نكته سربازجوشریعت نداری آقاي ظريف دست مريزاد!

نكته 
آقاي ظريف دست مريزاد!  10 تیر – 98
مسئولیت مخالفت کردن پاسداران با برجام و مذاکره و اینستکس پاسداران بر دوش سربازجوشریعت نداری و بلندگوی تبلیغاتی پاسداران در اوین نامه کیهان افتاده است .چون پس از اینکه پاسداران توی لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکاگذاشته شده است هزینه جریمه موضع گیری علنی علیه برجام و مذاکراه از موضع ضدآمریکای0ی پاسداران راافزایش می دهد.
نويسنده: سربازجو حسين شريعت نداري
شايد آقاي ظريف با خواندن اين وجيزه ابرو به گلايه درهم بكشد ولي آنچه جناب ايشان در مصاحبه اخير با CNN گفته است بي آنكه بخواهند نه فقط در تراز وزير خارجه كشورمان نبوده است بلكه وهن نظام اسلامي و مردم پاكباخته و شهيد داده اين مرز و بوم نيز هست. از اين روي گفتني ها در اين باره، نبايد و نمي تواند ناگفته بماند.
 آقاي ظريف در مصاحبه با CNN گفته است «آمريكا توانايي نابود كردن ايران را ندارد، مگر اينكه از سلاح هاي ممنوعه استفاده كند»! مفهوم بي كم و كاست و خالي از ابهام سخن وزير محترم امور خارجه كشورمان اين است كه اولا؛ برخلاف آنچه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب مي گويند و مردم ايران طي چهل سال گذشته با حضور حماسي و مثال زدني خود در روزهاي حادثه به اثبات رسانده اند، ايران اسلامي نابود شدني است! و ثانيا؛ اين آمريكاست كه توان نابود كردن ايران را دارد! ولي به قول ايشان شرط نابودي ايران اسلامي آن است كه آمريكا براي مقابله با ايران از سلاح هاي ممنوعه استفاده كند! و ثالثا؛ بر پايبندي آمريكا به مباني اخلاقي و اصول انساني اصرار مي ورزد! و اين گزاره را تبليغ مي كند كه اگر آمريكا به اصول اخلاقي و مباني انساني پايبند نبود تا كنون با استفاده از سلاح هسته اي ايران را نابود كرده بود!
حالا كلاه خود را قاضي كنيد و به قضاوت بنشينيد كه آيا اظهار نظر آقاي ظريف، غير از دعوت علني از آمريكا براي نابود كردن ايران، مي تواند معنا و مفهوم ديگري داشته باشد؟! آمريكا بارها اعلام كرده است كه براندازي جمهوري اسلامي ايران را به عنوان يك هدف استراتژيك در دستور كار خود دارد و تاكيد مي كند كه اين خط استراتژيك با تغيير دولت ها در آمريكا تغيير نمي كند و تا كنون براي رسيدن به اين هدف استراتژيك خود هيچ فرصتي را از دست نداده و از ارتكاب هيچ جنايتي رويگردان نبوده است.
 اكنون بايد از آقاي ظريف پرسيد كه آيا جنابعالي از اين هويت وحشيانه آمريكا بي خبريد؟ اگر پاسخ مثبت است چرا تصور مي كنيد آمريكا براي دسترسي به مقصود خود كه براندازي و نابودي ايران اسلامي است از به كارگيري سلاح هاي ممنوعه خودداري مي كند؟! آقاي ظريف درباره بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي چه نظري دارند؟ وزير جنگ وقت آمريكا (ژنرال استيسون) و رئيس وقت ستاد ارتش آمريكا (ژنرال لي هي) و مشاور وقت وزير جنگ آمريكا (جك مديگان) در كتاب هاي خاطرات خود، تصريح مي كنند كه بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي بعد از پايان جنگ جهاني دوم (خودكشي هيتلر، اعدام موسوليني و آمادگي اعلام شده ژاپن براي تسليم) و تنها براي آزمايش ضريب تلفات انساني بمب هاي اتمي صورت گرفته بود؟! مگر آمريكا در جنگ افغانستان و در غارهاي تارا بورا از بمب اتمي با اورانيوم ضعيف شده استفاده نكرد؟ و مگر همان بمب هاي اتمي را در عراق به كار نگرفت؟! مگر آمريكا در عراق، فلسطين، يمن، سوريه و... از هيچ جنايتي رويگردان است؟! اگر جناب ظريف از اين واقعيت ها با خبر است كه بايد گفت اظهارات ايشان غير از دعوت از آمريكا براي حمله نظامي به ايران- بخوانيد خودكشي آمريكا و متحدانش- مفهوم ديگري ندارد! و چنانچه از هويت وحشي آمريكا بي خبر است كه با عرض پوزش، اين اندازه از بي خبري بايسته وزير امور خارجه ايران نيست!
اظهارات آقاي ظريف مخصوصا در شرايط كنوني كه غرب آسيا به ويترين شكست هاي پي در پي آمريكا و متحدانش تبديل شده و مقامات و صاحب نظران آمريكايي بي وقفه و با صراحت به ناتواني آمريكا در مقابله با ايران اسلامي اعتراف مي كنند و به ويژه بعد از ضرب شست مقتدرانه ايران در انهدام پيشرفته ترين پهپاد جاسوسي آمريكا و... تعجب آور و صد البته تاسف بار تر نيز هست.
ترديدي نيست كه جناب ظريف از مفهوم و معناي واقعي اظهارات خود بي خبر بوده و اين سخنان نسنجيده را به خطا بر زبان آورده اند و از اين روي، انتظار آن است كه بي درنگ براي اصلاح آن دست به كار شوند.