تکرار (گفت و شنود)

تکرار (گفت و شنود)
گفتم : معنی وحشیانه چیست؟ رفتار خامنه ای مگر بدتر نیست؟
گفت : سربازجو بیان کرده یه داستان ، گفته روزی رفته به کوهستان
تا انعکاس صدای  خود کنه آزمایش ،  صدای هان، مان،توم، پینگ داد نمایش
کوه جواب داد ای نابغه ی جهان ،  مفهوم نبود ، نکرارش کن  مدیر کیهان
گفت: یکی از مسئولان در مصاحبه با فایننشال‌تایمز گفته است «اگر این محاسبات عقلانی و سیاسی که مخصوصا دولت اوباما نشان داده، ادامه پیدا کند، غرب رفتار دیگری از ایران خواهد دید»!
گفتم: یعنی اینکه گفته‌اند همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است! و این که گفته‌اند فریبکاری در ژن مردم ایران است! و اینکه بلافاصله بعد از توافق ژنو درباره متن آن دبه درآوردند! و اینکه گفته‌اند ایران به خاطر دفاع از حزب‌الله لبنان یک کشور طرفدار تروریسم است و... نشانه عقلانیت اوباما و دولت آمریکاست؟!
گفت: اگر این اقدامات وحشیانه آمریکا نشانه عقلانیت باشد، پس حتما معنی و مفهوم عقل از نظر ایشان با آنچه همه مردم دنیا می‌فهمند فرق می‌کند!
گفتم: چه عرض کنم؟! ما که نفهمیدیم منظور ایشان چیست؟!... می‌گویند شخصی برای شنیدن انعکاس صدای خود به کوهستان رفت و با صدای بلند گفت؛ هان، مان، توم، پینگ و کوه جواب داد؛ آقا ببخشید! خیلی سخت بود، یک دفعه دیگه تکرار کن!
 گفت : سربازجو با دجالیت ،نقل کرده از عقلانیت
تا گوید چرا اوباما؟ نه باما  که هست علیه ما
گفتم : چرا سربازجوی مچ گیر؟ به اوباما داده گیر
گفت : آخه سربازجو با عشوه و ناز ، نقل کرده از فایننشنال تایمز
چنین که عقلانی اوباما میکنه رفتار، غرب خواهد دید دگر گونه رفتار
چون رژیم   ضد بشری  فریبکار ،  سیاست  گذشته میکنه تکرار
گفتم :  مگر بطور پنهانی هم در رو برو؟  بیش از 10 سال نشد گفتگو
مگر در مذاکرات  گفته نشد دروغ؟  چرا سربازجو حاشا میکنه وشلوغ؟
گفت : سربازجو از اوباما گفته و عقل ، تا یکی به میخ زنه یکی به نعل
میگه  چرا اوباما  تند و تیز  ؟ گفته از گزینه ی  روی میز
متهم کرده حزب الله به تروریسم ، چرا  هست پیرو خمینسیم؟
مدعیست اوباما بارفتار ناشیانه ، نشون داد عقلانیتش هست وحشیانه
گفتم : معنی وحشیانه چیست؟ رفتار خامنه ای مگر بدتر نیست؟
گفت : سربازجو بیان کرده یه داستان ، گفته روزی رفته به کوهستان
تا انعکاس صدای  خود کنه آزمایش ،  صدای هان، مان،توم، پینگ داد نمایش
کوه جواب داد ای نابغه ی جهان ،  مفهوم نبود ، نکرارش کن  مدیر کیهان