زرهپوش (گفت و شنود)

گفت و شنود کیهان 21 آذر -92
زرهپوش (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی دراز گوش ، یاد کرده از زرهپوش
گفتم : مگر چه شده که این درازگوش؟ از زرهپوش گفته این چموش
گفت: آقای یونسی گله کرده است که هنوز وزارت اطلاعات به طور کامل از سوی دولت اعتدال تسخیر نشده است!
گفتم: کلید دولت اعتدال که سوئیچ بولدوزر از کار درآمد، حالا با اظهارات آقای یونسی معلوم می‌شود سوئیچ بولدوزر نیست، «شاه کلید» است که برای روشن کردن تانک و زرهپوش هم در حمله به وزارتخانه‌ها و تسخیر نظامی آنها کارایی دارد!
گفت: حالا یعنی آقای یونسی از بر و بچه‌های وزارت اطلاعات با آنهمه تجربه و خدمت و صداقت دلخور است؟! خب چرا؟! ایشان که خودش هم وزیر اطلاعات بوده مگه چه بدی از آنها دیده؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی فرزندش را به باد ناسزا گرفته بود. پرسیدند؛ چی شده؟! مگر چه کرده؟ گفت؛ اگر می‌دونستم چه کرده که می‌کشتمش.
گفت : سربازجوی دراز گوش ، یاد کرده از زرهپوش
گفتم : مگر چه شده که این درازگوش؟ از زرهپوش گفته این چموش
گفت : برپا کرده گرد وخاک با تبلیغات ، تا  دفاع کنه از وزارت نام اطلاعات
گفتم : برای چه این منفور بد نام ؟ دفاع کرده از سربازان گمنام
گفت : چون یونسی  کرده تفسیر ،  دولت اعتدال هنوز نکرده تسخیر
گفتم : یونسی  ازچه گفته سخن؟ که سربازجو باهاش شده دشمن
گفت : سربازجو میگه یونسی گفت دولت ،  فتاده به پیسی و ذلت
چون وزارت اطلاعات  رژیم تروریست ، در اختیار دولت روحانی نیست
گفتم : سربازجوی  دّمّرو  خفته ، در این مورد چه گفته؟
گفت : سربازجو برای اینکه دهد جزا ،  از پدر وفرزند گفته وناسزا
ازش کردند سئوال ، تا وی دهد شرح حال
چرا به فرزندت می کنی ناسزاگویی؟مگر چه گفته که می کنی بدگویی؟

پدر گفت اگر می دونستم من ، می کشتمتش  بد تر از دشمن