گزیده خبرهای 14 مرداد- 91
وقتی که سخنگو یا مترسک مأمور تکذیب کردن وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه آشکاراا ین چنین و ارونه گویی می کند .دیگر مشخص است که وزیر امور خارجه و رئیس جمهور ومسئولان سایر نهاد ها ورهبر چکاره هستند؟ چون گفته می شودپیش  نماز که از شکم باد  رها کند پس نماز توفان بر پا می دارد. یا بالعکس هم می تواند در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی واقعیت داشته باشد .
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: برخی از مردم چین فکر می‌کنند ایران کشوری جنگ‌زده و از لحاظ اقتصادی در وضعیت بحرانی است ولی اینها تلقین‌های دروغین رسانه‌های غربی است که باید از طریق رسانه‌های کشورهای مستقل اصلاح شود.رامین مهمان‌پرست صبح جمعه 13 مرداد و طبق برنامه قبلی با جیانگ زو شینگ معاون دبیر کل دولت محلی شانگهای  دیدار و گفتگو کرد.معاون دبیرکل دولت محلی شهر شانگهای که در حال حاضر قطب اقتصادی چین است، در ابتدای دیدار گفت: چین و ایران دو تمدن باستانی هستند که روابط تجاری خوبی با هم داشته‌اند و در سال‌های اخیر هم همکاری‌های تجاری، توریستی و بازرگانی روند رو به رشدی داشته است. سال گذشته ما 40 امین سال برقراری روابط سیاسی دو کشور را پشت سر گذاشتیم و باید این دوستی سنتی ایران و چین را غنیمت بدانیم و امیدواریم با همکاری‌های مشترک زندگی بهتری برای مردم دو کشور بسازیم.وی با اشاره به ساختار و اهمیت اقتصادی شهر شانگهای بیان کرد: برنامه دولت چین تقویت این شهر از لحاظ اقتصادی است و در این مسیر روابط تجاری شانگهای و ایران نیز می‌تواند تقویت شود.در این مراسم سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز اشاره کرد: از زمانی که جاده ابریشم نقش مهمی در اقتصاد آسیا داشت روابط تجاری ایران و چین نیز آغاز شده و با توجه به اینکه آینده اقتصادی دنیا نیز در دست کشورهای آسیایی خواهد بود، ایران و چین می‌توانند با همکاری هم نقش مهمی ایفا کنند. ما می توانیم با روابط دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه تحولات اقتصادی مهمی را در آسیا رقم بزنیم.وی ادامه داد: تولیدات فیلم و سریال وقتی از آسیای شرقی و چین به ایران می‌آید با استقبال خوبی رو به رو می‌شود و اگر آثار سینمایی ایران نیز در چین به نمایش درآید، مخاطب خود را خواهد یافت. البته رسانه‌ها در معرفی ظرفیت‌های مشترک دو کشور بسیار مهم هستند و رسانه‌ها باید اخبار آخرین تحولات دو کشور را به اطلاع مردم جهان برسانند. برخی از مردم چین فکر می‌کنند ایران کشوری جنگ‌زده و از لحاظ اقتصادی در وضعیت بحرانی است ولی واقعیت چیز دیگری است و اینها تلقین‌های دروغین رسانه‌های غربی است که باید از طریق رسانه‌های کشورهای مستقل اصلاح شود.مهمان‌پرست با تاکید بر اینکه همکاری‌های مشترک در حوزه ورزش نیز می‌تواند به شناخت و تعامل بهتر مردم دو کشور کارساز باشد، بیان کرد: ما اگر بتوانیم با کمک ابزار دیپلماسی عمومی روابط دو کشور را گسترش دهیم در روابط سیاسی نیز کارها بهتر پیش می‌رود.سخنگوی وزارت خارجه ایران در پایان گفت: مردم چین مردمی هستند که سفر زیاد می‌روند و اگر درباره ایران بیشتر بدانند حتما ایران هم یکی از مقصدهای گردشگریشان خواهد شد و ما باید با نشان دادن ظرفیت‌های گردشگری دو کشور صنعت توریسم را نیز تقویت کنیم. همچنین من به شما برای بردن مدال‌های زیاد در المپیک لندن 2012 تا امروز، تبریک می‌گویم
فتوای توجیهی دلیل خانه دار کردن زنان با اقدامات روزانه پختن وشستن وتمیز ومرتب کردن وجارو کشی وگرد گیری خانه که  مانع  از چاق شدن  و بیماری  های سرطان و دیابت و قلبی می باشد.
