کوپه (گفت و شنود)

کوپه (گفت و شنود)
گفتم :  ماهیت رژیم مگر نشده آشکار؟چیست پنهان  تا  آمریکا بتونه کنه انکار؟
گفت : اعتراف کرده است  سربازجو ، در کوپه ی قطار از  مسافر  روبرو
سئوال کرده  این سربازجوی اوین ،   آیا بسلامتی دارین برمی گردین؟
گفت: راديو آمريکا گفته است؛ کنفرانس خبري روحاني رئيس‌جمهور جديد ايران نااميدکننده بود.
گفتم: مگر انتظار داشتند براي آنها اميدآفرين باشد؟!
گفت: مي‌گويد دکتر روحاني در مصاحبه خود همان حرف‌ها و نظرات آيت‌الله خامنه‌اي را تکرار کرد و نشان داد که سياست‌هاي ايران تغييري نکرده است.
گفتم: مگر قرار بود تغيير کند؟!
گفت: اعلام کرده که انتظار داشتيم روحاني طرفدار جنبش سبز باشد ولي حالا معلوم شده يکي ديگر از طرفداران وضع موجود ايران است.
گفتم: يارو توي کوپه قطار از کسي که در صندلي روبرو نشسته بود پرسيد؛ مي‌بينم که شما داريد به سلامتي برمي‌گرديد؟!
گفت : سربازجوی رذل پلید ، نقل کرده از رئیس جمهور جدید
گفتم : این  نقل قول چیست؟ مخاطب مورد نظر کیست؟
گفت : سربازجو از طریق  دستگاه شنود ،  کشف کرده   رادیو آمریکا گفته  بود
درکنفرانس خبری  دیده نشدنوید ،  روحانی چیزی گوید تا به آن بست امید
  چون روحانی  در کنفرانس خبری کرد تکرار ،نه اصلاح طلب که هست حامی خامنه ای مکار
گفتم :  ماهیت رژیم مگر نشده آشکار؟چیست پنهان  تا  آمریکا بتونه کنه انکار؟
گفت : اعتراف کرده است  سربازجو ، در کوپه ی قطار از  مسافر  روبرو
سئوال کرده  این سربازجوی اوین ،  آیا بسلامتی دارین برمی گردین