نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما.19آذر-92
نامه‌هاي شما
معيشت پا برهنگان
براي امثال من بيمه شده تأمين اجتماعي بسيار اتفاق مي‌افتد كه با كسري حقوق مواجه مي‌شويم و پول نداريم حتي براي بچه شيرخواره‌مان شير تهيه كنيم، چه برسد به آبميوه و... آنوقت يك عده آدم ابن‌الوقت چه بلاهايي كه سر اين ملت نجيب و قانع و... كه نمي‌آورند و سرمايه تك تك آحاد ملت را همين ابن‌الوقتي‌ها به باد مي‌دهند. 
چرا مسئولان در قبال اين افراد ساكتند؟
آيا وقت رسيدگي نداريد يا سرمايه ملت براي شما اهميتي ندارد؟
همين مردم مستضعف و ضعيف هميشه پشتيبان انقلاب، نظام و كشور بوده‌اند.
مسئولان به هوش باشند كه زالوصفت‌هاي وطني در كمين هستند.
لطفاً دقت كنيد و به وضعيت معيشت پابرهنگان بيشتر بينديشيد. موسوي - تهران 
هنوز "بگم بگم" مناظره تلويزيوني انتخابات سال 88 در اذهان مردم باقي است 
در مطبوعات خوانديم كه رئيس‌جمهور سابق تقاضاي مناظره تلويزيوني با دكتر روحاني را دارد و عنوان كرده بنابه تقاضاي بيشمار گروههاي مختلف مردم و از جمله صاحب نظران سياسي و اقتصادي مي‌خواهد با رئيس‌جمهور فعلي مناظره نمايد آنهم در فضاي كاملاً دوستانه و صميمانه و به منظور تنوير افكار عمومي و پاسداشت كاركنان دولت كه تلاش‌هاي فراواني را در عرصه خدمات رساني متحمل مي‌شوند. اولاً هنوز مردم مناظره تلويزيوني انتخابات سال 88 كه با "بگم بگم" و انواع روش‌هاي غيرمنطقي از سوي احمدي نژاد شروع شد را فراموش نكرده‌اند! در ثاني برخورد ايشان با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مسئله سؤال از رئيس‌جمهور هنوز در اذهان عمومي باقي است و دهها مورد نكات منفي در برخورد وي با ساير مسئولين از جمله رئيس قوه قضائيه، وزراي دولت خودش و رئيس مجلس كنوني و ديگر مسئولين بالادست وجود دارد. مورد ديگر اينكه ايشان مي‌خواهد از بخش عظيم كاركنان دولت دفاع نمايد. متأسفانه كاركنان دولت از عملكرد ايشان مخصوصاً طي چند سال اخير كاملاً ناخوشايند هستند و اگر به ادارات و شركت‌هاي شهرستانها سري بزنيد، اين مطلب كاملاً آشكار مي‌شود چرا كه گراني، تورم، بيكاري و انواع معضلات ديگر مردم را به ستوه آورده و لذا بهتر است ايشان حرفي نزنند و سكوت را رعايت كنند تا مردم بتوانند با آرامش خاطري كه از سوي دولت تدبير و اميد ايجاد شده است، گذشته‌ها را فراموش كنند. البته وعده‌هايي كه احمدي نژاد در شهرستانها داده و به آنها عمل نشده بسيار است و مشكلاتي را كه براي مردم ايجاد نموده فراوان و اينها در نزد خداوند محفوظ است و بايد روزي به آن پاسخ دهد. يك شهروند رودباري 
صداي شما
* صفاوردي از تهران: به مسئولان ذيربط بگوييد اول بايد مشكل مسكن و شغل برخي جوانان حتي تحصيلكرده حل شود، بعد توصيه به ازدواج شود. 
* خانم محمدي از تهران: صندلي‌هاي متروي امام خميني(ره) واقعاً از لحاظ بهداشتي وضعيت خوبي ندارند. به مسئولان تذكر بدهيد تا رسيدگي كنند. 
* يك كارگر عيالوار از ساوه: قيمت هر عدد تخم مرغ 350 تومان شده است. از زمان قديم يادم هست كه تخم مرغ و سيب زميني غذاي فقرا بوده است ولي درحال حاضر اين دو كالا با قيمت‌هاي آنچناني بفروش مي‌رسد! به مسئولان ذيربط بگوييد شايد فرجي حاصل شود. 
* حسنوند از لرستان: از نيروي انتظامي عاجزانه مي‌خواهيم با خودروها و موتوري‌هاي دودزا هرچه شديدتر برخورد كنند. 
* محسني از كرج: بيش از سه هفته است كه بدليل سرقت كابل‌هاي تلفن در محله انبار نفت كرج خطوط بيش از 200 خانوار قطع شده و شركت مخابرات هم تاكنون هيچ اقدامي صورت نداده است. 

* صلواتي از تهران: رئيس‌جمهور سابق چطور مي‌خواهد از مناظره حرف بزند؟ از كه مي‌خواهد دفاع كند؟ از دلالان؟ سفره‌هاي خالي؟ فقر كارگران و كارمندان؟ طلاق‌هاي زياد؟ سازمانهاي بي‌مديريت؟ قانون شكني و اختلاس‌هاي كلان؟ و... واقعاً از چه مي‌خواهد دفاع بكند؟!