زنانی که زمان بیشتری را صرف مرتب کردن خانه، شستن ظرف‌ها، جارو کشیدن، گردگیری و پختن غذا می‌کنند، اندام زیباتری دارند. برترین‌ها: در آخرین تحقیقات دانشمندان سعی کردند رابطه بین کارهای روزانه یک زن خانه‌دار و وزن او را بررسی کنند. با انجام این کار آن‌ها متوجه شدند زنانی که زمان بیشتری را صرف مرتب کردن خانه، شستن ظرف‌ها، جارو کشیدن، گردگیری و پختن غذا می‌کنند به‌‌ همان اندازه فعالیت بدنی بالاتری داشته و اندام زیباتری دارند. انجام این کار‌ها هم‌چنین باعث می‌شود وضعیت سلامت این زنان هم به‌طور چشم‌گیری بهبود پیدا کند و با احتمال کمتری به بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری قلبی دچار شوندهم‌چنین زنان مرتب و منظم از لحاظ شخصیتی هم تفاوت‌های زیادی با زنان بی‌مسئولیت دارند. این افراد بهتر می‌توانند اشتهای خود را کنترل کنند و در برابر غذاهای چرب و شیرین از خود مقاومت نشان بدهند. به اعتقاد دانشمندان افرادی که نسبت به وضعیت خانه خود وسواس زیادی نشان می‌دهند در مورد سلامت و ظاهر خودشان هم به‌‌ همان اندازه وسواس دارند و اجازه نمی‌دهند وزن بدنشان از حد معینی افزایش پیدا کنددر عوض اگر خانه یک زن نامرتب و به هم ریخته است، احتمال زیادی وجود دارد که عادت‌های غذایی او هم به همین شکل است و این فرد کنترلی روی اشتهای خود ندارد.
 
فرق ورزشکاران شیطان بزرگ آمریکا با کشور مدعی در حال مبارزه با شیطان بزرگ که اولی دختر 16 ساله سیاه پوست آمریکایی است  قهرمان  المپیک لندن در  ژیمناسیک شد که مدال طلا و قهرمانی اش   با  لبخند  خود پیش بینی شده مبلغ 10 میلیون دلاری عاید خودش کرده است و ورزشکار بوکسور دومی که جلودار تیم ورزشی المپیک هم بود بدلیل اعتراض و شیوه بر خوردش با داور محروم شده است .
گابریل داگلاس آمریکایی با نمایشی خیره کننده در المپیک لندن، در رشته ژیمناستیک، توانست بر سکوی قهرمانی این رشته لبخند بزند؛ اما این پایان ماجرا نیست.روزگار نو: عایدی دختر 16 ساله آمریکایی از لبخندش در المپیک لندن، ممکن است به 10 میلیون دلار برسد.گابریل داگلاس آمریکایی با نمایشی خیره کننده در المپیک لندن، در رشته ژیمناستیک، توانست بر سکوی قهرمانی این رشته لبخند بزند؛ اما این پایان ماجرا نیست.بنا بر این گزارش، داگلاس، حداقل تا المپیک 2016، می تواند در این رشته فرمانروایی کند. این یعنی هجوم برندهای مختلف برای بستن قراردادهای تبلیغاتی با او. و این یعنی درآمدی که کارشناسان آن را حدود 10 میلیون دلار تخمین می زنند.تا اینجای کار شرکتG&P از او حمایت کرده است.
وقتی گفته می شود که از صدر تا ذیل  رژیم عوامفریب فاشیستی مذهبی آلوده به فساد می باشد واختلاس های چند هزار میلیارد تومان بانکی فقط مختص دولت وحامیانش نیست به این دلیل است که با همه احتیاط وسانسور خبری که محور نهادهای وابسته به محور می شود تا غارتگری واختلاس ورانت خواری شان فاش نشود . با این وجود این رقم ناچیز 15 میلیارد تومانی اختلاس یک مسئول بنیاد شهید کشف شده است .
