گزیده چند خبر کوتاه تصویری

گزیده چند خبر کوتاه تصویری .4 دی -92
حركت عجيب يك زن ميلياردر در خيابان!
يك زن ميلياردر چيني 15 سال است به نظافت خيابان‌ها مشغول است تا الگوي مناسبي براي فرزندانش باشد.به گزارش افكارنيوز، همه ما دوست داريم به عنوان والدين بهترين كارها را براي فرزندان خود انجام دهيم و الگوي مناسبي براي آنها باشيم و اكثر ما دوست داريم ارزش كار و فعاليت اجتماعي را به كودكان مان بياموزيم. اين كار ساده‌اي نيست و بسياري از والدين در انجام آن ناموفق هستند.يك زن چيني به نام يو يوژن خانم ميلياردري است كه ثروت فراواني دارد. او همه ثروتش را با كار و تلاش فراوان به دست آورده است. او صاحب بيش از 17 آپارتمان است اما هنوز هم صبح زود از خواب بيدار مي‌شود تا به تميز كردن خيابانهاي شهرش بپردازد. او براي انجام اين كار ماهي 230 دلار دستمزد ميگيرد. وي 6 روز در هفته ساعت 3 بامداد بيدار ميشود و كارش را شروع مي‌كند، در صورتيكه هيچ نياز مادي به اين شغل ندارد.او به خبرنگاران گفته است كه می‌خواهم برای دختر و پسرم الگوی مناسبی باشم. ویك مزرعه‌دار است كه با فروش محصولاتش و سرما?ه‌گذاری‌كردن درآمد آن در شغل‌های دیگر بخش اعظم ثروتش را به دست آورده است. پسر او ?ك راننده است كه ماه? 320 دلار درآمد دارد و دخترش كارمند یك دفتر تجاری است و 480 دلار در ماه حقوق می‌گرد
گرانترين عكس دنيا
در زير تصويري را مشاهده مي‌كنيد كه شايد تنها به درد يك پس زمينه رايانه بخورد، اما اين عكس گران‌ترين تصويري است كه تا به حال گرفته شده است. "آندرس گورسكي" اين تصوير را توانسته است با قيمت 4.3 ميليون دلار به فروش برساند كه اين مبلغ معادل با 12 ميليارد و 900 ميليون تومان است. 
پهن‌ترين خيابان جهان
خيابان 9 جولاي در بوينس آيرس آرژانتين با 1 كيلومتر طول و 9 خط براي عبور خودروها كه عرض آن را به بيش از 120 متر مي‌رساند، به عنوان پهن‌ترين خيابان در جهان شناخته مي‌شود.
جاسوسي در دريا با روشي جديد!
دريا پر است از موجودات عجيب و غريب ولي هيچ ‌كدام مانند روبات‌ها نيست. اين روبات‌ها براي فيلم گرفتن از زندگي خصوصي دلفين‌ها ساخته شده‌اند.اين روبات‌ها كه با امواج راديويي كنترل مي‌شوند مجهز به دوربين‌هاي "اچ دي" هستند و خوشبختانه گروه‌هاي خانوادگي، آن‌ها را پذيرفته‌اند.دوربين‌هاي كار‌گذاشته شده توسط جان دونر، فيلم‌ساز حيات وحش، وبراي ساخت سري جديدي در مورد دلفين‌ها ساخته شده‌اند.يكي از اين روبات‌هاي مشهور يك بچه دلفين است،كه به كودك جاسوس مشهور است، و با دلفين‌هاي واقعي حرف مي‌زند و داراي يك گوشي و سخنگو است كه مي‌تواند صدا‌هاي اين موجودات را ضبط كندو دوباره آن‌ها را بازگو كند و دلفين‌ها را تشويق به گفت‌وگو كند.  
طبيعت زيبا
  زيباترين پارك آبي دنيا