گزیده خبرهای مسمومیت گازگرفتگی و انفجار بخاری و....

گزیده خبرهای مسمومیت گازگرفتگی و انفجار بخاری و.... 24 آذر -92
از خیرات و برکات رژیم ضد بشری این است که در طول سال هرروز برای شهروندان ایرانی مشکلات گوناگون اقتصادی- اجتماعی – امنیتی و... تولید کرده است . بطور مثال اگر فصل تابستان وگرما مشکل کم آبی وجود دارد در فصل سرما آمار مرگ های خاموش ناشی از نشت لوله های گاز وانفجار شان یا آتش گرفتن بخاری  و تولید افزایش می یابد که شامل مورد های زیر است.
مسمومیت در اثر گاز گرفتگی
زنجان - ایرنا: قائم‌مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در 48 ساعت گذشته 25 نفر از شهروندان زنجانی بر اثر مسمومیت با گاز CO راهی بیمارستان شدند.مرتضی ترابی افزود: 16 نفر از این افراد روز پنجشنبه و 9 نفر روز جمعه دچار مسمومیت با گاز CO ناشی از وسایل گازسوز گرمایشی شده بودند که توسط نیروهای اورژانس زنجان به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال یافتند.
انفجار بخاری حادثه آفرید
بابل - خبرنگار کیهان: روز جمعه در اثر انفجار بخاری گازی در یک واحد مسکونی در بابل مرد 40 ساله‌ای دچار سوختگی شد و در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. در این حادثه یک مرد 30 ساله دیگر هم دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافت.
تهران رکورد مسمومیت با گاز CO را شکست
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از ثبت رکوردی جدید در مسمومیت با گاز CO در تهران خبر داد و گفت: در 24ساعت روز جمعه 72نفر از همشهریانمان با منواکسید کربن مسموم شدند.حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات آمار تکان‌دهنده مسمومیت با گاز CO گفت: تماس‌های بسیار زیادی مبنی بر مسمومیت با گاز منواکسید کربن برقرار شد.وی با بیان اینکه این تماس‌ها جداگانه و از اقصی نقاط استان تهران با مرکز فوریت‌های پزشکی 115 بود، گفت: مرکز فوریت‌ها اکیپ‌های درمانی اعم از آمبولانس و موتورلانس به محل‌های حادثه اعزام کردند.مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در شبانه روز جمعه 72 نفر از همشهریانمان در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند، افزود: تکنسین‌های اورژانس 47 نفر از این افراد را برای ادامه درمان و مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان‌های مختلف پایتخت انتقال دادند.

گازگرفتگی در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی دخترانه در غرب تهران باعث مسمومیت 30 نفر دانش‌آموز و معلم این مدرسه شد.حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان با تایید این خبر افزود: ساعت 11/20 صبح(دیروز شنبه) طی تماس تلفنی به اورژانس تهران اطلاع داده شد و نیروهای اورژانس بلافاصله وارد عمل شدند.وی مرکز نشت گاز را موتورخانه مجتمع ذکر کرد و افزود: در این حادثه 30 نفر از دانش‌آموزان و دو معلم به خاطر مسمومیت از حال رفته بودند که حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی در محل درمان شدند.