نیروی انتظامی عروس عضو مجلس خبرگان رهبری را در فرودگاه برهنه کرد.مهدی خزعلی : اگر با همسر من چنین می کردند، مادرشان را به عزای شان می نشاندم!  13 مرداد 91
چگونه است آن زمانی که به دختران  زندانی محکوم  به اعدام که باکره بودند برای اینکه وارد بهشت نشوند قبل از اعدام پاسداران جنایتکار با فتوای اربابان شان بزور تجاوز می کردند صدای اعتراضی امثال آقازاده مهدی خزعلی در نمی آمد؟ یا آن موقع که  سردار رضا  زارعی معاون فرمانده نیروی انتظامی  تهران در  پوشش مبارزه با فساد اخلاقی در خانه فساد   همراه با 6 تن فروش در تهران باز داشت شد کسی از مقامات مسئول حکومتی  اعتراض نکرد؟ یا اینکه چرا هیچ مسئولی یافت نشده است تا که جواب دهد ریشه گسترش  دختران فراری و تن فروشان خیابانی چیست؟ یا این پدیده چه ارتباطی به حکومت فاشیستی مذهبی و  عدم عدالت وآزادی و تبعیض فقر و بیکاری  و اعتیاد دارد ؟ بنابراین مشخص است وقتی 33 سال باشد که دین تبدیل به ابزار قدرت وثروت وسرکوب و سانسور  شده باشد . از سوی دیگر بدلیل اینکه  دامنه ی اختلاف و تضاد ناشی از جنگ قدرت و ثروت  مهار نا پذیر شده است .لذا اکنون شیوه ی برخورد لخت کردن زن چون  به حریم خودی ها رسیده است مورد اعتراض واقع شده است . اگر نه اگر چنانچه در مورد منتقدان و مخالفان و معترضان ناراضی باشد نه فقط بر خورد  کردن منتهی به لخت کردن نمی شود که ربودن و تجاوز کردن وجسد سوزاندن  منجر می شود همچون جنایتی که بدستور طلبه حسین طائب مسئول سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران در مورد ترانه موسوی  اتفاق افتاد که جایز وحلال شمرده شد و جای اعتراضی هم نبود. تازه در بازداشتگاه کهریزک که نه متهمان مرد تجاوز شد که شکنجه و به قتل رسیدند و هنوز هم  پس از 3 سال به مجرمان این پرونده رسیدگی نشده است. در نهایت اینکه چرا آقازاده مهدی خزعلی نگفته است که سایر خانم ها چه فرقی با مادر وی دارند؟ همچنانکه نگفته است که چگونه می خواسته  مادر مأموران خطا کار را به عزای شان برساند. خوب تصور کند که خانم لخت شده مادرش بوده واقدام کند .
خبر بازتاب: اقدام عوجیب پلیس فرودگاه در لخت کردن بانوی محجبه برخی خانواده های ایرانی در تماس با بازتاب از اقدام عجیب و خارج از شئونات اسلامی و انسانی پلیس فرودگاه امام خمینی گلایه کردندبه گزارش خبرنگار «بازتاب»، در اقدامی بی سابقه، پلیس زن فرودگاه امام خمینی، یکی از بانوان محجبه و چادری را برای بازرسی در فرودگاه امام خمینی به صورت لخت مادرزاد درآورداین در شرایطی است که حتی در بدترین شرایط امنیتی، این گونه بازرسی از شهروندان معمولی صورت نمی گیرد و لخت مادرزاد کردن در بازداشتگاه هایی نظیر گوانتامو به عنوان شکنجه تلقی شده بود.وبلاگ مهدی خزعلی: حضرت آیت الله، حافظ قرآن و نهج البلاغه، عضو خبرگان رهبری، این زن، عروس شما است، گریه او را در این حادثه شنیدید و گذشتید، اما می دانید چه کسانی ممکن است همه روزه مورد این تعرض و اسائه ادب و هتک حرمت واقع شوند؟  آیا آنها صدایشان به کسی می رسد؟ آیا حرمت انسانی در این فاجعه ذبح نمی شود؟حضرت آیت الله؛ جا دارد همه ما در این مصیبت عظمی بمیریم، آری مصیبت عظمی برهنه کردن زنان عفیفه ما نیست، مصیبت عظمی سکوت مرگبار روحانیت بر این جنایت است، ای خفتگان چرا صدایتان در نمی آید، روحانیت ما سالهاست که مرده و ملت او را تشییع و به خاک سپرده و استخوان هایش نیز پوسیده است.بخدای کعبه سوگند، اگر به جای او بودم و به همسر من این تعرض شده بود، مادرشان را به عزایشان می نشاندم و خود در راه دفاع از نوامیس مردم شهد شیرین شهادت می نوشیدم.و کلامی با سایت بازتاب؛ این که نوشته اید "لخت کردن بانوی محجبه" به چه معناست؟ یعنی غیر محجبه ها را مجازند برهنه کنند؟ ما از حرمت انسان سخن می گوییم و چادری و غیر چادری فرقی ندارد، این تعرض محکوم است و اگر صدای مراجع در نیاید، بخدا قسم روزی را می بینم که دختران و عروسان مراجع تقلید را در این کشور برهنه کنند و آن روز دیگر نباید فریاد زنند!حضرات مراجع تقلید؛ دیری نمی پاید، نوبت نوامیس شما هم می رسد! اگر فریاد نکردید، آنچنان بر سرتان فریاد خواهم زد که همه عالم بیدار شوند، نگذارید فریاد مردم بر سرتان هوار شود، بیدار شوید، ذلت بس است!