كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 23 اردیبهشت - 94
    كيهان و خوانندگان
درپیامک های ساختگی و قلابی  جهت دار اوین نامه ی کیهان که روزانه تهیه و بازتاب داده می شود. مطالبات مردم محلی از اعراب ندارد چون درراستای ادامه ی جنگ قدرت وثروت باندی و انتقاداز دولت روحانی و متهم کردن حامیان دولت ائتلافی یازدهم ومخالفت با مذاکره هسته ای و ضدیت با آمریکاو عربستان وحمایت از حوثی های یمنی می باشد.
      * کساني که باورشان شد ايران سنگرگاه مطمئن منطقه است، خوب بود اشاره مي کردند که اين آرامش و طمانينه مديون رهبر نابغه، تيزبين، دورانديش، شجاع، متقي و آزاده اي است که با بصيرت مثال زدني اش دست آهنين زير دستکش مخملين را به خوبي مي بيند و سحر دشمن را باطل مي کند.
       * مذاکرات با 5+1 به هيچ وجه در موعد مقرر به نتيجه نخواهد رسيد و آمريکا همانند چهارپايي در گل مانده است. نه قدرت تعرض به جمهوري اسلامي دارد و نه قدرت جلوگيري و مهار جمهوري اسلامي ايران از پيشرفت. همه اين صلابت و اقتدار به برکت نفس مسيحايي امام راحل(ره) و خون مقدس شهدا و ايثار و از خودگذشتگي ملت و تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي است. خدا را سپاس مي گويم که در جمهوري اسلامي و زير سايه ولايت زندگي مي کنم.    
عليرضا مرداني
    * تمام فکر و ذهن برخي از مسئولان اين شده که توافق هسته اي با آمريکا به هر قيمتي صورت مي گيرد در حالي که اين توافق در صورت نتيجه دادن نيز معجزه نمي کند و مشکلات اقتصادي کشور از اين راه، حل نمي شود. اين را بارها اقتصاددانان برجسته حامي دولت هم گفته اند.    
محمدي از زنجان
    * وقتي رئيس جمهور و وزير خارجه بي حيثيت آمريکا با عربده کشي جمهوري اسلامي را به گزينه نظامي تهديد مي کنند چرا رئيس جمهور و وزير امور خارجه کشورمان که در عرف ديپلماتيک هم سطح آنها هستند، پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي آنها نمي دهند؟و نجفي- قشم

    * نمايندگان محترم مجلس فراموش نکنند که با راي مردم بر صندلي مردم تکيه زده اند و بايد خواست مردم را که خواست رهبري است مد نظر داشته باشند و همانند رهبر معظم انقلاب يک انقلابي باشند و لذا لازم است با ورود خود به موضوع مذاکرات از طريق طرح سه فوريتي ضمن سد کردن زياده خواهي آمريکاي جنايتکار به تيم مذاکره کننده کمک کنند که کم نياورد. با توقف مذاکرات، وزارت امور خارجه حس و حال رسيدگي به امور يمن را به دست خواهد آورد. و در صدر همه خواب راحت از آمريکا گرفته مي شود. رمز همدلي و همزباني با مردم اين گونه امور است.    
محمودي
    * دست و پاي خلبان شجاع ايراني را که در آسمان بي کس و تنها از غيرت ديني و ايراني ما در برابر هواپيماهاي جنگي آل سعود کثيف دفاع کرد، مي بوسم.

      * توافق هسته اي با آمريکا دست ما را در بسياري از امور خواهد بست و مشکلات چندين برابر خواهد شد. واقعا بايد تاسف خورد که بعضي از اعضاي تيم هسته اي کشورمان زياده طلبي ها و گنده گويي هاي آمريکا را توجيه مي کنند.

     * حمله وهابيون آل سعود به مساجد يمن شبيه حمله فرزندان تروريست آنها به مساجد سوريه و عراق و حملات صهيونيست ها به غزه است. با اين تفاوت که آنها خود را خادم الحرمين نمي نامند.

      * اي رهبر و مقتدايمان! از شما به يک اشاره از ما به سر دويدن. ما براي حضور در جبهه هاي حق عليه باطل و تعقيب و مجازات متجاوزان اعلام آمادگي مي کنيم.    *
همان طوري که رهبر و مقتدايمان فرمودند: ملت ايران عاشق مبارزه با صهيونيست ها هستند، عرض مي کنم ما را از تهديد نترسانند ما منتظر لحظه تاريخي درگيري کفر و شرک و ظلم با جمهوري اسلامي هستيم تا ظالمان را به خاک مذلت بنشانيم.
     * دولتمردان ما با اين حديث پيامبر اکرم(ص) که مي فرمايند اگر کسي فرياد مظلومي را بشنود و حمايت نکند مسلمان نيست چگونه مي خواهند کنار بيايند. چرا از سوي دولت اقدام مقتدرانه اي در حمايت از مظلوميت يمن و تنفر از ظالمي مثل عربستان و آل سعود ديده نمي شود؟
    دکتر طوسي زاده از اصفهان
    * واقعيت اين است که سفارت عربستان در ايران حکم لانه جاسوسي آمريکا و اسرائيل را دارد. مسئولان ما به چه علتي در برخورد با عربستاني ها اين قدر ملاحظه کار شده اند.

