شب (گفت و شنود)

گفت و شنود  دروغ نامه ی کیهان 19  آذر -92
گفت:  آخه سربازجو ی پلید ، سیاه میکنه سفید
 میگه  دوستی داره نرینه ،  میخواست به بسازه یه سفینه
تا با آن بره  کره  خورشید،  گفتندحرارتش هست شدید
 آنگونه هست که کس ندیده ، چند هزار کیلومتر بآن نرسیده
ذوب میشی نادان   بیخبر ، گفت شب به خورشید  میکنم سفر
گفت: اوباما بار دیگر گفته است که گزینه نظامی علیه ایران روی میز است!
گفتم: به قول هفته‌نامه آمریکایی ویکلی استاندارد «همه رؤسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام خمینی(ره) اشتراک نظر دارند و آن، این که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»
گفت: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم نوشته است «امروزه آمریکا به اندازه یک بند انگشت هم قدرت عملیات نظامی علیه ایران را ندارد.»
گفتم: سال گذشته، «برژینسکی» هم در اجلاس آتلانتیک گفته بود «فقط یک رئیس جمهور احمق در آمریکا می‌تواند به فکر حمله به ایران باشد.»
گفت: یعنی اوباما، از ترس آواز کوچه باغی می‌خواند یا عقل درست و حسابی ندارد؟!
گفتم: هر دو... یارو می‌گفت؛ قرار است یک سفینه بسازیم و با آن به خورشید برویم. به او گفتند؛ مرد ناحسابی، به چند هزار کیلومتری خورشید که برسید، ذوب می‌شوید و یارو گفت؛ فکر آنجا را هم کرده‌ایم! قرار است شب وارد خورشید شویم!
گفت : سربازجوی و امانده ، همچون رهبر درگل مانده
این موجود پلید بی سر وپا ، بدجوری میزنه دست وپا
نگرانه رژیم بشه کله پا، به آمریکا گیر  داده و اروپا
گفته از خمینی شیاد،  علیه ی آمریکا بزنید فریاد
تابگه مثل  رهبر و جنتی ،  نمیتونه بکنه هیچ غلطی
گفتم : چراسربازجوی مکار ؟ این هرزه گوی نابکار
بیخودی میگیره بهونه؟ تا واقعیت کنه وارونه
چرا این مرتیکه حراف؟  ندید ظریف کرد اعتراف
گفت آمر یکاگر جنگ کنه آغاز ، با یک بم کار ساز
تأسیسات میکنه نابود،  ویران میکنه تار وپود
چرا با یکی بود یکی نبود؟   مشنگ چرت گفته در شنود
گفت:  آخه سربازجو ی پلید ، سیاه میکنه سفید
 میگه  دوستی داره نرینه ،  میخواست به بسازه یه سفینه
تا با آن بره  کره  خورشید،  گفتندحرارتش هست شدید
 آنگونه هست که کس ندیده ، چند هزار کیلومتر بآن نرسیده

ذوب میشی نادان   بیخبر ، گفت شب به خورشید  میکنم سفر