تجسس ماموران سازمان بازرسي کل کشور در امور مالي بنياد شهيد به کشف اختلاسي ۱۵ميليارد توماني منجر شد.خراسان:  تجسس ماموران سازمان بازرسي کل کشور در امور مالي بنياد شهيد به کشف اختلاسي ۱۵ميليارد توماني منجر شد. در اين پرونده يکي از مديران باسابقه بنياد متهم است با سندسازي و تقلب ۱۵ميليارد تومان به جيب زده است چندي پيش ماموران سازمان بازرسي کل کشور در جريان بررسي وضعيت مالي بنياد شهيد با مورد مشکوکي رو به رو شدند. بررسي هاي اوليه نشان مي داد در جريان پرداخت حق بيمه افراد تحت پوشش بنياد به يکي از شرکت هاي بيمه، چندين ميليارد تومان به حساب ديگري واريز شده است. از اين رو بازرسان به بررسي اسناد موجود پرداختند تا زواياي پنهان اين ماجرا آشکار شود. تحقيقات در اين باره حاکي از آن بود که يکي از مسئولان باسابقه بخش تسهيلات پشت پرده اين ماجرا حضور دارد که در جريان پرداخت حق بيمه افراد تحت پوشش اين اختلاس کلان را رقم زده است. بررسي اسناد نشان مي داد در حالي که مبلغ بدهي بنياد به شرکت بيمه ۵ ميليارد تومان بود اين مدير مبلغ ۹ ميليارد تومان به حساب اين شرکت واريز کرده است.ادامه رديابي ها فاش کرد اين مسئول بعد از مدتي با اعلام اين که به دليل اشتباه ۴ ميليارد بيشتر به حساب شرکت بيمه واريز شده از مديران بيمه خواسته است اين مبلغ به حسابي که او اعلام مي کند واريز شود. به اين ترتيب اين فرد با اين ترفند توانسته بود ۴ ميليارد تومان به جيب بزند. اما اين تنها مورد اختلاس اين مدير باسابقه نبود و او با شگردهاي گوناگون توانسته بود مبلغ ۱۵ ميليارد تومان از سرمايه بنياد شهيد را که حق خانواده هاي شاهد و ايثارگران بود، از صندوق بيت المال خارج کند. به دنبال تکميل اين گزارش پرونده روي ميز بازپرس مفاخري، رئيس شعبه ۲ دادسراي ناحيه ۶(خارک) تهران قرار گرفت تا در اين باره تصميم گيري شود. در اين مرحله اطلاعات تازه تري درباره اختلاس ميلياردي به دست آمد که جاي ترديدي در متهم بودن اين مقام بنياد باقي نمي گذاشت. اين فرد به شکل ماهرانه اي نقشه اختلاس را طراحي و اجرا کرده بود اما اشتباهش در استفاده از حساب يک بانک ديگر دستش را براي ماموران سازمان بازرسي کل کشور رو کرد. در حالي که همه امور مالي بنياد از طريق يکي از بانک هاي دولتي انجام مي شد اين شخص پول ها را به حساب ديگري واريز کرده بوداز سويي بررسي اين حساب نيز آشکار کرد مدير متخلف با استفاده از پول هاي بيت المال چندين باب خانه خريده است. در حالي که هنوز پرونده در مرحله تحقيقات بود اين شخص به نام رضا که از تحت نظر بودن خود مطلع شده بود، با گروهي از ماموران پرونده تماس گرفت و رشوه کلاني به آن ها پيشنهاد کرد. اين مرد که تصور مي کرد ماموران پيشنهاد او را بپذيرند به آن ها وعده يک و نيم ميليارد تومان رشوه داد. اين پيشنهاد فرصت مناسبي بود تا شواهد و مدارک عليه اين مرد تکميل شود. به همين دليل ماموران با هماهنگي بازپرس پرونده در قراري صوري در پارک لاله حاضر شدند. رضا که نگران برملا شدن نقشه اختلاسش بود از ماموران استقبال گرمي کرد و از آنان قول گرفت تا پرونده اختلاس مختومه شود. او سپس يک و نيم ميلياردي را که وعده داده بود در قالب چند فقره چک به ماموران داد اما درست در همان زمان سردي دستبند را در دستانش حس کرد و به پليس آگاهي منتقل شد.زماني که اين مرد پاي ميز بازجويي نشانده شد در حالي که همه شواهد و مدارک را عليه خود مي ديد، اختلاس ۱۵ ميلياردي از بنياد شهيد را بر عهده گرفت و چگونگي ارتکاب آن را شرح داد

اگر مدیران دولتی  مدعی خدمت گزار مردم وساده زیست وعدالت محور وپاک ترین دولت تاریخ سوار خود روهای گران قیمت نشوند. پس لابد باید  کارتن خوابان وآلونک نشینان باید سوار شوند؟ تازه اگر با خود روهای گران قیمت خودنمایی وتبلیغ کنند. چگونه ادعا شود که علی خامنه ای رهبر ام لقرای جهان اسلام جنبش بیداری اسلامی منطقه است و خلافت وی الگوی ملت های منطقه می باشد . جالب است که این خبر در سایت مشرق پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری بازتاب داده شده است.
مشرق: حضور برخی مدیران دولتی با خودرو های گرانقیمت در محل کار و یا برخی جلسات و همایش ها تاثیر نامطلوبی بر نگاه مردم داشته است. در حالی که دکتر احمدی نژاد زندگی ساده و به دور از تجملی داشته و در دولت نهم شرط رفت و آمد مدیران با خودروهای ساخت داخل را گذاشته بود اما با سهل انگاری های انجام شده موجی از تجمل گرایی در میان مدیران کلید خورده است.در هفته گذشته رفت و آمد یکی از استانداران با ماشینی لوکس و خارجی در چند همایش بازتاب منفی میان شرکت کنندگان داشته است.