        * مسئولان اگر از اداره آموزش و پرورش عاجز شده اند چرا آدرس غلط مي دهند و صحبت از خصوصي سازي آموزش و پرورش مي کنند.

       * در جواب اظهارات اخير وزير کشور دولت مدعي اصلاحات بايد گفت انصاف هم چيز خوبي است. دوستان شما در مجلس ششم بعضي شان اکنون فراري و در استخدام دستگاه هاي اطلاعاتي و رسانه اي دشمنان ملت هستند و يا کساني اند که در سال 88 با رمز تقلب از هيچ خيانت و جنايتي عليه مردم و نظام و رهبري کوتاهي نکردند و چند ماه کشور را به آشوب کشيدند. واقعا با چه رويي مي خواهيد کانديدا شويد؟ واقعا که خجالت آور است.    
سوري- تهران
    * اين که مجمع روحانيون با نزديک شدن به انتخابات مجلس با ارسال نامه به رئيس جمهور اجازه نمايش يکي از سران فتنه را طلب مي کند و رياست جمهوري نيز نامه را به دستگاه قضا ارسال مي کند، در حالي که اين تشکل غيرقانوني محلي براي سوال و پاسخ ندارد. به نظرم بهترين پيگيري اين است که دستگاه قضا با محاکمه سران فتنه براي هميشه زحمت آن را از سر مردم بردارد. دستگاه قضا اين فرصت را مغتنم شمرده و دفع شر نمايد.    
طالعي
    * سخنراني دکتر فريدون عباسي را دولت در تاريخ سه شنبه 94/2/15 در مسجد سيد اصفهان لغو کرد! مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند بگذاريد منتقدين هسته اي نظر خود را بيان کنند؟ مگر دانستن حق مردم نيست؟ شش سال قبل تروريست هاي رژيم صهيونيستي سعي کردند که اين دانشمند هسته اي را از ميان بردارند و اکنون برخي در داخل مي خواهند صدايش را خفه کنند.

     * نمايندگان مجلس شوراي اسلامي سوگند ياد کرده اند که حافظ کشور و جمهوري اسلامي باشند بايد با اقدامات وزارت آموزش و پرورش براي واگذاري مدارس دولتي به بخش خصوصي به جد مقابله کنند.

      * برخي مسئولين به جاي گره گشايي از فقر، بيکاري، تسهيل ازدواج جوانان، رفع مشکل تکثير نسل، مشکلات فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي جامعه (که گويا کاري به اين امور ندارند) چرا دائم به حاشيه سازي مشغولند. بيان اين امور مشکلات جامعه را حل مي کند يا نياز برخي به التهاب در فضاي جامعه را تامين مي کند؟
    علي نژاد
    * مردم از دولت تدبير انتظار دارند وقت خود و انقلاب را صرف بازي هاي پوچ سياسي 5+1 نکند! به جاي اين ها به رفع مشکلات سياسي، فرهنگي و اقتصادي و... اهتمام نمايد.
      * دغدغه هاي فانتزي و حاشيه اي دولت و دولتمردان گويا قرار نيست پاياني داشته باشد! وقتي براي رفع دغدغه هاي مردم کاري صورت نگيرد اوضاع بهتر نخواهد شد.

     * بسياري از اجناس توليد داخل از کيفيت مطلوبي برخوردارند. از هموطنان عزيز درخواست مي کنم در پيروي از رهبر معظم انقلاب، و براي رونق کسب و کار و توليدات داخل اهتمام ويژه اي نسبت به خريد اجناس داخلي داشته باشند.    
يک طلبه - قم
    * 50 سال است که کارگري مي کنم و نان بازوي خود را مي خورم در حال حاضر با 30 کارگر در کار توليدي مشغول هستم خانه ام را نيز هزينه کار توليدي کرده ام ولي وقتي مي شنوم فلان وزير دولت اصلاحات از طريق رانت صاحب ثروت قاروني شده ناراحت مي شوم.

       * مگر يکي از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع از مظلوم نبود، پس چرا ايران که رئيس غيرمتعهدهاست براي همدردي با مردم مظلوم يمن درخواست تشکيل کنفرانس غيرمتعهدها و يا کنفرانس اسلامي را نمي دهد؟
    معياري – جانباز