آپارتاید (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 آذر- 92  
آپارتاید (گفت و شنود)
گفتم : چرا فراموش کرده پاسدار؟ ماندلا با خاتمی داشت دیدار
گفت: به یارو  گفتند قبله کجاست؟ گفت هر جا آدرس دادند همانجا ست
گفت: یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نامه چند تن از افراطیون مدعی اصلاحات را که خطاب به روحانی نوشته‌اند، چاپ کرده است.
گفتم: که چی؟!
گفت: از روحانی خواسته‌اند مقدمات سفر خاتمی به آفریقای‌جنوبی را برای شرکت در مراسم درگذشت نلسون ماندلا فراهم آورد.
گفتم: نلسون ماندلا، با رژیم آپارتاید تحت حاکمیت انگلیس و مورد حمایت آمریکا و فرانسه و اسرائیل مبارزه کرده بود ولی سران فتنه 88 تحت مدیریت آمریکا و انگلیس و اسرائیل وطن‌فروشی کرده بودند. بنابراین سران فتنه باید در مرگ جرج سوروس و راسموسن و مایکل لدین عزادار شوند، نه ماندلای قهرمان مبارزه با نژادپرستی.
گفت: اصلا سران فتنه از مبارزه با نژادپرستی و فداکاری برای مردم وطنشان و سایر ویژگی‌های نلسون ماندلا چیزی می‌دانند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از یارو پرسیدند قبله کدام طرف است؟ فکری کرد و پرسید؛ کجا بهت آدرس داده‌اند؟!
گفت :  باز سر بازجو ، مترسک هرزه گو
با شنود و تعقیب ،  کرده دنبال رقیب
گفتم : سربازجوی نابکار ، برای چه کرده اینکار؟
 گفت : آخه شده پیگیر ، تا به رقیب دهد گیر
چرا فتنه در خواست کرده از روحانی؟ تا همکاری کنه وهم خوانی
تا خاتمی بتونه کنه سفر ، بره آفریقا ، اما سربازجو رفته منبر
تا زیر چتر این خبر ،   رله کنه  اتهامات  از بر
تا بتواند دهد تحلیل ، از ضد آپارتایدبگه واین قبیل
تا بگه  فتنه خائنه  وجاسوس ، همکار مایکل لینه وسوروس
اما ماندلا بود قهرمان ،  اینان زبونند و بی ایمان
گفتم : چرا فراموش کرده پاسدار؟ ماندلا با خاتمی داشت دیدار
گفت: به یارو  گفتند قبله کجاست؟ گفت هر جا آدرس دادند همانجا ست