نخستين كاروان پياده مازندران به سمت گور خميني حركت كرد

نخستين كاروان پياده مازندران به سمت  گور خميني حركت كرد10 خرداد-94
تاحال مرسوم بوده است که از شهرهای استان  مازندران برخی از اقشار محروم با پای پیاده به حرم امام رضا می رفتند ولی رسم نبوده است که کاروانی با پای پیاده برای معرکه گیری سال مرگ خمینی شیاد ازاین استان به قبر وی بروند .در صورتیکه در چنین  روزی خیلی هدهستند که یا به سواحل شمال می روند یا عازم سفر  جزیره ی کیش و ترکیه و خارج  می شوند.

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه آمل از اعزام نخستين کاروان 100 نفري پياده استان به مرقد امام خميني(ره) با عنوان «حرم تا حرم» از اين شهرستان خبر داد.    سروان رمضان رنجبر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اين کاروان نخستين کاروان پياده مرقد امام(ره) استان مازندران است و پس از زيارت حرم امامزاده ابراهيم(ع) با بدرقه رسمي مسئولان اين شهرستان پياده عازم تهران شدند.    وي با بيان اينکه اين کاروان قرار است مسير بيش از 200 کيلومتري آمل تا مرقد امام را در مدت هفت روز پياده طي کند، افزود: روز 14 خرداد ماه جاري کاروان مذکور به تهران مي رسد.
    جانشين فرماندهي سپاه ناحيه آمل، حضور جوانان در اين کاروان را چشمگير خواند و تصريح کرد: دو روحاني به همراه کاروان پياده روي آمل حضور دارد که در طول مسير، براي اعضاي کاروان برنامه هاي تبليغي و ديني اجرا خواهد کرد. وي با اشاره به اين که حضور خودجوش مردم در اين آيين ها علاوه بر ياس دشمنان موجب تداوم انقلاب اسلامي ايران مي شود، تصريح کرد: حضور پرشور مردم در اين برهه از زمان که دشمنان در پي توطئه هاي مختلف عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، بسيار ضروري تر از گذشته است. رنجبر با بيان اين که 1600 زائر از آمل در قالب کاروان سواره و به وسيله 70 دستگاه اتوبوس و ميني بوس به مرقد مطهر امام خميني(ره) اعزام مي شوند، گفت: اين کاروان در روز چهارشنبه 13 خرداد به حرم مطهر امام خميني(ره) اعزام خواهد شد.