آمار غيرواقعي اقتصادی – کشاورزی را در كتاب هاي درسي شیمی سال سوم نظری دانشآموزان وارد نكنيد!30آذر-92
واقعاً چگونه سیستم آموزش و پرورش زیر
و رو وبی ربط و بی در وپیکرشده ای است . برای اینکه در کدامین سیستم
آموزشی کشور های جهان آمار تناقض آمیز تولید کشاورزی که جزو مقوله ی کشارزی یا
اقصادی کشور می باشد . ولی این آمار های دروغین وارونه به جای درج در کتب آمار یا اقتصاد رشته خدمات که مشخص این عنوان
وجود دارد تا تغییر کرده است ولی در کتاب شیمی سوم نظری نوشته شده که همراه با انتقاد است
که چرا آمار های ارائه شده ی دولت خاتمی و احمد آمار غل اراه شده است؟
در كتاب درسي شيمي سال سوم نظري، رشته
رياضي و فيزيك در صفحه دوم نوشتهاند "در سال 1390 كشاورزان ايراني تقريباً
14 ميليون تن گندم توليد كردند" و در آمار رسمي گمرك ايران در سال 1391 اعلام
شده حدود هفت ميليون تن گندم وارد كشور شده است كه متأسفانه بايد گفت اين دو نوع
آمار با هم همخواني ندارد و سير نزولي توليد گندم از سال 85 به بعد نشان ميدهد كه
اين آمار ثبت شده در كتاب درسي واقعيت ندارد. اگر قرار بوده آماري در كتابهاي
درسي چاپ گردد بهتر بود آمار سال زراعي 82 - 83 كه به خودكفايي در توليد گندم
رسيديم و يا اينكه در سال 85 علاوه بر تثبيت خودكفايي، مقداري به خارج از كشور
صادر نموديم درج ميشد، چرا كه در اين سالها علاوه بر خوشحالي ملت ايران، رهبر
معظم انقلاب نيز از مديران بخش كشاورزي و كشاورزان قدرداني نمودند. خوشبختانه
بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب، رياست دولت يازدهم را شخصيتي دانشمند برعهده گرفته
است وگرنه آمارهاي غلط ايجاد 5/2 ميليون شغل در يك سال كه رياست دولت دهم آن را
تكرار ميكرد وارد كتابهاي درسي ميشد و مورد تمسخر نخبگان و آيندگان قرار ميگرفتيم.
لذا از تدوين كنندگان كتابهاي درسي تقاضا داريم آمار و ارقام غيرواقعي و نادرست
را وارد كتابهاي درسي نكنند و تحت تأثير اشخاص قرار نگيرند و اگر قرار است آمار و
ارقامي را در كتب درسي چاپ نمايند بررسي همه جانبه نموده و با دقت و ظرافت اين كار
را انجام دهند. يك شهروند رودباري