بعید نیست بدلیل آلودگی روز افزون هوای تهران و سایر شهرهای بزرگ دیگر کشور یکی از
مشتریان ابتکاری آنتونی دبلای جوان 22 ساله فروشنده هوای سالم
روستایی رژیم فاشیستی ایران و یران کن و دشمن هستی و محیط زیست وطبیعت وانسان باشد
چون حاکمان و آقازاده ها واطرافیان شان نیاز به چنین هوایی دارند.
صنعت كنسروسازي سالهاست كه دنيا را در چنگ خود دارد و اين روزها ميتوان
هر چيزي را درون قوطي يافت كرد. از غذاهاي خوشمزه تا خوراكيهاي عجيب و حتي موادي
كه هيچ كس شايد فكر آنها را هم نكند. روز به روز كره زمين در دود حاصل از
وسايل صنعتي گرفتارتر ميشود و نياز به هواي تازه و تميز بيشتر در ميان مردم احساس
ميشود، اما پيدا كردن اين هواي تازه تنها با رفتن به روستا و آغوش طبيعت حاصل
خواهد شد كه دسترسي به آن نيز هميشه ميسر نيست. "آنتوني دبلاي" يك
جوان 22 ساله است كه به تازگي در حركتي جالب هواي تازه را درون قوطيهاي كنسرو شده
به فروش ميرساند. اين هواي تازه از روستاها جمع شده است و در بستهبندي جالبي به
فروش ميرسد و طرفداران بسياري دارد. اين كنسروها هر كدام به قيمت 7.5 دلار
به فروش ميرسد و تا به حال صدها دلار از فروش اين كنسروها سود كرده است. براي
استفاده از اين كنسرو بايد آن را با ني به داخل ششها فرستاد. اين جوان قصد دارد
قوطيها را در رايحههاي مختلف نيز وارد بازار كند كه يكي از آنها رايحه مزرعه يا
دامپروري خواهد بود. "دبلاي" فرانسوي خيلي جدي در مورد كنسروهاي
خود صحبت ميكند و اعتقاد دارد هواي تازه كنسروي ميتواند جان انسانهاي بسياري را
از مرگ نجات دهد. او ميگويد هر هفته 10 ليتر هواي تازه از روستا جمع ميكند و
درون قوطيها ميكند.