روز مي شود.
    0129 021
    * 
چطور مي شود که سه بار آقاي آخوندي به مجلس احضار شوند و هر بار هم استيضاح او راي نياورد؟! آيا يکي از اين اتفاقات اخير در وزارت ايشان نبايد به خلع وزير منجر مي شد؟
    3297 013
    * 
اگه آقايون وزرا مشکلي نداشتند چرا گروه اکثريت مجلس 3 روز تمام وقت مجلس را براي اين مورد صرف کرد و خبر استيضاح را مي داد؟ آيا فکر نمي کنند که اين گونه شعور مردم را به بازي و استهزا گرفتن باعث مي شود خودشان منزوي تر از هميشه شوند.
    3685 0919
    * 
از وکيل الدوله ها در استيضاح وزرا براي احقاق مطالبات مردم جز نتيجه فعلي انتظار ديگري نمي توان داشت. از جرياني که در شوراي شهر خياباني را به نام فردي مي کند که امام فرمود اگر او مي ماند سيلي بر اسلام مي زد توقعي جز اين نبايد داشت و جاي گلايه نيست.
    9452 0912
    * 
جناب آقاي علي لاريجاني! واقعا با اين اوضاع آشفته اقتصاد و فرهنگ و ... زمان آن نرسيده که رئيس جمهور براي پاسخ دادن به سوالات مردم و مطالبات بر زمين مانده شان به مجلس بيايند؟
    3061 013
    * 
اگر آقاي نجفي مريض بوده پس چرا شوراي شهر او را به اين مسئوليت برگزيده است. ابتدا بايد به مردم توضيح داده شود که قبل از انتخاب آقاي نجفي چرا به جاي تخصصي نگاه کردن، فقط لابي گري جناحي کرده اند.
    2864 0912
    * 
آقاي بهزاد نبوي! شما و دوستان حامي برجام تان، کشور را به عقب برگردانديد اما اگر درک درستي از آمريکا داشتيد به آن کشور سلطه گر اعتماد نمي کرديد. شما با تجربه نيم قرني بايد به اين ايمان مي رسيديد که آمريکا هيچ غلطي نمي توانست بکند. ولي براي اغراض سياسي خودتان سعي کرديد حتي مردم را هم از آمريکا بترسانيد و به پذيرش خواسته هاي آمريکا واداريد.
    2124 0911
    * 
در برخي زمينه هاي انقلاب اسلامي همانند اقتصادي، فرهنگي و آموزشي و ... چند سالي است که امور به برخي نااهلان افتاده است که نتايج آن را ديده ايم ان شاءالله در سال آينده بايد گردوغبار سال هاي اخير را از رخساره پاکيزه انقلاب اسلامي بزداييم.
    8810 0919
    * 
برخي از سريال ها و فيلم هاي تلويزيون زندگي اشرافي، تجمل گرايي، ازدواج سفيد (زندگي بدون ازدواج رسمي) و... را ترويج و تبليغ مي کنند بايد امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم تا اصلاح صورت بگيرد.
    06260913
    * 
طبق گفته مقامات دولتي مرحله دوم سهام عدالت تا بهمن ماه قرار بود به حساب مردم واريز شود. اسفند هم تمام شد اما خبري از وعده داده شده که آن را با آب و تاب فراوان بيان مي کردند نشد که نشد. عجبا از اين همه وعده هاي عمل نشده!
    44940919
    * 
يک خانم بازيگر سينما در هر سفر به خارج از کشور سخناني ضدايراني را بيان مي کند! به راستي چه کساني از اين فرد حمايت مي کنند که اين بازيگر به خود اجازه مي دهد اظهارات ضد مردمي و حتي توجيه کننده تحريم هاي بر ضد ملت ايران را عنوان کند. اميدواريم قوه قضائيه براي محاکمه اين فرد خاطي مردد نباشد.
    09250938 
و 96550935
    * 
متروهاي تهران به طور رسمي مکاني براي اجراي زنده موسيقي، رقص و آواز شده است! اجراي اين برنامه هاي مبتذل در مترو چه معنايي مي تواند داشته باشد؟!
    3152021
    * 
شهروندي در ستون کيهان و خوانندگان عنوان کرده بود که در ايست بازرسي بندرعباس کاميون ها را ساعت ها معطل مي کنند. بنده خودم راننده تريلي هستم و در اين مسير تردد مي کنم، واقعيت اين است که تعداد عبور خودروها زياد و بحث کالاهاي قاچاق در ميان است به طوري که حتي با اين بازرسي هاي پي در پي ما حجم انبوه کالاي قاچاق را در بازار شاهد هستيم حال اگر بازرسي هم حذف شود وضعيت قاچاق به مراتب بدتر مي شود، مگر اينکه دولت بر نصب دستگاه هاي اسکن خودرو سرعت بيشتري دهد.
    24520919
    * 
به مسئولان امر توصيه مي کنم کساني که آورده مسکن مهر پرديس را نمي توانند افزايش دهند، مبلغ وامشان را افزايش دهند، نه اينکه واحد او را به ديگري واگذار کنند! چون اگر نياز نداشتند متقاضي مسکن مهر نمي شدند.
    79560935
    * 
چرا اکثر جايگاه هاي عرضه گاز خودرو از کارتخوان ها بي نصيبند؟ با اين وضعيت نبود پول خرد، شايد براي جايگاه داران به صرفه تر بود تا پول بيشتري از مشتري دريافت کنند در حالي که اگر کارتخوان داشته باشند ديگر قادر نخواهند بود پول بيشتري بگيرند!
    12470919
    * 
فرزندم يک کلاس کانون فرهنگي قلم چي را بيشتر نرفت و انصراف داد. طبق توافق به عمل آمده بايد 30 درصد هزينه را برداشته و بقيه را برگردانند ولي در عمل يک ريال از 4 ميليون تومان پول ما را برنگردانده اند و قصد برگرداندن هم ندارند.
    
لارويي
    * 
لطفا دولت تکليف کساني را که با گذشت چند سال موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده اند روشن کند؟
    86310918
    * 
در تاريخ 96/12/22 ساعت 11 صبح وقتي در پيشخوان دولت واقع در خيابان ميرداماد، جنب پمپ بنزين براي پرداخت عوارض خودرو مراجعه کردم عنوان داشتند شماره کارت و رمز دوم را اعلام کنيد تا در کامپيوتر ثبت شود در برابر اين همه مراجعه کننده آيا چنين درخواستي از نظر پليس که بارها هشدار مي دهد در برابر ديگران از اعلام شماره کارت و رمز دوم خودداري کنيد صحيح است؟! وقتي اعتراض کردم، عنوان داشتند اگر ما ثبت نکنيم شهرداري اين سرويس خدمت را از ما مي گيرد؟! لطفا مسئولان امر رسيدگي کنند.
    
ابهري -تهران
     * 
در سال 86 اقدام به خريد يک دستگاه پژو پارس صفر کيلومتر کردم. در سال 90 متوجه شدم پلاک خودرو در پليس راهور مبارکه اصفهان غيرقانوني و جعلي دانسته و فک شده است. تا الان اين اتومبيل بلاتکليف نگه داشته شده و به شکايت بنده رسيدگي نمي شود. چرا؟
    65480912