گزیده و حوادث کوتاه.


در کشور مدعی امن ترین کشور جهان روزانه حوادث ووقایع ناهنجاری و فاجعه باری رخ می دهد که گوشه هایی از آن نین است .
مرگ سارق سیم برق
اندیمشک- خبرنگار کیهان: جوان 22 ساله در حال سرقت سیم‌های برق در منطقه سبزآب اندیمشک در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل شد و علت حادثه در دست بررسی است.
اعدام متجاوزان به عنف
رشت - خبرنگار کیهان: مدیر روابط عمومی دادگستری استان گیلان از اعدام 2 متجاوز به عنف در زندان مرکزی رشت خبر داد.محمد رحیمی افزود: این 2 مرد به جرم تجاوز به 8 زن و دختر در زندان مرکزی رشت اعدام شدند.به گفته وی این افراد حدود 2 سال پیش با قفل کردن در خودرو دختران و زنان را به دام می‌انداختند.
انفجار مطب
قائمشهر-خبرنگار کیهان: انفجار گاز در قائمشهر موجب نگرانی مردم و وارد آمدن خسارت به یک مجتمع سه واحدی شد.این حادثه در طبقه دوم ساختمان و در یک مطب پزشکی رخ داد که بطور کامل تخریب شد و طبقات دیگر خسارات 50 تا 70 درصدی دیدند اما آسیب جانی نداشت.علت انفجار عدم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز شهری اعلام شد.
آتش‌سوزی در کلاس درس
مهاباد - ایرنا: مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: بی‌دقتی مسئولان مدرسه در خاموش کردن بخاری نفتی موجب بروز آتش‌سوزی در یکی در کلاس‌های درس در این شهرستان شد.ابراهیم امینی‌راد افزود: حادثه زمانی رخ داد که مدرسه تعطیل بود و به کسی آسیبی وارد نشد.وی یادآور شد: در این آتش‌سوزی به بخشی از کلاس درس خسارت وارد شد و آتش به سایر قسمت‌های مدرسه نفوذ نکرد. 
 تصادف در محور کرمان – شیراز
شیراز - ایرنا، روز دوشنبه در اثر برخورد اتوبوس و کامیون کمپرسی در محور کرمان - شیراز 27 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان‌های شیراز و نی‌ریز منتقل شدند. علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.
مرگ سارق سیم برق
اندیمشک- خبرنگار کیهان: جوان 22 ساله در حال سرقت سیم‌های برق در منطقه سبزآب اندیمشک در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل شد و علت حادثه در دست بررسی است.
 توقیف سیگار قاچاق
فولادشهر - خبرنگار کیهان: فرمانده منطقه انتظامی لنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای بخش باغبادران در امر تهیه و توزیع کالاهای دخانی قاچاق فعالیت می‌کند مأموران این بخش پس از انجام تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی از منزل این شخص بازرسی به عمل آوردند که این عملیات 17 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.سرهنگ رضا عرب عامری افزود: در این ارتباط متهم اصلی پرونده دستگیر و همراه با پرونده و کالاهای قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.